Határonkívül

Határokon át, földön, vízen, levegőben

Reménytelen és kilátástalan a harc? Erőszak a nők ellen. /+18/

2015. augusztus 24. 07:46 - határonkivül

Sokszor olvashatunk erről a témáról is. Sajnos. Ebben az összeállításban konkrét esetekkel idézzük fel a téma soha nem szűnő aktualitását.

womencrime--621x414.jpg         /pic:Reuters/                                             

                                                                       Kegyetlen a világ 

Megerőszakolják....Megcsonkítják...Halálra etetik.....Nyilvánosan halálra kövezik...Lesavazzák....Kislányként eladják....Gyerekként fogságban tartják,prostitúcióra kényszerítik.....Családon belül rendszeresen erőszakot alkalmaznak, bántalmazzák......végül belehalnak vagy megölik őket.

    '1993-ban Kofi Annan az ENSZ korábbi főtitkára azt mondta, hogy a nők elleni erőszak a világ minden részén jelen van, minden társadalomban és kultúrában.Minden nőt érinthet, függetlenül rassztól, származástól, etnikumtól, társadalmi rétegtől.

Azonban míg a civilizált nyugati országokban már a „kifinomultabb" megkülönböztetések (alacsonyabb munkabér, szexualizáló beszédmód, munkahelyi verbális zaklatás) elleni folyik a harc, addig a világ sok részén a nők még mindig alacsonyabb rendű állampolgároknak számítanak, akikre inkább vagyontárgyként, mint emberként tekintenek. Őket európai ésszel felfoghatatlan atrocitások érik. Jelentős különbségek vannak az erőszak társadalmi megítélésében is.Idézzünk fel pár szörnyűséges esetet." / forrás : Hir24.Mandula Viktor cikke/

/2015.március/ Afganisztán.

Először a 27 éves afgán leány, Farkhunda gyalázatos kínzása, halálra verése majd megégetése a felbőszült férfiak csoportja által. Világsajtót bejárt képsorok, videók, fotók, azóta rendszeresen megtartott tüntetések, demonstrációk jelzik, ébredjen a világ, ilyen nem történhet meg még egyszer. A "vád " Korán égetés volt ellene.Az Iszlám előírásainak megfelelően fátylat viselő lány mélyen vallásos volt, csupán a szerinte babonát kínáló 'talizmánárusok ellen emelte fel hangját, de a vita közben az egyik árus azt kiáltotta, hogy elégette az iszlám szent könyvét.Ezután a tömeg felbőszülve szabályosan meglincselte. Megkövezték, ütötték ,verték, rugdosták, ledobták tetőről, áthajtottak rajta autóval, majd felgyújtották.A rendőrség próbált riasztólövésekkel közbelépni, de az  afgánokat ez nem fékezte meg.Farkhunda  temetése spontán demonstráció lett a nők elleni erőszakkal szemben. „Farkhunda Afganisztán lánya. Ma ő, holnap mi következünk” — énekelték a gyászolók.

A második eset Indiában 2012-ben történt.

06india-articlelarge.jpg

 /pic: indianews.in/

A 23 éves orvostanhallgató leányt 2012.decemberében Újdelhiben egy autóbuszon bántalmazta, majd megerőszakolta hat férfi, köztük a buszsofőr, miután 28 éves mérnök-informatikus barátját megverték, egy vasrúddal ütlegelve őt. A fiatalok moziból hazafelé menet szálltak fel az egyébként szolgálaton kívüli, majdnem üres iskolabuszra, miután a sofőr felajánlotta nekik, hogy elviszi őket egy-egy normális menetjegy áráért.

A megerőszakolt diáklányt válságos állapotban szállították kórházba, az orvosok szerint súlyos belső sérülései voltak, sajnos nem sikerült az életét megmenteni.

India a nők elleni erőszakcselekmények miatt egyre gyakrabban kerül a szalagcímekre. Az ügy óriási felháborodást váltott ki a dél-ázsiai országban, és nagy nemzetközi visszhangot is keltett. Az eset miatt országszerte tömegtüntetések kezdődtek, amelyek hatására szigorították a nemi erőszak büntetésére vonatkozó jogszabályokat. A tavaly hivatalba lépett indiai kormányfő, Narendra Modi is kiemelt feladatként tekint a nők elleni erőszak megfékezésére.

/Néhányan az elfogott tettesek közül./

_81377593_81375435.jpg

 /pic : theguardian/

Leslee Udwin filmrendezőnő készítette el a szörnyű erőszakról szóló filmjét India lánya címmel.. Ami legalább akkora botrányt kavart mint maga az eset.

"Gang-rape

Az önálló, munkavállaló nők, a kegyetlen munkaerőpiaci harc és a patriarchátusból következő férfidominancia veszélyeztetése vezet oda, hogy társadalmi szimbólummá vált a gang-rape jelenség. 

A férfiak által közösen, egymás előtt elkövetett nemi erőszak nem - nem elsősorban - a nemi élvezetről szól, hanem egy domináns aktus kifejezése; a csoportos elkövetők egymás szemében való megerősítése. (Egyébként az állatvilágban is ismert a nemi aktus mímelése a dominancia kifejezésének jeleként, nézzük csak meg a parkokban egymás hátára mászó nőstényeket.) A gyávaságon is könnyebb csoportosan túllépni. A legutóbbi esetben ráadásul félholtra verték mind a lányt, mind a kísérőjét. A nőiség megalázása gang-rape formában nemcsak Indiában eszköz egyes klikkek kezében, az afrikai polgárháborúk kötelező kellékévé vált, illetve a férfiak közti erőszaknak is jutott épp elég szerep az arab tavasz során. ' / copy by:Kitekintő.hu/

2013.szeptember. Arab-félsziget

Belehalt a nászéjszakába a 8 éves menyasszony.

jemenilany.jpg

/pic:theguardian/

"A kis Ravánt egy negyvenes éveiben járó szaúd-arábiai férfihoz adták hozzá, a gyermek menyasszony azonban nem élte túl a nászéjszakát, szétszakadt a méhe.

