Határonkívül

Határokon át, földön, vízen, levegőben

Ez is Anglia...egy görbe tükrön keresztül.

2015. szeptember 24. 10:49 - SodalisO

Néhány polgárpukkasztó fotó,nem kell felhördülni, mert ez is Anglia, bizony ám.

 

Anglia.

Soroljam a szokásos, sokat hallott közhelyeket?

A kutyák nem ugatnak.Nincs kutyaszar  sehol. /lásd .fotó: Southampton, tengerpart,saját kép/

dscn0158_1.jpg

Weston-super Mare,turisták által igen kedvelt kisváros utcáján....és nem kellett nagyon keresgetni ..(saját kép)

dscn0296_1.jpg

A bolti eladók sokkal kedvesebbek,mosolygósabbak, nem olyan mogorvák mint otthon.

Itt bárki lehetsz. Bárhogy öltözködhetsz, senki nem bámul meg az utcán./ Saját kép.Hát a jó ízlést ne is itt keresd/

dscn0049.jpg

...és igen, ha dagadt vagy , itt nyugodtan lehetsz te is puki, levetkőzheted végre a gátlásosságodat és a kisebbségi érzéseidet, továbbra is falhatsz korlátok nélkül...jelszó:vegyülni, beolvadni!

obezkad_n.jpg

Itt takarítói fizetésből is sokkal jobb életszínvonalon élhetsz. /A képen bevándorlók által bérelt ház hátsó része. Itt 9-en laknak együtt.(saját kép)

dscn0018.jpg

Sehol nem látni annyi retkes, koszos igénytelen udvart mint Magyarországon. /Ez nem igaz. Tudnék több tucat képet iderakni amiket én csináltam Angliában, de elég egy is szerintem/

pnp_nec_150713_rubbish-09jpg.jpg

 

Csúcstechnológia havi 450 fontos szobabérletben.(saját képek)

dscn6868.JPG

dscn6870.JPG

dscn6872.JPG

dscn6867.JPG

Nem látsz koldust, hajléktalant.(saját kép)

dscn6431_2.jpg

Aki szereti a 'multikultit-..mert jöhetsz bárhonnan, itt jó lesz neked....még egy darabig. (saját képek)

dscn6721_2.jpg

dscn0302_2.jpg

dscn0118_2.jpg

dscn0118_3.jpg

dscn6703_1.jpg

dscn6704_2.jpg

dscn0366_1.jpg

3.jpg

2.jpg

dscn6715_1.jpg

Ne legyenek illúzióink. 

(Az elhíresült kétcsapos mosdókagylóról, a madzagos villanykapcsolókról és sok más unott furcsaságról nem tettem képet, mert unásig láthattunk bőven belőlük.)

 

95 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hataronkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr57814024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.24. 11:45:45

Egy rothadó, haldokló világ. Sajnálom a szegény angolokat.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.24. 11:55:31

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: A röhej az, hogy ők is tudják. Naponta beszélek fehér angolokkal , ráadásul a jobban élő rétegből , ők már bezárkóztak rég. Menekülnek vidékre, multimentes falvakba, vállalva a napi 100 km-es vonatozást, autózást.
Mellesleg röhejes a spontán reakciójuk az itteni magyarok által annyira csodált toleranciára. Olyan szinten röhögik ki a gyagyásakat, rosszul öltözötteket, a különcöket. Hümmögnek, összenéznek ha transzvesztitát vagy meleget látnak. Angol kolleganőim lazán megszólnak mindent és mindenkit.
Szóval ez az egész nagy baromság , az elfogadás , tőlünk kelet-európaiaktól származik. :-P

GERI87 2015.09.24. 13:00:13

Ez van, ha egy társadalomnak nincsenek (valós) céljai, értékeihez és annak dominanciájához nem ragaszkodik, nem reprodukálja magát és nincsenek elvárásai a bevándorlókkal szemben.
A mindenki azt csinál amit akar, úgy él ahogy akar, mindent tolerálunk és tűrünk....az nem érték és nem cél!
Ez így ahogy van életképtelen!

----------

Ilyen képeket lehet készíteni az USA-ban (nyilván mexikói és nem gyarmati népességgel..) is.

Ott annyival jobb a helyzet hogy a fehér népesség reprodukálja önmagát, bár nem növekszik, a többiek meg igen, úgyhogy borulnak az arányok. Latinosodnak.

Amator 2015.09.24. 14:39:37

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Kicsit megmosolyogtató, hogy te aki egy lepukkant bolgár, szocreál lakótelepen élsz, szerinted rothad Anglia. Honnan tudnád megítélni ? Anglia jól megvan még egy darabig, köszönhetően a volt gyarmati országoknak. Is.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.24. 15:15:36

@GERI87: Valahogy nekem is mindig ez az érzésem, benyomásom itt kint. Mintha tényleg hagynák történni a dolgokat a maguk útján. Persze laikusként nyilván ezt látom, miközben egy ekkora szigetországban nagyon is irányított és tendenciózusan működnek a dolgok.Szerintem. Angliában nincsenek véletlenek. Más kérdés, hogy mi lehet náluk a fő csapásvonal. A gyarmatosítás mélyen belegyökerezett mindenbe és minden elképzelhető, aktuális hatása látható minden szektorban. Gazdaság, kultúra, művészet, egészségügy, oktatás, kereskedelem stb.
Egy biztos . Még mindig működik. Sok európai és ázsiai , tengerentúli és arab térségbeli ország számára vonzó hely.
Épp ma jutott eszembe, ahogy afrikai lakótársat hallgattam mit művel a fürdőszobában minden nap 1 órán keresztül, hogy neki valószínűleg óriási dolog, hogy vezetéken jön a hideg-meleg víz és dróton dzsal a petró", nem gyertya vagy tábortűz világít a szobában. Nyilvánvalóan marha jól érzi magát itt, maradni is fog a jövőben. Azok az afrikaiak akik komfortos vagy összkomfortos lakásokban házakban élnek kint, jóval kisebb számban indulnak útnak.
Ez a fazon dolgozik, buszsofőr,felkel, eszik, tusol, elmegy és hazajön,/mondjuk túl sokat nem vigyorog, angolul alig makog valamit/ felesége nem csinál semmit, egész nap mos, főz, pakol, subickol,telefonál, azt sem tudta angolul megkérdezni, hogy kell elindítani a mosógépet. Szerencsére épp nem voltam túl nyűgös és 'kibarkópáztam' mit akar kérdezni....egyébként jó esetben leszarom őket....egyik sem érdekel túlzottan, nem vágyom sem ismeretségekre, sem barátkozásokra.
Ilyenből pedig van itt kismillió, eltartják magukat /jó esetben/, eltartják munkakerülő honfitársaikat és eltartják-juk/velem együtt/ az őslakos angolokat.
Még működik......arra viszont kínosan kell vigyázniuk, hogy a 'balance' fel ne boruljon....több legyen a dolgozó mint a benefites...a befolyt suska is elég legyen, mert ha a mérleg elbillent /az esetleges túlszaporodás miatt pl./ akkor tényleg nagy lesz a baj.
Nem hiszem, hogy ezt megkockáztatnák. Ennél sokkal okosabbak.
Viszont a részletek nem számítanak, az összkép, kívülről milyennek tűnnek?! Szarnak rá. Kit érdekel. Lusták és igénytelenek.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.24. 16:05:25

@GERI87: A "latinosodás" Amerikában pont olyan, mint Európában a menekült-kérdés. Szükség van rájuk, mert anyuka nem fogja kitakarítani az elkényeztetett gyerkőcök szobáit, sőt vigyázni se fog rájuk. Mr. és Mrs. Nagymenő kölykeinek majd Teresa rendel egy pizzát, amit Carlos fog házhoz szállítani, Juan pedig eközben kipucolja a medencét.

Sok időt töltöttem Amerikában, ez a jelenség főleg LA környékén volt jól megfigyelhető (azon belül is Beverly Hills utcáin), és hát persze Floridában, ahol meg kubaiakkal van tele minden. De ide sorolhatnám gyakorlatilag az összes nagyvárost. Hányinger az amerikaiak pöffeszkedése, miközben a javak megtermeléséhez gyakorlatilag semmi közük nincs.

A "jóléti társadalom" szülte fehér ember arroganciája azért olyan vérlázító számomra, mert ahhoz képes, hogy mennyit ugat, nagyon keveset tesz le az asztalra. És ez most igaz az angolszászokra, vagy bármelyik kizsákmányoló népre, akik a gyengék hátán kapaszkodnak fel, hogy aztán gúnyosan vigyorogjanak mindenkin. Nem véletlen, hogy én menekült-párti vagyok. A fent említett fehérekre nagyon ráfér már egy alapos lecke, és ha minden jól megy, akkor ezt most megkapják.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.24. 16:43:57

@A nagy kékség: Kapaszkodj meg. :-)
Kommented első két bekezdésével egyetértek. /Még ilyet! :-D /

Az utolsót mint véleményt kezelem .
*Én épp ezért szeretek magyar lenni. Megtanultam, hogy ne várjak másoktól megváltást. Senkitől. Amit az őseimtől kaptam örökségül az segített mindig előre jutni.Mi nem használtunk senkit évszázadokon át szolgaként, hogy az életünk jobb és komfortosabb legyen. /Jobbára bennünket használtak. Ehhez képest elég messzire jutottunk./*
Te így gondolod. Elfogadom. Erről már sokat beszéltünk itt.
Amiben hiba csúszhat a számításodba, az véleményem szerint az, hogy pártfogoltjaid olyat mint kontra szelekció nem ismernek...tehát könnyedén velünk együtt te is mész majd a levesbe. Utólag meg már mindegy lesz neked is.:-DDDD

Amator 2015.09.24. 17:10:46

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Nem akartalak megbántani, de nem hiszem, hogy rálátásod lenne az itteni dolgokra. Pontosan te vagy az, aki felszínesen látod messziről. Én Enstone-ban élek, jelentem a vidéki Anglia nem rohad, sőt mérhetetlenül gazdag. Angliában olyan iparágak vannak, amik nálunk ismeretlenek vagy csak foltokban vannak: repülőgépipar, nukleáris ipar, F1 R&D, hajóipar, stb.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.24. 17:11:42

@NagyságosSodalisO [eng]: Itt nincs semmilyen számítás. Előbb-utóbb mind elpusztulunk. Hogy közben milyen életet tudunk élni, az csakis rajtunk múlik.

Mindig csak a magam nevében szólhatok. Én igyekszem mindent megtenni azért, hogy a szó szoros és átvitt értelmében is tiszta maradjak. Aztán vannak néhányan (sajnos elég sokan), akik mindent leszarnak. Nagyjából ezért tartunk itt, és nem sokkal előrébb.

Szerintem alapvetően az emberek fejében kialakult értékrenddel vannak komoly bajok, ami már réges-régen eltorzult; ahogy elnézem, visszafordíthatatlanul. És ezt kizárólag az úgynevezett "fogyasztói társadalomnak" köszönhetjük.

Nem alkotni, hanem pusztítani; nem adni, csak birtokolni. Minél rövidebb idő alatt, és minél többet. Harácsolás ez, semmi más. A végeredmény jól látható. Csak gratulálhatunk magunknak.

Szóval engem ezért nem aggaszt a "következmény". Azt kapjuk, amit megérdemlünk. Elfogadom. Ennyi.

rezsöatya 2015.09.24. 19:58:08

@Amator: Pont ezt akarom irni: a videki Anglia meroben mas, mint a nagyvarosok, Bristol, Manchester, vagy akar London.
En egy (gazdag) faluban lakom, aranyos hazak, elre nyirt fu, tisztasag. Aztan, hogy mi van a falak mogott...? :-P
Munkam soran talalkoztam/om olyan igenytelenseggel - angolok reszerol is, - hogy egnek allt a hajam!
Majd kesobb teszek be kepeket...

GERI87 2015.09.24. 21:15:54

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Mármint milyen értelemben?
A spanyol nyelv terjedése vagy a latin kultúra terjeszkedése változást mindenképpen hoz, nem mondom hogy csak negatív lehet, de hogy más lesz az biztos.
Dél-Európa és Latin-Amerika nem a dübörgő gazdaságáról és nyugati munkakultúrájáról híres...persze ha az USA-beli szokásokat és mentalitást átveszik, akkor ez ilyen szempontból nem baj, de azért nem feltétlenül csak pozitív lehet a változás. Egy 'Hispano' mégsem 'jenki'.
Változás tehát lesz.

Ha ez azt jelenti hogy több lesz a demagógia és a baloldali populizmus, az állami szerepvállalás növekedése stb. Akkor van egy olyan sejtésem hogy jobb hely nem lesz...sőt.

Én még mindig azt mondom hogy jobb lett volna idejében az fehér/európai népességet "megreformálni", idejében kidobni a kukába a PC-t, a SJW fasságokat, a meleglobbit stb megállítani az elöregedést stb minthogy most tűzoltásként behívjuk az eltérő kultúrákat!