Az egyelőre nem ismeretes, hogy a férfit őrizetbe vették-e vagy sem. Emberi jogi szakértők szerint Ravánért tízezer riált (hozzávetőleg 600 ezer forintos összeget) kapott a mostohaapja. A jemeni emberi jogi központ tájékoztatása szerint a kislány vérszerinti apja már nem él.

"Ez után a szörnyű eset után ismét követeljük egy olyan törvény elfogadását, amely csak 18 év felett tenné lehetővé a házasodást" - közölte a központ a dpa német hírügynökséggel.

not-for-sale1.jpg

/pic:bbc.com/

Jemenben nem ritka, hogy kiskorú lányokat adnak férjhez. 2008-ban nagy figyelmet keltett egy 10 éves kislány, aki egy szanaai bíróságon harcolt azért, hogy elválhasson.

"A jemeni kislány tragédiáját már csak azért sem tartják elképzelhetetlennek emberi jogi szervezetek, mert Jemenben – ahol egyes becslések szerint minden harmadik, más becslések szerint minden második lányt 18. életéve betöltése előtt férjhez adnak – nem ez lenne az első hasonló eset. 2010 tavaszán helyi emberi jogi csoportok és az UNICEF arról számoltak be, hogy egy 13 éves lány halt bele a kétszer annyi idős férjével való közösülésbe. A jemeni parlament 2009-ben már tárgyalt a házasságkötés 17 év alatti tilalmáról, de a törvényjavaslatot – arra hivatkozva, hogy sérti az iszlámot – végül nem fogadták el." /urbanlegends.hu/

"Az ENSZ adatai szerint 700 millió nő él a világon, akivel 18 éves kora előtt léptek házasságra. Közülük 250 millió lehet, aki nem töltötte be a 15. életévét a saját esküvője napján. A kislányok idő előtti férjhez adása Dél-Ázsiában és a szaharai térségben a legelterjedtebb. A gyerekházasság intézménye jelenleg évente 15 millió kislányt érint, a kiskorú asszonyok egyharmada Indiában él." / / forrás : Hir24.Mandula Viktor cikke/

Még mindig India, mert a gyermekprostitúció még mindig virágzó iparág. Számtalan emberjogi képviselő, művész, aktivista próbál kampányolni,tenni valamit azért, hogy végre a világ megmozduljon.

_70506904_70506902.jpg

Hazel Thompson angol fotóriporter, 40 országban dolgozott eddig, több mint 10 évet töltött el a szexrabszolgák borzasztó életének fotózásával, tanulmányozásával. Elmondása szerint a szíve többszörösen összetört immár örökre a látottak és tapasztaltak miatt. A Taken című munkája egy fotókkal dokumentált ebook, amiben megmutatja, hogyan élnek a prostituáltak Mumbaiban, a piros lámpás negyedben.A 22 éves Guddi esetén keresztül mutatja meg, hogyan is működik a gépezet. Még kislány korában, 11 évesen családja rábeszélésére ment a a nagyvárosba "jó" pénzért dolgozni. Egy családnál kellett volna szobalánykodni, segíteni a házimunkákban.Ehelyett Ázsia legnagyobb piros lámpás negyedében találta magát, a családi *jóbarát fogságban tartotta, rendszeresen megerőszakolta, bántalmazta, aminek következtében 3 hónapig kórházban kellett kezelni, de a család "barátja"félig felgyógyulva visszavitte a szexnegyedbe dolgozni.

 

A tartalomban 300 fénykép, 3 rövid film,interaktív térképek és fényképek mutatják be a döbbenetes valóságot.

 

 Végül következzék a szerintem legaljasabb bűntett a nők és leányok ellen. 'Jobb híján női körülmetélésnek nevezik. Az eljárás valójában egy barbár rituálé, amelynek semmilyen épeszű indoka nincs. A női nemi szervek különböző mértékű csonkítását jelenti, amit tévhitekre és babonákra alapozva, elképesztő higiénés körülmények között végeznek a mai napig számos afrikai, közel-keleti és ázsiai közösségben.

Az UNICEF becslése szerint ma több mint 125 millió lány és nő él a világban megcsonkított nemi szervvel és ha minden így marad, a következő évtizedben több mint harmincmillió lánynak kell majd elszenvednie a nemi szerve megcsonkítását." / / forrás : Hir24.Mandula Viktor cikke/

Szomáliában a nők 95 százalékának csonkítják meg a nemi szervét, többségüknek 10 éves koruk alatt

fcb6f018c903feda3aa96aac66d270f3.jpg

/pic:reuters/

 A beavatkozást szaktudás nélkül, fertőtlenítést,  fájdalomcsillapítást nem alkalmazva végzik el. Így aztán nagy a sebfertőzés veszélye és a vérzés csillapításnak sem ismerik semmilyen módját. A további szövődmények miatt általában garantált a teljesen örömtelen nemi élet /nem ritka a maradandó állandó fájdalom/ és a meddőség.Az elszenvedett pszichés sokk pedig örök életre feldolgozhatatlanná teszi ezt a barbár beavatkozást.

A Spektrum TV két magyar dokumentumfilmese, Cseke Eszter és S. Takács András Gáza és az Északi-sark után Etiópába utazott, ahol kézi kamerás felvételeket készítettek többek között egy törzs kunyhójában, ahol éppen egy kétéves kislány nemi szervét csonkították meg.

Cseke Eszter : "Arra számítottunk, hogy a törzsnél szigorúak lesznek, és csak lányok maradhatnak a helyszínen, úgyhogy igyekeztem lelkileg felkészülni a forgatásra, nehogy összeomoljak” – emlékezett vissza Cseke Eszter. "Nem volt könnyű, de egy ilyen helyzetben nem azzal törődsz, hogy milyen rossz ezt nézni, hanem egyrészt megsüketülsz a kislány üvöltésétől, amihez még csak hasonlót sem hallottál soha, másrészt fürkészed az arcokat: az idős nőét, aki csinálja, az édesanyáét, aki segít neki, a saját arcod szerencsére nem látod”.