@A nagy kékség:

"Hányinger az amerikaiak pöffeszkedése, miközben a javak megtermeléséhez gyakorlatilag semmi közük nincs."

A példádban szereplő latinok sem termelnek semmit, hanem szolgáltatást nyújtanak!
Méghozzá annak aki lehet hogy több ezer családnak nyújt megélhetést az iparban, szolgáltatószektorban stb és ezért nem ér rá, nincs ideje, de van pénze és megteheti hogy pl bejárónője legyen stb.

Nagyon leegyszerűsíted ezt arra hogy aki fehérként alkalmazottat tart, az csak kizsákmányoló geci lehet..

Na meg nem hinném hogy az amerikai fehér középosztály mindegyikére jellemző lenne hogy saját kertésze, takarítónője van stb. És ha igen? Ő tehet róla hogy Carlos pizzafutár? kurvára NEM!
Az hogy a postás, pizzás, kukás stb latin, nem az ő sara...

A mexikóiak azért mennek akár illegálisan is az USA-ba mert még kétkezi munkásként is jobban keresnek mint odahaza!
Ebből leszűrni hogy a fehér elnyomja és kihasználja a hispanókat, ordas nagy baromság!
Feketén nem tud jobb állást, de eleve ott se lehetne, tehát rinyálni jogtalan.
Legálisan meg pont annyi esélye van középosztálybeli kertvárosinak lenni mint másnak.

"Nem véletlen, hogy én menekült-párti vagyok. A fent említett fehérekre nagyon ráfér már egy alapos lecke, és ha minden jól megy, akkor ezt most megkapják. "

A nyugat azért kapja a seggébe a menekülteket mert gyenge, döntésképtelen és a saját lelkiismeret furdalásának a rabja, amit a te "fordított rasszizmus" párti öngyűlölő fasságod is jól jelképez....a nem fehér bevándorlókat meg azért mert elöregszik, azok meg szaporodnak mint a nyulak...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.24. 21:20:10

@rezsöatya: Nagyjából ez a helyzet NYC-ben is. Ótvaros lakások, igénytelen emberek. Kifelé megy a csilivili, a rongyrázás, a veretés, belül meg rohad minden. A szó legszorosabb értelmében a saját mocskukban fetrengenek, és ez az Upper East Side-ra különösen jellemző. Volt szerencsém benézni egy-két lakásba; a kutyámat különb körülmények között tartom, mint ahogy ott a helyiek élnek.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.24. 21:25:44

@GERI87: Most akkor belemehetnénk abba, hogy a nagyhatalmak hogyan tartják nyomorban az egyes országokat, hogy aztán Carlos a "jobb élet reményében" útra kelhessen, mert hát a nagy Amerika azért mégiscsak a "lehetőségek országa", de inkább hagyjuk.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.24. 22:08:11

@GERI87: Ja, még valami. Azt írod: "Legálisan meg pont annyi esélye van középosztálybeli kertvárosinak lenni mint másnak."

Azért azt te sem gondolhatod komolyan, hogy Enrique Fajardo, Sofia Tejeda, esetleg Miguel Flores ugyanolyan eséllyel indul egy állásinterjún, mint mondjuk James Murphy, Catherine Edwards, vagy mondjuk William Scott.
Ez pont olyan, mintha azt mondanád, hogy egy Lakatosnak, egy Kolompárnak, egy Orsósnak pont ugyanolyan esélye van itthon, mint egy Szabónak, egy Kovácsnak, egy Juhásznak.

Gery87 2015.09.24. 22:13:44

@A nagy kékség:

Szerintem meg vannak olyan kultúrák, társadalmak, olyan földrajzi helyzetű és nyersanyagokban és energiahordozókban IS szegény országok, amik egyszerűen képtelenek olyan szintű fejlettséget és gazdagságot generálni mint mások!

Persze, mindig egyszerűbb másokat hibáztatni.

A gyarmatosítás meg az elnyomás egy létező dolog, kár lenne tagadni...de ilyen az élet: az erősebb kutya baszik!
A nyugat fogta magát és a hajóba szállt, a kezdeti piacgazdaságával, a feudalizmusból kiemelkedett népességfeleslegével és a tudománnyal karöltve, majd széjjel baszták és rabolták a törzsi bogyógyűjtögető meg megrekedt babonás keleti társadalmakat és az iszlámot, akik lehet hogy sokmindent kitaláltak anno de azóta csak a tököket vakarták miközben mi feltaláltuk a könyvnyomtatást, meg a jogállamot...
Nem egy tündérmese, de ez a dolgok rendje!

Most a nyugat vakarja egyre öregebb tökeit és saját lelkiismeretfurdalásostól vezérelve fejet hajt mindenféle másságnak, de legalábbis zavartan pislog a kényelmes babavilágából.....miközben a harmadik világ nyomul befelé a megüresedett helyekre, szépen túlszaporodnak minket a maguk egyszerű ösztönszerű módján, mert ehhez értenek.

GERI87 2015.09.24. 22:25:28

@A nagy kékség:

"ugyanolyan eséllyel indul egy állásinterjún, mint mondjuk James Murphy, Catherine Edwards, vagy mondjuk William Scott."

Te ezt innen honnan tudod biztosan hogy nem?
Szerintem a mai Amerika az utolsók egyike ahol ilyen faji megkülönböztetést hosszú ideig lehetne palástolni!
Főleg hogy a lakosság fele lassan nem is fehér, a munkáltatók sem mind fehérek már...

Egy cég nem abból él hogy milyen arányban alkalmaz fehéreket meg nem fehéreket, hanem hogy mennyire tud jó munkaerőt alkalmazni!
Ha Pedro kevésbé alkalmas az állásra akkor nem fogják felvenni, de ez nem faji kérdés...

A cigányság teljesen más eset, nem lehet őket összehasonlítani azokkal akik akár illegálisan is bevándorolnak csakhogy jobban fizető munkát kapjanak!
Eleve Amerikában segélyből, gyerekszülésből megélni nem lehet....

De Lakatos meg Kolompár sem azért nem kap állást elsősorban mert cigány, hanem mert képzetlen és megbízhatatlan és mert úgy viselkedik.
Hogy ez kapcsolódik a cigányságához, mert a tapasztalatok szerint 90%-uk ilyen semmirekellő, nos arról ők tehetnek....
A 'cigány' meg ma már nem csak etnikai, faji jellemző hanem viselkedésbeli is!