Ugyan az etióp kormány bűncselekménynek minősítette a női körülmetélést, de ennél a sivatagi törzsnél a világ legtermészetesebb eseménye volt az, amire a két fiatal filmes bejutott. "Egy poros fakunyhót kell elképzelni, ahová behozták a kétéves kislányt, lyukat ástak a földbe a vérnek, és a törzs legidősebb asszonya egy gilette-pengével metélni kezdte a lányt. Én nem bírtam. A felénél kitámolyogtam a kunyhóból" - nyilatkozta S. Takács András.

etiop.jpg

 

"Egészen brutális formája a nők elleni erőszaknak az úgynevezett lesavazás. A lányok arcának ilyen módon történő elcsúfítása leginkább Nigériában, Pakisztánban, Bangladesben, Kambodzsában, Indiában és Afganisztánban fordul elő. Az esetek 70 százalékában 18 éves korukat be sem töltött lányok az áldozatok.

A lesavazás célja nem pusztán a fájdalom okozása, hanem a megszégyenítés és végleges elcsúfítás. Az indítékok között szerepelhet, hogy a nő úgymond „szégyent hozott a családjára", idegen férfiakkal állt szóba vagy nem fogadott el egy kedvező házassági ajánlatot. Dél-Ázsiában előfordul, hogy a kikosarazott udvarló savazza le a lány arcát, hogy az örökre elveszítse szépségét és vonzerejét." / / forrás : Hir24.Mandula Viktor cikke/

nok-elleni-eroszak.jpg

                                            "Végül jöjjön néhány döbbenetes adat a világból.

  • Thaiföldön a nemzetgazdaság egyharmadát a prostitúció adja, a 65 milliós országban 2,8 millió prostituált van
  • Bangladesben a lányok felét 15 éves koruk előtt férjhez adják
  • Indiában átlagosan 30 percenként megerőszakolnak, 90 percenként megölnek egy nőt
  • Afganisztánban a lányok mindössze 13 százaléka tanul 15 éves koráig vagy tovább (férfiak esetében 43% az arány)
  • Oroszországban legkevesebb óránként meghal egy nő családon belüli bántalmazás következtében. Évente 14.000 nőt ölnek meg.
  • Jemenben minden harmadik nő tanul csak meg írni-olvasni
  • Szudánban 10 éves koruktól legális a kislányokat férjhez adni
  • Magyarországon évente 40-50 nőt öl meg a párja, vagyis majdnem minden hétre jut egy ilyen haláleset
  • Venezuelában évente 60 ezer kisbaba születik 15 évnél fiatalabb anyától
  • Indiában a szelektív abortusz miatt 1000 fiúgyerekre csak 914 lány jut. Az országban egyébként a lányok 45 százalékát férjhez adják 18 éves koruk előtt.
  • A pakisztáni jog nem ismeri el, hogy házasságon belül is történhet nemi erőszak." / / forrás : Hir24.Mandula Viktor cikke/

 

191 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hataronkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr57728508

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: NEM a nemi erőszakra... 2015.08.25. 12:10:36

 A szexuális indíttatású erőszakos bűncselekmények erőteljesen irritálják a lakosságot. Mindannyian féltjük lányainkat, feleségeinket az efféle szörnyű támadástól. A gyengébb nem jelentős része még mindig szinte teljesen elővigyázatlan és többnyire táj...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 13:18:13

@cyberworms: Én ezt nem vitatom. Nem is azt mondtam, hogy fogadjunk be boldog-boldogtalant, hanem azt, hogy talán nem ártana néha kicsit magunkba nézni, mielőtt másokat kezdünk kritizálni.

pervie but hot (törölt) 2015.08.25. 13:23:39

@Megnevelő Ember: nem nekem címezted, de belekotyognék

Az, hogy egyes magyar családokkal probléma van, az nem jelenti, hogy kritikátlanul be kellene fogadni egy teljesen más, kulturálisan eltérő, embereket társadalmi szinten megnyomorító vallást követő vagy egyszerűen vademberként élő csoportokat.

Az angol családok tapasztalatom szerint igencsak diszfunkcionálisak, érzelmileg elidegenedettek, konzumidióták, gyerekagyú felnőttek nevelnek gyerekeket benefiteken, esetleg egy bolgár au pair neveli helyettük a csimótát, mert anyuci semmit se csinál, ugyanis már őt is egy diszfunkcionális családban nevelték félre. Ennek ellenére nem gondolom, hogy az angoloknak feltétel nélkül be kellene fogadni szomáliai, szudáni, nigériai, afgán, bangladesi, indiai hordákat, akik meg más problémákat fognak behozni.
Ez ugyanis nem oldja meg az angol (magyar, cigány stb.) családok problémáját.
Igen, kezelni kell a diszfunkcionális családokat, közben nőket kutyába vevő, megkövező, becsületgyikosságban hívő, lefejező, az életüket egy 7. századi vallásos könyvre alapozó embertömeget sem kellene beengedni. Jól látod, van elég problémája Európának, romákat se sikerült 500 év alatt integrálni. Kell még további konfliktusokat importálni?
A döcögős családi életet élő magyarnak, dánnak, franciának, orosznak is joga van a kultúrája, országa védelméhez. Ez elvitathatatlan joga.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 13:27:03

@pervie but hot: Jogok, jogok, jogok. És hol vannak a kötelezettségek?

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 13:32:37

@pervie but hot: "Ennek ellenére nem gondolom, hogy az angoloknak feltétel nélkül be kellene fogadni szomáliai, szudáni, nigériai, afgán, bangladesi, indiai hordákat, akik meg más problémákat fognak behozni."

És a magyart miért kell beengednie? Az miért olyan természetes, hogy a magyar ember szabadon mozoghat? Az a magyar, aki kint is benefiten él (van belőlük jó néhány) mennyivel különb, mint a benefiten élő szomáliai, szudáni, nigériai, afgán, bangladesi, indiai?