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.25. 05:24:55

@GERI87: És egy HR-es honnan fogja sejteni, hogy Lakatos és Kolompár megbízhatatlan? Hát a CV-ben olvasható névbôl, tehát a jelentkezô jó eséllyel be sem jut az interjúra, hogy bizonyítsa ennek ellenkezôjét. Szerinted ez miért mûködne másképp a nagy Amerikában? Itt most nem pizzafutár melóról beszélek. Arra jó lesz Rodrigo is, de a zsíros melót mégis inkább a hófehér bôrû Robert kapja, mert hát mégiscsak jobban néz ki, ha ô képviseli a céget.

Suvahe · http://suvahe.blog.hu/ 2015.09.25. 11:19:00

Helytörténeti kiállításon jártatok?:-) Lehet tíz év múlva már népművészeti emlék lesz a londoni eső is.
Szüleim kertje pedig mecset.
Így én az önfenntartásban látom a jövőt. A végén még tényleg hasznát veszem annak, hogy ismerem a kapa gyakorlatban betöltött szerepét.

anyujobbantudja 2015.09.25. 12:15:56

Összefújja a szemetet a szél... A nagy számok törvénye alapján több ember, több selejt. Ettől függetlenül nekem akkor is a szívem közepe marad a szigetország minden ganéval együtt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.25. 13:57:45

"Az elhíresült kétcsapos mosdókagylóról, a madzagos villanykapcsolókról és sok más unott furcsaságról nem tettem képet, mert unásig láthattunk bőven belőlük."
Na és a kézírásos csekkfüzet? Az összeg elé és mögé érdemes vonalat húzni, nehogy valaki hozzábiggyesszen még egy-két számot..:)))

hatar.comment 2015.09.25. 14:04:52

@NagyságosSodalisO [eng]: Így van. Angliában kötelező a PC megnyilvánulás és ezt nyilvánosan be is tartják, de ez a felszín. Hosszabb ideig angolok között élve megtapasztalja az ember, hogy sajnos egy részük nagyon nem kedveli az idegeneket és extrém gusztustalanul keresztbe tudnak tenni, utálkozni és kiközösíteni a helyiek. Még úgymond intelligens emberek is oda-oda szúrnak. Viszont azt is látják, hogy vannak olyan szakmák, amelyekre egyszerűen nem kapnak angol munkaerőt, ezért rászorulnak a külföldiekre. Ha valaki szorgos, meghúzza magát és nem teszi szóvá a hülyeségeiket, akkor persze kedvesek vele, de ehhez eléggé meg kell hunyászkodni szerintem.

hatar.comment 2015.09.25. 14:06:08

@A megvalósult amerikai ólom..: szőnyegpadló a fürdőszobában - WC-nél különösen "ideális" -- brrrrrrrrrrrr...

hatar.comment 2015.09.25. 14:09:14

@A nagy kékség: Ilyen előítéletek itthon is vannak. Nem csupán név, kor és származás alapján, hanem pld. hogy melyik felsőoktatási intézményben végeztél, de mondhatnám a kisgyerekes anyukákkal szembeni diszkriminációt is ... És ez nagyon nagy baj, hogy így működik :(

StanLee · https://newsroll.net 2015.09.25. 14:17:02

Lehet, hogy csak én vagyok igénytelen, de nekem nagyon nem tetszett Anglia. A munkám miatt egész jól körbejártam az egész szigetet. Az tény és való, hogy vidéken még mindig szívesebben élnék, mint városban, a nagyvárosokról meg inkább nem is beszélek.

Az angol mérnökök kimagaslóan szar minőségben dolgoznak. Nagy barkácsolók, és sokat kérnek a rossz minőségben elvégzett munkáért a szerelők.

Ami engem mindig meglepett, az a fa motelek, az elrettentő minőségű fürdőszobák (+padlószőnyeg), az ablakokon akkora résekkel, hogy a légy lassítás nélkül tud kintről berepülni, a normális fűtés hiánya, a rengeteg előírás, aminek meg kellene felelni, de úgy nem lehet dolgozni ha mindent betartasz, mindent csak lepapírozva lehet csinálni, az emberek többsége beletojik a másik arcába, és még ő érzi magát megsértve, nincsenek normális szaküzletek, mindent 2 napos határidővel kiszállításra lehet venni, a kaja nem jó, a benszülöttek folyamatosan éreztetik veled, hogy bevándorló vagy, soroljam még?

Stefi Schneider 2015.09.25. 14:33:09

Fu vérlázító hogy feketék meg fejkendős nők mászkálnak az utcán, tényleg itt a vége az európai kultúrának, most akkor mind meghalunk. Az amerikaiaknak is vége. En is ugy olvastam egy kiváló 20. századi szerzotol hogy csak a tiszta fehér faj képes kulturált életre. Ragaszkodjunk a korlatainkhoz!

Peetee 2015.09.25. 14:55:02

Igazi magyar vagy testvérem: Kimész Angliába, jól körülnézel, megkeresed magadnak a sok kutyaszart, a szemetet, az általad utált nációkat, a zöldhajú tiniket és írsz magyarba' egy cikket, hogy bizony itt is minden szar, itt is minden fos...ezért aztán itt is igazi magyar lehetek, akinek a szar sem elég büdös, és kesereg a saját nyomorán reggeltől estig. Gratulálok testvérem, célba értél, beírhatsz magadnak egy piros pontot! Tömény szánalom...

élhetetlen 2015.09.25. 14:58:58

@hatar.comment: Hú, ez ütős. Csak kétszer három hétig voltam Londonban, családnál. Nem is a fürdőszoba, ami szerinted is …. A volt gyerekszobát kaptam. Nem is volt addig gond, amúgy is papucsban járok otthon, míg le nem ejtettem a frissen vásárolt fülbevalómat. De akkor rákényszerültem, hogy közelről nézzem meg a kék padlószőnyeget. A tíz éve belepaszírozott szar. Nem, már nem büdös, már kiszáradt. Ezek a lakások elvált nők lakásai voltak, akik így egészítették ki a jövedelmüket. A kultúra. Ez a kiruccanás egy nyelvi képzés keretén belül történt, tehát itthon kaptunk információt, hány gyerek, milyen korúak, vigyünk ajándékot. Vittem angol nyelvű (Füzesi Zsuzsa által illusztrált nagy alakú), gyönyörű mesekönyveket, kivitték a hátsó kertbe, és ott is hagyták, mikor esni kezdett. Nem érték. Mindkét lakásban volt álkandalló, könyv egy darab sem.

rezsöatya 2015.09.25. 15:03:08

@Stefi Schneider: nem a fejkendo a baj! Hanem hogy ott megy elotted, eldobja a McDonalds-os zacskot, aztan ha kulturaltan szolsz neki, hogy asszonyom, elejtett valamit, lenezoen megrantja a vállát es tovabbmegy. Vagy, hogy jonnek szemben a jardan, mindketto ikerbabakocsit tol (+ meg nehany gyerek korulottuk), jol elvannak, beszelgetnek, te meg menj le az uttestre, mert egy kicsit nem hajlandok felreallni. Vagy, hogy a vonaton mindenki fuleben ott a fulhallgato, kiveve a kozepkoru pakit, aki valami videot nez a sajat nyelvén, persze hangosan. Tobbeket zavar, olvasnanak. Az angolok udvariassagbol nem szolnak, en nem vagyok angol, szolok neki, hogy uram, fulhallgato, vagy halkabban....
Kapasbol ravagja a valaszt, hogy rasszista vagyok?