A magyar tehet-e arról, hogy magyarnak született? És a szomáliai, szudáni, nigériai, afgán, bangladesi, indiai tehet-e arról, hogy annak született, ami?

Ha egy magyar ember árt egy másik embernek, akkor az "csak" bűnöző. Ha ugyanezt egy afgán ember teszi, akkor terrorista. Nem sántít ez egy kicsit?

devadel 2015.08.25. 13:34:32

@NagyságosSodalisO [eng]: max nem gondol semmire, max egy troll, csak beböfögi az összes beszélgetésbe a sablonos hülyeségeit....

Exploiter 2015.08.25. 13:41:13

@Megnevelő Ember:

Van mit tenni még errefelé? Van.
Nagyjából ezer évnyi tennivaló van odaát? Igen.

Hol lennél szívesebben (lány?)gyerek, véletlenszerűen választott családban, ott vagy itt?

Hát ennyi röviden.

Exploiter 2015.08.25. 13:43:57

@Megnevelő Ember:

"És a magyart miért kell beengednie?"

Nemzetközi szerződés kötelezi.

"Az miért olyan természetes, hogy a magyar ember szabadon mozoghat?"

Mert ritkán robbantunk fel piacokat. Ill. lásd fent.

"Az a magyar, aki kint is benefiten él (van belőlük jó néhány) mennyivel különb, mint a benefiten élő szomáliai, szudáni, nigériai, afgán, bangladesi, indiai?"

Nem akarja megdönteni a helyi rendszert, meg világnézetet, pl egynek.

"A magyar tehet-e arról, hogy magyarnak született? És a szomáliai, szudáni, nigériai, afgán, bangladesi, indiai tehet-e arról, hogy annak született, ami?"

Lényegtelen, ki miről tehet.

"Ha egy magyar ember árt egy másik embernek, akkor az "csak" bűnöző. Ha ugyanezt egy afgán ember teszi, akkor terrorista. Nem sántít ez egy kicsit?"

Lehet magyar ember is terrorista, csak az "árt" szót kell definiálni pontosan.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 13:50:21

@Exploiter: És akkor ezzel meg is magyaráztad magadnak, hogy a magyar egy felsőbbrendű faj. Így már mindent értek.

tralalala 2015.08.25. 14:12:24

@rezsöatya:
"Es akkor is ez a velemenyem, ha "butanak" kialtasz ki! :-P "

Annak. Ha te nem látsz különbséget a megjegyzés, beszólás, meglökés, pofon verés, ököllel megütés, megverés, megerőszakolás és megölés között, amíg én itt végig látom az árnyalatokat, akkor bizony buta vagy, de nagyon.

Exploiter 2015.08.25. 14:21:51

@Megnevelő Ember:

Hol?
Egyébként nyilván az európai civilizáció felsőbbrendű azokhoz a helyekhez képest, ahol gyerekeket csonkítanak. Ezt vállalom és vallom.

Bicepsz Elek77 2015.08.25. 14:42:29

Megy itt a "pofazas" gyerekek, csakhogy amig az europai fehern no buszke magar, ha egy gyereket kipottyant, addig ezek csinalnak 8-10-et. Nekem volt egy nigeriai kollegam es megkerdeztem, hogy miert nincs ott szuletesszabalyozas(most 160 millionyian vannak, de nyolcvan ev mulva ilyen utem mellett "elmeletileg" 700 millionyian(vagyi a mai Eu lakossagszamanak megfelelo Oroszorszaggal stb. egyutt). Erre azt valaszolta, hogy majd bevandorolnak ide, mert itt ugyis fogynak a fiatalok. Es ez 3 eve volt.

Bicepsz Elek77 2015.08.25. 14:43:24

Bocs csak gyorsan kell gepelnem, mig a fonokom nem figyel.

rezsöatya 2015.08.25. 14:58:28

@tralalala: huuh, te meg mindig ezen lovagolsz? Akkor olvasd el (es ertsd meg!), mit is irtam!
Nem egyenlosegjelet tettem es tudom a kulonbseget, csupan arrol van szo, hogy a nok verbalis megalazasat ugyanolyan elfogadhatatlannak tartom, mint a fizikai bantalmazast!
Amugy meg lesz@rom, minek tartasz, szamomra nem oszt, nem szoroz... csak teged minosit! :-P

Reszelő Aladár 2015.08.25. 14:59:00

És őket akarjuk beengedni ide. Tudom, hogy nem mindegyik ilyen. Tartok tőle viszont, hogy a nyugati PC világ engedné, hogy megtartsák a barbár szokásaikat. Lassan lehúzhatjuk a zászlókat, és leszedhetjük a kereszteket is, csak nehogy sértse őket az újdönsült "hazájuk".
Otthon befűt a Bibliával, viszont megkövez ha leejted a Koránt.

martineden 2015.08.25. 14:59:41

@rezsöatya: ..."azert arnyalni kell a kepet! Mert felhaborodunk, ha egy tavoli orszagban megkoveznek egy not, de ha pl. egy kozossegi oldalon nyilvanosan lehulyepicsaznak valakit, amellett szemet hunynak tobben is? Miert elfogadottabb ez?"...Talan mert nem halnak bele.Ekkora hulyeseget amit irtal reg olvastam mar.

cyberworms 2015.08.25. 15:01:45

@Megnevelő Ember:

A cikkhez visszatérve azért az látszik és mi is tudjuk hogy Magyarországon nincsenek ilyen incidensek.
Egyrészt valóban az lenne a legjobb ha helyileg lennének megoldva a problémák és nem vándorolna ennyi ember, hisz a legtöbb úgysem kalandvágyból vándorol. Másrészt a magyar, a lengyel vagy a többi európai bevándorló Angliában nem fog olyanokat csinálni amiket a cikkben lévő videókban látni. Ebben semmilyen felsőbbrendség sincs, nézd meg a videókat, ott így zajlanak az események és Európában nem így, ezek tények. És ezek a dolgok itt senkinek sem hiányoznak. Ha milliós számmal jönnek mindenféle ismeretlen tömegek azokat integrálni sem lehet már. Nem egy-egy tehetséges arab orvosról van szó aki idejött élni, mert az úgysem fogja a társadalmat megbontani, viszont milliós számmal vadállat módjára viselkedő tömegek már nagyon veszélyesek azzal a kulturális háttérből ami a cikkben szerepel. Szerinted majd ők nem lesznek rasszisták az európai őslakossággal szemben ha otthon sem bírnak egymással? Nekem is jogom van magyarok között élni Magyarországon az őseim földjén akik nem azért védték hogy átadják a cikkben példázott szép idegen kultúrának.

cyberworms 2015.08.25. 15:04:20

@Reszelő Aladár: Brüsszelben már nem lehet karácsonyfát állítani a téren mert sérti a muszlimok érzékenységét...

Gondolom hogy ez a tény az őslakosok érzékenységét sérti az mellékes.

rezsöatya 2015.08.25. 15:15:20

@martineden: Lelki serules? Ebbol adodo betegseg? Netan ongyilkossag? Ezekrol hallottal? Vagy megy a szonyeg ala?

Vedd eszre, direkt sarkitom ki! Ki mondja meg, hol a hatar? Irtam fentebb: egy pofon egy nonek még elmegy? Mit vagjunk ki a gyermekbol?

Ha nem hal bele, akkor mar ok?

Exploiter 2015.08.25. 15:21:44

@rezsöatya:

Viszont a céltalan relativizálásnak nem sok értelme van azon kívül, hogy elbagatelizálja a valós problémákat.

A 2 nagyobb, mint az 1, nem is lehet összehasonlítani őket, igaz? De az 1000-hez hasonlítva a különbség elenyészik. A 2-re hivatkozni, hogy az is nagyobb, meg az 1000 is, hááát. Innentől már csak az a kérdés, ki mit hogyan értékel.

Amúgy úgy vettem észre, hogy ez amolyan nyugati szokás, más népek nem szokták ilyesmivel fárasztani magukat.

martineden 2015.08.25. 15:22:52

@rezsöatya: Ha neked egy no azt mondja ,hulye fasz vagy,bele halsz,vagy tulteszed magad rajta ,kulonosebb fizikai illetve lelki serules nelkul?Ugyanaz a helyzet szerinted ha a husvagobarddal fejbe vag?

FeroxX 2015.08.25. 15:27:05

és ezeket akarják beengedni "menekült" néven Európába... Hajrá.....

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 15:34:06

@martineden: És szerinted mennyi kell ahhoz, hogy egy "hülye fasszal" kezdődő veszekedés átcsapjon "húsvágó bárdas" cselekménybe? Az alap minden esetben a tisztelet hiánya. Szerinted abban a családban, ahol te kívülről mindössze "elhanyagolható" verbális sértegetést látsz, ott nem csattan el egy-két pofon? Szerinted abban a családban, ahol a nő mindössze verbálisan van sértegetve, nem sérül a gyerek? Hol a határ?

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 15:37:47

@FeroxX: Mint ahogy a magyarokat is beengedik más országokba, pedig a magyarok is tudnak ám állat módjára viselkedni. Láttam én már Londonban utcán hugyozó magyart. Az mennyivel különb? Az talán nem sérti a befogadó országot? Ne tegyünk már úgy, mintha a magyar egy szent nemzet lenne, melynek fiai és lányai soha nem követnek el semmilyen bűnt a világban.

martineden 2015.08.25. 15:52:21

@Megnevelő Ember: Figyu,ne hasonlitsunk mar ossze kortet almaval,jo?Szudanban,Jemenben,Bangladesben,stb,stb torvenyesen ferjhez adhatnak 8 eves lanyt,pedig nem egy belehal a naszejszakaba.A mi kulturankban torvenyesen megtehetik ezt?

_wood_ 2015.08.25. 15:58:02

@Megnevelő Ember: sikerült már bárkit megnevlned így...?

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 16:20:45

@martineden: Értem. Tehát mások bûne elítélendô, a magyarok bûne pedig bocsánatos. Ez aztán az igazságos szemlélet.

deruyter 2015.08.25. 16:22:21

Ez az eufemizmussal nőikörülmetélésnek nevezett dolog igazi színtiszta kegyetlen gonoszság. Persze van mögötte ráció. Nagyjából ugyanabba a körbe artozik, mint a mélysötét "törzsi/hegyi-iszlám" legtöbb nőkre vonatkozó szabálya. Burka viselés, meg, hogy be vannak zárva a házba, egyedül nem mehetnek sehova stb. stb. Amennyire tudom ezeknek az a lényege, hogy mivel a férfiak szeretnék a saját gyerekeiket felnevelni, minden eszközt megragadnak azért, hogy a nőknek ne legyen lehetőségük félrenézni, sőt - a csonkítás is erről szól - már kedvük se. Mivel a házasságok alapja nem a kölcsönös vonzalom, hanem a gazdasági ráció, mindent megtesznek azért, hogy a nő ne akarjon mással házasodni, mint akit neki szánnak, és maradjon is vele. Az egészben az a nagyon szomorú, hogy több ezer év alatt nem találtak ki jobb módszert.
Pedig vannak népek, ahol hasonlóan nagy a szegénység, de ilyesmi fel sem merül. Miért nem próbálja meg a férfi vonzóvá tenni magát? Miért nem próbálnak jogi társadalmi kereteket találni arra, hogy a házasság felbontható legyen? Láttam a riportfilmet, a kislány megcsonkításáról. Még mindig hallom a sikítását, a félelmet a szemében és a könnyeit.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 16:39:30

Nos, hogy is van ez? A nyugat-európai polgárnak kell néhány szolga, aki kitakarítja a házat, vigyáz a kölykökre, elviszi a szemetet, megnyitják hát a munkaerôpiacot, hadd jöjjön a sok csicska vendégmunkás. Hogy az lengyel, szlovák, magyar, ukrán, román, pakisztáni, afgán vagy indiai, az tök mindegy. A lényeg, hogy ne nekik kelljen elvégezni a piszkos munkát. Ennek a "liberalizmusnak" a magyarok is roppantul örülnek, hiszen végre mehetnek a többi rabszolgával együtt Londonba mosogatni, hogy aztán eldicsekedhessenek azzal, milyen fasza dolog tömegszálláson élni, és közben sok fontocskát keresni. Megy a jaszkarizás ezerrel. Százával jelennek meg a Magyarországot külföldrôl lesajnáló hozzászólások, mondván, hogy kint minden aranyból van. Aztán amikor mások is menni akarnának éppen Magyarországon keresztül, akkor hirtelen "ide vezetett a liberalizmus". Gyomorforgató ez a pálfordulás, nemde?

tralalala 2015.08.25. 16:49:42

@rezsöatya: Légy szíves akkor tisztázd az álláspontodat:

"Nincs olyan, hogy de! Nincs olyan, hogy nem annyira! Itt nincsenek arnyalatok! Ez kemenyen fekete-feher!"
vs
"Nem egyenlosegjelet tettem es tudom a kulonbseget,"

Ha tudod a különbséget, akkor vannak árnyalatok. Lásd, most ha én azt írom rád, hogy hülye vagy, az esetleg bosszant, de holnapra már nem annyira, egy hét múlva tán nem is emlékszel rá. Míg ha mondjuk kiverem a fogaidat, arra biztosan emlékeznél évek után is. Tehát látjuk, hogy van különbség a két sértés közt, az egyik enyhébb, a másik erősebb.

Érthetetlen, hogyan tudhattad azt gondolni, hogy nincs árnyalatbeli eltérés.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 16:56:02

@tralalala: Biztosan neked van igazad. Majd ha a gyermekedre naponta írják rá Facebookon az osztálytársai, hogy egy nyomorult féreg, és emiatt a srác befordul, esetleg kinyírja magát, akkor majd talán megérted, hogy a verbális erôszak is erôszak.

martineden 2015.08.25. 17:02:47

@Megnevelő Ember: ....,,Értem. Tehát mások bûne elítélendô, a magyarok bûne pedig bocsánatos. Ez aztán az igazságos szemlélet."...zarjuk ezt le,mert teljesen hulye vagy sajnos.Nem azt irtam veletlenul ,hogy nalunk nem torvenyes ,ellentetben jo par muszlim allammal?Tehat ha nem torvenyes,NALUNK buntetendo,ugye?Erted ocsi?MI eliteljuk ha kiderul ilyesmi,a szeretett muszlim allamaidban viszont nem.Erted mar ocsi?

tralalala 2015.08.25. 17:04:55

@Megnevelő Ember: Jaj de rettentő buta vagy te is.

Nem írtam sehol, hogy a verbális erőszak nem erőszak. Azt írtam, hogy nem igaz, hogy nincsenek árnyalatok az erőszakon belül, mert pl. a gerinceltörés objektíven sokkal károsabb, mint a "hülye vagy" beszólás.

Az a baj, hogy belemanővereztétek magatokat egy teljesen védhetetlen pozícióba, miszerint az erőszakban nincsenek árnyalatok. Pedig vannak. Vannak nagyon erőszakos dolgok, pl. gerinceltörés, meg kicsit erőszakos dolgok, mint pl. beszólogatás. Ha ezek közt nem tudtok különbséget tenni, az tényleg elég félelmetes.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 17:08:53

@martineden: Ha egy Londonban élô magyar vendégmunkás egy átbulizott éjszaka után belepisál a Temzébe, az szerinted társadalmilag elítélendô, öcsi? Csak azért kérdem, mert szerintem egy ilyen gyökér tiszteletlenebbül viselkedik a befogadó országgal szemben, mint az az ember, aki egy leterített imaszônyegen szeretné szabadon gyakorolni a vallását.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 17:10:34

@tralalala: Az a félelmetes, hogy szerinted mindenki buta, akit nem tudsz meggyôzni a vélt vagy valós igazadról.

tralalala 2015.08.25. 17:16:14

@Megnevelő Ember: Általában nem szoktam ennyire biztos lenni az álláspontomban, csak itt most mégis. Ugyanis azt, hogy az erőszakban vannak árnyalatok, nem csak én gondolom, hanem kb. az egész világ. Pl. a törvények is így vannak megírva, hogy van becsületbeli sértés, könnyű testi, maradandó károsodást okozó, erőszak, gyilkosság, stb. És nem pedig úgy, hogy van a Sértés, és azon belül ugyanaz mind.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 17:18:41

@tralalala: Nem értem, hogy engem most miért gyôzködsz. Én az erôszak ellen vagyok, legyen az bármilyen.

tralalala 2015.08.25. 17:30:09

@Megnevelő Ember: Már megbocsáss, de te reflektáltál a hozzászólásomra az igen buta, és a hsz-em teljes félreértéséről tanúskodó kommenteddel, miszerint "a verbális erőszak is erőszak". Igen, én is tudom, soha nem is állítottam, hogy nem. Én azt állítom, hogy az erőszakon belül is vannak árnyalatok, míg rezsöatya azt állítja, hogy nincsenek ("fekete-fehér"). És azt is állítom, hogy a verbális erőszak jellemzően enyhébb, mint a fizikai.