A faluban, ahol lakom, mindenki koszon egymasnak, ismeretlenul is. Ja, csupa angol... talan en vagyok egyedul bevandorlo... :-)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.25. 15:27:48

@Peetee: Talán el kellett volna olvasni a címet is: "Ez IS Anglia.. " Vagyis, hogy ott sem minden kerek. Pár hónapja, talán épp ezen a blogon, volt egy sztori, amiben kint dolgozó-ottani biztosítással rendelkező -honfitársunk végül Magyarországon diagnosztizáltatta, és műttete meg jóindulatú, de komoly panaszokat okozó gerincdaganatát, mert a brit egészségügy egyszerűen nem volt hajlandó foglalkozni a problémájával..

rezsöatya 2015.09.25. 15:34:38

@Peetee: szerintem felreertetted. "A kolto ezzel azt akarja mondani...", szoval szerintem azert tart tukrot a posztiro, mert joreszt olyan irasok kerulnek ki a kint eloktol, hogy milyen fasza hely ez, minden szuper, (pl. itt nem ugatnak a kutyak! [dehogynem!]), minden szep es jo, milyen csodalatos a multikulti es igy tovabb...!
Ok, bizonyos kompromisszumokat kot az ember, de hol a hatar? Az igenyes elethez? Van, akinek csak az fontos, hogy jol bezabaljon, de ezert kar kulfoldre koltozni! Mas meg a 900 £-os fizetesebol 800-ert lapos TV-t vesz, hogy szetkurtolhesse, milyen jol megy neki, ugyanezt eljatszak autoval is... De van egy masik oldal is... :-P

aleb19 2015.09.25. 15:43:17

@StanLee: je valaki aki nyitott szemmel jarkalt albionban...
a made in england fogalom az ertelmes angolok koroben csak vegso esetben veszik
az angol ipar durvan tendal a zerohoz pl az uj atomeromuvet is francik epiti masfelszer/fajlagosan/ dragabban mint a ruszkik paksot
buborek gazdasagukra jellemzo.hogy eves jovedelmuknek 4-5x tartoznak/ allam+bank+egyen+ceg adossag/

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.25. 15:49:44

Meg sem kell nézni, hogy a poszt mikor kerül ki az Index címoldalára. Látni a hozzászólások színvonalán. :)

Ya Basta! 2015.09.25. 16:03:27

Ez egy szanalmas xenofob iras.
Igen, a kepek onmagukert beszelnek, egy ember torz/szegeny lelkivilagat mutatjak meg.

Zár Balta 2015.09.25. 16:05:41

Az ember színe fehér ! A többi selejt meg le van szarva.

2015.09.25. 16:47:33

@Ya Basta!:

Egyetértek. De hála legyen a jó Istennek, van ellenpélda is. A magyar liberális társadalom legsikeresebb blogja a határátkelő. Tudod, ami magánblog, egy kitántorgó blogja, de azért van szerkesztősége, meg minden, meg kalács. Na az rendkívül letisztultan, objektíven mutatja be az itthoni, meg a kinti világot is. Mert azon a nagyszerű blogon megtudhatjuk, hogy szinte kivétel nélkül mindenki nagyon sikeres ember volt (aki nem az nem ember) itthon, mindene megvolt, jó munkahely, jó fizetés, lakás autó, karrier, zene, tánc, tombola, szóval minden......csak a légkör. Az a kurva zOrbán által megfertőzött légkör, csak azzal volt a baj.
Na ezért kellett nekik kitántorogni pl. Angliába.
Na ott aztán......na ott aztán.......Multikulti!!!! Vágod? Meg minden, de minden, sokkal, de sokkal jobb, mint mordorba. Vágod? Nem tudsz olyat mondani, mit mondani, gondolni sem, ami ott kint ne lenne sokkal jobb.
Mert azért most őszintén. Hát tudnánk mi azt itthon Magyarországon űberolni, hogy egy rendkívül színpatikus nem az idén barnult fiatalember késsel fenyegessen a boltba? Na? Vagy hogy kifejezetten jó kondíció a minimum egy nőnél, hogy el tudjon futni a nagyon kedves jó szándékú muszlim fiúk elől? Vagy, hogy a vonatom, a metrón ülve, pánikszerűen elhúzol, ha egy koránt olvasó hátizsákos arabot látsz?
Na ugye. Ott aztán nincs torz lelkivilág, igaz? Ott minden happy. Csak tudod, van aki már fölébredt. Neked meg a liberós tesóidnak szép álmokat.

sdani 2015.09.25. 17:48:07

Embertípusa válogatja, hogy valaki inkább a jót, vagy a rosszat látja-e meg. Persze objektíven is különböznek a helyek, de amikor az ember beszámol valakinek arról, hogy milyen egy ország annak nincs sok információ értéke, hogy ott is látni kutyaszart az utcán és vannak rendetlen udvarok. Egy csomó különbség/hasonlóság közül olyat emel majd ki, mit informatívnak tart a mesélő. Én pl. biztosan nem számolnék be erről, mert a kutyaszar a józsefvárosban se zavart 10 évig, akkor miért zavarna londonban?

Ya Basta! 2015.09.25. 18:21:58

@Quercus a favágó: Nem ertem a kirohanasodat, nem a hataratkelo bloggal kapcsolatban irtam a kommenet hanem a poszthoz. Nehez kovetni.

valaki2011 2015.09.25. 18:35:27

@Amator:
Honnan tudod, hogy panelban lakik? A panel egyébként szovjet és nem bolgár. Vagy a szófiai rádiót hallgattad?
Szeretném olvasni a véleményed akkor is, amikor 2-3 év múlva haza kell jönnöd, mert a mostani vándorlók elveszik a munkádat, hiszen többet, morgás nélkül és olcsóbban dolgoznak. Ja, és Calais-ban is van vagy három ezer, akik előbb-utóbb át tudnak jutni.