Lehet azt mondani, hogy folytatólagosan elkövetett verbális erőszak súlyosabb (zaklatás), de akkor ezt a folytatólagosan elkövetett fizikai erőszakkal (rendszeres verés) kell összehasonlítani.

martineden 2015.08.25. 18:22:24

@Megnevelő Ember: ...,,Ha egy Londonban élô magyar vendégmunkás egy átbulizott éjszaka után belepisál a Temzébe, az szerinted társadalmilag elítélendô, öcsi? Csak azért kérdem, mert szerintem egy ilyen gyökér tiszteletlenebbül viselkedik a befogadó országgal szemben, mint az az ember, aki egy leterített imaszônyegen szeretné szabadon gyakorolni a vallását."...hat lehet ,hogy tiszteletlenul viselkedik de nam art senkinek.Raadasul a Pesten bulizo angolis belepisal a Dunaba,Nem tortent semmi tragedia,qvittek vagyunk.Az az ember viszont aki egy leteritett imaszonyegen gyakorolja a vallasat ,elotte belehugyozik a Dunaba,utana meg elofordulhat ,hogy lenyiszalja valaki fejet.Ellentetben a civilzalt es civil emberrel.Erted ocsi?

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 18:47:34

@martineden: Igen, a hangsúly azon van, hogy "előfordulhat", tehát minden állításod feltételezéseken alapszik. Az én szememben minden ember egyenlő, egészen addig, amíg nem kezd el embertelen módon viselkedni. Ez lehet férfi, nő, gyerek, arab, kínai, afrikai, de akár magyar is. Nincs különbség. Ha valaki gyökér, akkor az gyökér, nemzetiségtől, vallástól, bőrszíntől, szexuális irányultságtól függetlenül. Érted ezt, öcsi?

victor vacendak 2015.08.25. 19:28:21

@pervie but hot: Csak azt nem magyaráztad meg, hogy mitől vagyok én férfigyűlölő? A metélt férfiak szexelnek, van orgazmusuk, nem (a metélt nőkre ez már sokkal kevésbé jellemző)? Az életminőséget befolyásoló csonkolás az, amikor a pénisz is károsodást szenved, gyakran a makk, ritkábban a barlangos test. Na az szívás és egy életre megrokkantja a fiút. De ez szerencsére viszonylag ritka (főleg a nem orvosok által végzett metéléskor fordul elő). És amit állítasz, az butaság, vagy mondjuk inkább, hogy nem igaz.
Meséld már el nekem, hogy a metélés hogy előzi meg a HIV-et meg a HPV-t? Ja, tudom, úgy, hogy a szerencsétlen sosem lesz szexuálisan aktív és inkább otthon ülő, mindentudó kommentelő lesz belőle...:-)
A másik butaság, amit írsz, hogy csak a kisajkakat csonkolják. NEM. A beavatkozásnak van ám orvosi neve is: clitoridectomia. Szaladj fel a gugli és nézz utána, mit jelent. És milyen szövődményei lesznek? Hát kérlek alássan: a statisztikák szerint a csonkolt lányok fele valamilyen módon komplikációkat szenved el (kb. 80 millió nőt jelent). Először is a seb illetve a heg miatt. Keloiodok, összenövések szűkítik a hüvelybejáratot, ami miatt vizelési nehézségeik lesznek, inkontinancia, krónikus hüvely és húgycsőgyulladás (plusz fisztulák, nekrózis, atrófia), hiszen a hüvely "védőburkolatát", nyesik le, a menstruáció megindullása után a vér útja akadályozott, ami megint csak súlyos következményekkel jár. Mindez együtt meddőséghez vezethet. Nőgyógyászati vizsgálat is nehéz vagy lehetlen.És ez még csak a kislány kor. Aztán jön a szexuálisan aktív periódos. A heg miatt beszűkült hüvely erőszakos tágítása a méh és a rektum sérülését okozhatja. ha nem ennyire draztikus a helyzet, a bartholin mirigyek akkor is hiányoznak, vagyis nincs természetes nedvesedés. Ami szerinted milyen érzés közösüléskor? És persze a klitorisz hiánya.
Szóval kérlek szépen, nagy szakértő, írd meg le, hogy a vallási fanatizmuson kívül mi a jó fene értelme van ennek a barbarizmusnak? Mert megnyugtatlak, orvosi indoka egy sincs (a férfiak körülmetélésének sem).

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 19:49:23

"Indiában átlagosan 30 percenként megerőszakolnak, 90 percenként megölnek egy nőt"
"Magyarországon évente 40-50 nőt öl meg a párja, vagyis majdnem minden hétre jut egy ilyen haláleset"

Csak a rend kedvéért matekozzunk már egy kicsit.

Indiában 1.263.200.000 ember, míg Magyarországon 9.893.899 ember él. Forrás: Wikipédia.

Ez azt jelenti, hogy Indiában 127-szer többen élnek.

Ha ott 90 percenként ölnek meg egy nőt, akkor az azt jelenti, hogy a magyar népességhez arányítva (tehát a 90-et felszorozzuk 127-tel) 11430 percenként, azaz 190 óránként ölnek meg egy nőt.

190 óra az 7,9 nap. Eddig megvan?

Akkor most nézzük, mi újság van itthon. Egy év az 8760 óra. Ha Magyarországon 50 nőt ölnek meg egy év alatt, akkor 175 óránként egyet.

175 óra az 7,3 nap.

Akkor (a lakosság számához igazított arányokat tekintve) melyik országban járnak rosszabbul a nők?

pervie but hot (törölt) 2015.08.25. 20:14:58

@victor vacendak: "a vallási fanatizmuson kívül mi a jó fene értelme van ennek a barbarizmusnak? Mert megnyugtatlak, orvosi indoka egy sincs (a férfiak körülmetélésének sem)."