Stefi Schneider 2015.09.25. 18:38:11

@rezsöatya: Szuper, jol megférnek a csóró, rasszista, korlátolt kelet-európai bevándorló mellett.

2015.09.25. 18:39:36

@Ya Basta!:

Akkor elmagyarázom.
Te szánalmas idegengyűlölőnek titulálod Sodalis posztját. Mert bemutatta az imádott London meg az imádott multikulti másik arcát. Vagyis nem felel meg a poszt a liberós elvárásoknak. Na ilyet a határátkelőn biztos hogy nem olvashatnál. Illetve de. Csak Magyarországgal kapcsolatban. Érdekes módon ott te meg a liberós elvbarátaid nem jelentek meg, nem háborogtok, nem nevezitek szánalmasnak a Magyarországot mocskoló posztokat, kommenteket. Miért van az, hogy ez meg sem lep?

pamut 2015.09.25. 19:19:32

Ez most komoly?
Valaki azt állította hogy Angliában nincsenek igénytelen emberek, és most jól megcáfoltad? :)
És most mit érzel, enyhült a kisebbségi komplexusod mert jól lerántottad a saját szintedre Angliát? :)
Egyáltalán mit keresel ott? Hát méltó hozzád egy ilyen ország, ami színtiszta pusztulat meg gány? :)

Ya Basta! 2015.09.25. 19:25:57

@Quercus a favágó: Nezd eleg ritkan olvasom ezeket a blogokat, de ez most teljesen mellekes. Az altalad emlitett multikultiba sok minden bele tartozik. Ahogy Sodalis bemutatta es kepalairasaival gondolatait kozolte az igencsak szelsoseges volt. Ennyi nem tobb. Attol meg nem "liberos" valaki, hogy ezt szova teszi. Az hogy London mennyire imadott teljesen reszletkerdes. Sdani abszolute korrektul irta le a lenyeget.

2015.09.25. 19:41:27

@pamut:

De jó, hogy jöttél. Ha valaki nem tudná hogyan néz ki egy idióta határátkelős törzskommentelő, itt leszel példának.

2015.09.25. 19:41:59

@Ya Basta!:

Akkor ezt megbeszéltük.

2015.09.25. 19:46:41

@Ya Basta!:

Még annyit. Azért írtam a határátkelő nevű bérblogról mert ahhoz, hogy megértsd Sodalis posztját, ismerni kellene a hátteret is. És a háttár a határátkelő blog. Ez a poszt válasz az ottani öntelt, fellengzős hazug dumára.

pamut 2015.09.25. 19:55:08

@Quercus a favágó: De jó, hogy jöttél. Ha valaki nem tudná hogyan néz ki egy idióta troll, aki csak személyeskedni tud, akkor itt leszel példának.

Sexual Harassment Panda 2015.09.25. 19:57:54

@Quercus a favágó: a "hataratkelo.blog.hu " a legmagyargyűlölőbb szennyoldal.Minden, csak nem objejtìv.

2015.09.25. 20:01:51

@pamut:

Figyelj köcsög. Ezen a blogon, meg az én blogomon is meg van adva a lehetőség, még az olyan nagyon hülyéknek is mint te, hogy megszólalhassanak. Ha valaki személyében támadva érzi magát, reagálhat. De ti csak arra vagytok jók, hogy a határátkelő nevű zártkörű bérblogon, ugassatok. Mert tudjátok, hogy eszterke óvónéni megvéd benneteket. Szimpla hitvány alakok vagytok, semmi más.

pamut 2015.09.25. 20:16:17

@Quercus a favágó: Jól Móricka, kiszartad magad a szádon át, most már megnyugodhatsz és leállhatsz, senki sem kíváncsi a kényszeres személyeskedésre és ámokfutásodra.

2015.09.25. 20:19:39

@pamut:

Ha nem vagy rá kíváncsi, miért pofázol, anyád félrelépésének gyümölcse?

pamut 2015.09.25. 20:23:56

@Quercus a favágó: Megnyugodhatsz faszfej, én leszarlak magasról, sőt még kicsit mulattat is vinnyogásod, szóval tőlem akár folytathatod is, csak gondoltam a többiek unják már a totálisan indokolatlan habzószájú rohamodat. De tudod mit, ha nem bírod fékezni az idegrángásod akkor folytasd, hozom a pattogatott kukoricát, remélem tartod az eddigi szintet :)

2015.09.25. 20:32:56

@pamut:

Számomra mindig megtiszteltetés, ha egy ilyen Soros ürüléknek mint te, örömet okozhatok.

pamut 2015.09.25. 20:48:31

@Quercus a favágó: ha tudnád milyen szánalmas vagy....

2015.09.25. 20:52:46

@pamut:

Idegesnek tűnsz öreg. Mintha remegnél. Iszol te rendesen?
Menj szépen vissza a magadfajták közé a bérblogra.

különvélemény2 2015.09.25. 20:53:54

@GERI87: "Szerintem a mai Amerika az utolsók egyike ahol ilyen faji megkülönböztetést hosszú ideig lehetne palástolni!"

Az első színes bőrű női főszereplő Emmy-díj megvolt?

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.25. 20:58:13

Na jó estét.
Nos, akkor csak a habzószájú kedves látogatóknak néhány adalék.
Van némi háttere ennek a posztnak. Aki nem tudja mi az, annak nyugodtan tűnhet egy nagyon szélsőséges és eltúlzott kritikának, amiben a kutyaszaron van a lényeg. Csak szólok. Hát nem.
De elmagyarázni nem fogom. Ahhoz kellőképpen éhes és fáradt vagyok.
Ez egy magánblog. /Azt írok és úgy ahogy kedvem tartja. Sőt megengedem magamnak azt a nagy luxust is, hogy úgy érzek, értékelek dolgokat, ahogy az másoknak épp nem tetszik./

Mellesleg a címben azért is szerepel az IS, mert ezen a blogon jó néhány Angliáról készült kellemes poszt is készült. Azokban nincs kutyaszar, de van sok olyan, ami bemutatja az élvezhető és igen kellemes dolgokat is.

/ ha néhány nagyon szimpatikus és végtelenül intelligens hozzászóló vette volna a fáradtságot és kicsit szétnéz itt , elég lett volna a címeket legörgetni.....de hát , persze ha valaki csak az ajtón beköpni akar...../

Nos további jó érzéseket mindenkinek! Én balra el, vacsi...

2015.09.25. 21:27:46

@Sexual Harassment Panda:

Mikor ki tudja megkaparintani a klaviatúrát a másiktól. DDDD

rezsöatya 2015.09.25. 21:31:22

@Sexual Harassment Panda: megturt vendeg vagyok, neha kuldok egy posztot, aztan a bloggazdara bizom, kirakja-e!
Tudod, a cenzura...! :-))))

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.25. 21:39:22

Az a baj ezzel a folytonos odamondogatással a Határátkelő blog felé, hogy ti így semmivel sem lesztek különbek azoknál a hozzászólóknál, akiket amúgy kritizáltok. Értem én, hogy miről szól a sztori, hiszen én is láttam és hallottam sok gyökeret, akik a csillagos eget is lehazudták az égről, ha a "nyugati életszínvonalról" volt szó, és nekem sem tetszik, ha valaki külföldre szakadt magyarként habosat köp azokra, akik itthon próbálnak boldogulni, de ez talán akkor sem megoldás.

Tudjátok jól, hogy Magyarországon (de egyébként más országokban is) a gyűlöletre mindig lehet építeni. Említettem már korábban is: csak rá kell mutatni valakire, azt kell mondani, hogy ő a hibás, és a tömeg őrjöngve fogja széttépni az embert.

A Határátkelő közönsége olyan, amilyen. A "törzsgárda" jól érezhetően frusztrált, ami a kint élők esetében ráadásul iszonyú erős honvággyal társul (erre a legjobb bizonyíték, hogy állandóan egy magyar nyelvű blogon lógnak, ahol akár a hazai helyzeten is agyalhatnak, ahelyett, hogy a kinti életükkel foglalkoznának). Akik pedig azért járnak oda, hogy Magyarországot emlegetve kiokádják magukból a kisebbségi érzésüket, azoknak szintén hiába mondtok bármit.

És ha valaki magyargyűlölő, akkor mi van? Az ő dolga, nem? Mellesleg bizonyos helyzetekben akár meg is lehet érteni, ha valaki nagyon erős ellenérzéssel viseltetik a magyar nép iránt. Azért az sajnos tagadhatatlan, hogy lehet ám itthon negatív tapasztalatokat gyűjteni gazdagon.

2015.09.25. 21:55:09

@A nagy kékség:

Akar a franc különb lenni. Személy szerint szórakozásból csinálom. Ott rúgok a bérblogba, ahol csak tudok. Ott rúgok a bérblog általam ellenszenvesnek tartott, öntelt, beképzelt VIP kommentelőibe, ahol csak tudok. Miközben kifejezetten jól szórakozom.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.25. 22:03:14

@Quercus a favágó: Most erre mit mondjak? Ők meg rajtad szórakoznak.

Én olvasgatok ezt is, azt is, vezetek is blogot, de azért a szórakozásomat (vagy ha úgy tetszik: a boldogságomat) nem ezek a dolgok szolgáltatják. Néha beszólogatok, máskor csak mesélek, olykor jól eldumálgatok valakivel (mint például most veled), de semmit sem veszek véresen komolyan.

Neked jobb lesz attól, ha másnak rossz lesz? Szerintem nem. Akkor meg minek? De hát csináld, ha neked ez jó.

Spacecake 2015.09.25. 22:32:12

Addig jó amíg megengedhetem magamnak h Mo.-n éljek,minden mást leszarok...;)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.25. 23:00:35

@NagyságosSodalisO [eng]: Csak annyi történt, hogy ráléptél a ballib gyökerek tyúkszemére ezzel a poszttal ,mert a negatívumokat is meg merted mutatni. Bizony a képek sokatmondóak.. Egyébként minden harmadik világból bevándorolt nő ilyen ronda, vagy csak véletlenül épp csúnyákat sikerült fotóznod?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.25. 23:09:11

@Csokáv: Sztem nem azért fotózta le a gyereket mert néger, hanem mert ennyi idős létére ilyen dagadék. Ez is a nyugati világ egyik válságtünete. Már a gyerekek egyre jelentősebb része is súlyproblémákkal küszködik.
Ha a blogger egy izmos, szörfös fekete srác tengerparti fotóját posztolja, azzal sztem semmi bajod nem lett volna neked se..

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.25. 23:21:34

@A megvalósult amerikai ólom..: Hát egy biztos...nem fogok senki kedvéért hazudozni , főleg azért nem, mert ez az elvárt a kitántorgottaktól. Mert ugye ha már kimentél és nem jöttél haza 2 hét múlva,az már egyenesen azt jelenti, hogy minden ok, megtaláltad a kerítést", és most sütöd a kolbászt ezerrel .
Sok minden van ami klassz és tetszik, arról is írtam már és írni is fogok, de nem nőtt hártyás szűrő a szememre. Látom a szart is. Meg is mutatom, ugyanúgy ahogy a jó dolgokat is.
Ennyi.
Tudom, milyen típusú embereknek csípi a szemüket.
Hát sajnálom:-))) Nem tehetek értük semmit. O_o

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.25. 23:24:20

@A megvalósult amerikai ólom..: Hát ja, láttam már négert...nem azért fotóztam le. :-D

Hehe, kerestem, izmos, fekete szörfös srácot...nem vóót....szerintem azok nem ezekre a partokra járnak. Itt rohadt hideg a víz. Ahhoz, hogy ezt bírja valaki, kell némi zsírréteg, fontos a szigetelés a hőmegtartáshoz.:-))

EllipticCurve 2015.09.26. 01:18:56

@NagyságosSodalisO [eng]: Jesssszuss :D A bunko magyarja kimegy angliaba es elkezdi ocsarolni az angolokat kozben omaga nem hallott a vilag legregebbi konnyuzenei fesztivaljarol :DDD
Kislany, ajanlom figyelmedbe: en.wikipedia.org/wiki/Reading_and_Leeds_Festivals ;)

rezsöatya 2015.09.26. 07:35:27

@EllipticCurve: nem csak, hogy hallotunk, de ateltuk a hatasait...! :-P

Ilyenkor ellepik Readinget a gumicsizmas fiatalok (eso es ku..va nagy sar van a fesztival teruleten), a boltokban (mindegyik allomas-kozeliben!) kartonszam veszik a sört es a vodkat, valamint jegyet sem kell vennem, mert a Metallica koncertet tisztan hallottam nyitott ablaknal, kb. 3 merfoldre a fesztivaltol...! :-))))

rezsöatya 2015.09.26. 07:38:20

@Quercus a favágó: @pamut: en elhiszem, hogy szeretitek egymast, de ezzel a temaval menjetek az OFF SZOBAba, kulonosen ami a "masik blog" szapulasat illeti! Koszike!
:-)))

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.09.26. 07:52:45

@EllipticCurve: honnan veszed,hogy nem hallottam rola? Hallottam,lattam,unjuk,egy nagy szar, 70 ezer takony, csoves kolok felforditja a varost.semmi extra.

Amugy te honnan nem tudod amit itt allitasz?

rezsöatya 2015.09.26. 08:00:00

Igertem kepeket. Belsoepiteszkent hiaba tervezem meg szepre a berendezeseket, ha a kivitelezok elcseszik a ganyolasukkal (bocs, kicsit szakmai jellegu!)

Ez egy zuhanyozofal "rogzitese":

s23.postimg.org/vwc1aot93/2015_09_26_06_40_03.jpg

Ez egy konyhabutor labazat "megoldasa", majd a labazati panel "eltakarja"!

s27.postimg.org/pkwqc2643/2015_09_18_11_03_57.jpg

Szint beallitas:

s23.postimg.org/vwc1aot93/2015_09_26_06_40_03.jpg

Aztan, ha szolsz a kivitelezonek, meg nekiall feljebb: jol van az ugy! Kozben meg - ismet a kulcsin, - a furgonjara az van irva: "Kitchen Company - álmai konyhaja".

Ja, az, persze...! :-)))

pamut 2015.09.26. 14:36:38

@rezsöatya: neki mondd, én hozzá se szóltam, ő jött nekem úgy mint egy őrült zombi.

rezsöatya 2015.09.27. 06:17:18

@pamut: jo. Akkor Quercusnak mondom!

Narancsle 2015.10.13. 21:35:19

Legalább egy tiszta, normális blog maradt a határátkeléssel kapcsolatban.

Csak így tovább srácok, 0%, hogy mindenki a sok néger, ázsiai meg afrikai, meg arab között jól érzi magát. Undorító!

Lukas voltam.

skye8 2015.10.14. 03:55:26

jo kepek, a kis tulsulyos neger gyerek elszomorito latvany. erdeklodhetek, anglia melyik reszeben elsz Es miota?

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.10.15. 18:01:26

@skye8: Köszi.
A déli részen vagyok, Londontól balra 51 mérföldre, egy Szegednél nagyobb városban. Közel Oxford, Windsor, Ascot..nem lenne rossz hely, de angol lakos alig van, csak az aljanép maradt, a normálisak húznak ki vidékre mert full feka város, lassan rosszabb lesz mint Slough:-))
Már túl vagyok a 2,5 éven..lassan 3-ra fordul a számolóm. De jövök-megyek, igyekszem otthon is lenni, néha updatelem magam kis otthoni ízekkel, levegővel, meg kényelemmel. Otthon 3 szobás brand new 72 négyzetméteres kecóban itt meg nah....kicsit nagy a kontraszt...:-DDDD
De valamit valamiért !

skye8 2015.10.17. 06:03:58

@NagyságosSodalisO [eng]: biztonsagban erzed-e magad a varosban, vagy tervezel tovabbkoltozni te is? En a torontoi jamaicai negyedbe nem Tennem be a labam, olyan verszomjas alakok setafikalnak az utcan....itt is menekul a lakosssag a gettosodo negyedekbol persze ha megengedheti maganak. A lakasok ara az egben igy nem is csodalom hogy a kisebb varosokat preferaljak sokan Toronto helyett, csak persze ott kevesebb a munkalehetoseg....valamit valamiert, ahogy te is emlitetted otthoni lakasod versus az angliai korulmenyek.
a shelter-ek kornyeke is gettora hasonlit pedig sok ilyen epulet Toronto kozpontjaban talalhato.az elhajigalt tuk Meg szemet miatt a szomszedok tiltakoznak ujabb shelterek ellen, Es feltik gyerekeiket is a ''Lakoktol'. Egy ilyen shelter szomszedsagaban biztosan nem Laknek en sem, vagy allandoan csekkingolnam az udvart, garazst, hogy nem szokott-e be valamelyik lako :P

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.10.17. 12:43:46

@skye8: Nem, nem koltozok. Itt tart a 2000 font+ es a rajovo plusz. Probaltak mar fenyes nappal megszurni, szovak nem erzem biztonsagban magam azota. Ovatos vagyok, figyelej, vigyazok magamra ejjel nappal....a barber shopok tobbseget szutyok albanok, pakik, torokok uraljak...mind gane munkaltato...szoval maradok, raadasul kellek is..egyel kevesebben vagyunk most is es az angol kollegano megint terhes...szoval ...raadasul megtesznek mindent nehogy elmenjek...tudod, tudnak annyit igerni amiert maradok....:-D

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.10.17. 20:42:23

@skye8: ..Még mielőtt összezavarodnál a sok katyfaszos mondattól....:-) Munkaidőben válaszolok, ami példátlan, mert szombaton ez kivitelezhetetlen..de ebédidőm volt, siettem, mert ettem, ittam , kávéztam és írtam ezt a kommentet egy időben.:-)))
...szóval, azt elfelejtettem odaírni, hogy angol-olasz tulajdonú fodrászatban dolgozom. Az ilyen és hasonlókba a legnehezebb bekerülni és aztán ott gyökeret verni.Elég belterjesek, jobbára angolok vagy a saját honfitársaikat alkalmazzák.
/ Albán, török, paki barbershopba mindig van felvétel, persze nem véletlen, jó ha napi 50 fontot kapsz +kis borravaló, cserélődnek is a staffok rendesen/

skye8 2015.10.18. 01:58:42

Szia, koszi hogy tisztaztad, sejtettem hogy fodraszkent dolgozol, eloszor azt gondoltam alban vagy paki fodraszatban es magamban felsohajtottam hogy jaj neeee.... :) bator vagy hogy maradsz, csak annyit tudok mondani.

Le Orme 2 2015.10.29. 01:42:57

Jó képek, én is szeretek hasonlókat csinálni. Fél évig voltam Londonban (meg sok más helyen) és utáltam ezt a multikultis utcaképet, meg a kényelmetlen lakásokat.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.10.29. 10:00:17

@Le Orme 2: Hat ja. En meg 3 ev utan is minden nap elkepedek azon amiket latok.Az en komfortos szememnek ezek megszokhatatlanok. Maradhatok en akar 500 evig is itt, akkor is ugyanigy fogom latni....
süti beállítások módosítása