Tehát mindkettő áltudományos alapon (USA) vagy vallási fanatizmuson (izraeliták) vagy hagyományon alapul (nők és férfiak csonkolása pl Afrika szarván). De szerinted a férfiakat továbbra is lehessen csonkolni, mert nem jók úgy, ahogy születtek, nem árt az a csonkolás, ha jól csinálják. Lesz orgazmusa is, te már csak tudod. De nőknél még a kisajkakat se vágják le! Mert csak. Pedig attól még lenne orgazmusa a nőnek. Ne keverd ide a klitorisz levágást meg összevarrást, csak arról beszélek, hogy a nőknél is lehetne kötelezővé tenni a körülmetélést, csak kisajkak meg a klitorisz fitymája kerülne lemetszésre, ettől még lenne orgazmus, sőt jobb is. És bizonyos mértékben csökkentené a HPV kockázatát... De szerinted ezt ne tegyék, csak a kisfiúk nemi szervét csonkolják, mert neked úgy jobv a szex... És te kérdezed, miből gondolom, hogy férfigyűlölő vagy. OMF!

pervie but hot (törölt) 2015.08.25. 20:22:57

@Megnevelő Ember: "És a magyart miért kell beengednie? Az miért olyan természetes, hogy a magyar ember szabadon mozoghat?" - nem, ez nem természetes, sok tárgyalás után a kelet-európai országok elkótyavetyélték a nemzeti vagyont a nyugati cégek legnagyobb örömére (liberalizáció, piacnyitás), nyugatiak piacot szereztek, a keletiek előtt meg megnyitották a munkaerőpiacukat a nyugatiak, lehet menni WC-t pucolni Lándönba, meg esetleg egy sok százmillióért adófizetők pénzén kiképzett magyar orvost is fogadnak, aki majd gyógyítja a beteg pudvás valagú angol öregeket. Erről szól az EU. Az afgán meg csak jönne, elvenné a segélyt, meg esetleg a WC-kefét a lengyel és magyar cseléd kezéből. Közben Afganisztán semmit se adott bele a közösbe, nem része az egyezménynek. Világos?

victor vacendak 2015.08.25. 20:24:14

@Megnevelő Ember: "Indiában 1.263.200.000 ember"

Ja, de ennek csak fele nő. Ez az első tévedésed. A másik, hogy mit matekozol? Ha 90 percenként ölnek meg egy nőt, akkor nincs 7,3 nap. Csak 90 perc. Napi 16 nő, évente 5840. Ezerszer többet, mint magyar nőt. Eddig megvan? Dehogy...
Mindazonáltal mindkét adat szomorú.

"Akkor (a lakosság számához igazított arányokat tekintve) melyik országban járnak rosszabbul a nők? "
Lefogadhatod, hogy Indiában. Ahol bizonyos régiókban már csecsemőkorban végeznek a lányokkal. Évi 12 millió újszülött kislányból 1 millió hal meg egy éves kora előtt.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 20:30:04

@victor vacendak: Ha pedig nem halna meg az az 1 millió kislány, akkor az lenne a baj. Rögtön rávágná mindenki, hogy túlszaporodnak. El kéne dönteni végre, hogy akkor most éljenek vagy haljanak azok, akik sokak szerint romlást hoznak egész Európára, aminek mellesleg a hófehér bőrű angolszász, német és francia befektető örül, hiszen van kinek kiadnia az aranyáron mért lakását. Az sem baj, ha 15-en költöznek egy lakásba, csak fizessenek, hiszen a pénznek nincs szaga.

victor vacendak 2015.08.25. 20:30:11

@pervie but hot: még egyszer kérdezem, mitől vagyok férfigyűlölő? hogy megpróbáltam orvosi szemszögből elmagyarázni neked (hiába), hogy miből áll a nő körülmetélés? úgy látom azt sem sikerült felfogni, hogy én egyikkel sem értek egyet, mert nincs igazi oka a vallási fanatizmuson kívül. Csak nyomod a demagóg dumát, közben nem olvasod végig, amit írtam. Így nem lehet beszélgetni (vitatkozni).

"Lesz orgazmusa is, te már csak tudod."
És miből gondolod, hogy nem vagyok körülmetélt férfi? Mert eldöntötted, hogy férfigyűlölő vagyok? Hogy téged idézzelek: OMF, bár én inkább az OMG-t használnám, annak több értelme van...

"ettől még lenne orgazmus, sőt jobb is."
Aha, szóval a nőnek jobb orgazmusa lesz a metéléstől, mint egy metélt férfinak? Hahahahaha

Azt meg felejtsd el, hogy csak a labiumokat csonkolják. Mondom, használd a guglidat. 80-100 millió életre megnyomorított nő esete mond neked ellent...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 20:33:51

@pervie but hot: A képlet egyszerű. Kell a csicska. Hogy milyen nemzetiségű, az mindegy. A lényeg, hogy olcsón dolgozzon, és fát lehessen vágni a hátán. Ha ezt éppen egy afgán teszi meg, akkor egy afgán fog vécét pucolni. A tőkésnek nem számít, csak hogy minél kisebb befektetéssel minél nagyobb profitot realizálhasson. Ezek után kit érdekel, hogy Afganisztán mit tett bele a közösbe? Ha kétszer annyit dolgozik fele annyiért, akkor övé a meló. Ez a kapitalizmus. 1990 körül még ezt akarta mindenki. Most akkor mi a baj?

victor vacendak 2015.08.25. 20:34:52

@Megnevelő Ember: nem azért ölik meg őket, hogy ne szaporodjanak (de még ha így is lenne, kinek van ehhez joga?), hanem mert egy lány nem tud úgy dolgozni a szántóföldön, mint egy fiú és drága férjhez adni (az erőszak is ezekben a nőhiányos régiókban a leggyakoribb). ennyit ér egy élet. a többit nem tudom követni a hozzászólásodban...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 20:43:47

@victor vacendak: A bejegyzés arról szól, hogy ez milyen rettenetes, a hozzászólások pedig arról, hogy pusztuljon ki földről az összes harmadik világbeli ember, mert azok csak beszennyezik a "civilizált" európai ember levegőjét. Erre írtam, hogy el kéne dönteni, mit akarunk. Ha csak a döglött bevándorló a jó bevándorló, akkor nem kell álszent módon könnyeket hullatni értük akkor sem, ha éppen felgyújtják őket a sajátjaik az utca közepén. Inkább örüljünk, hogy kegyetlen módon kiirtják egymást, mert így kevesebben jönnek majd a magyarok szent pályaudvaraira csövezni. Érted az ellentmondást?

Ja, és ha bevándorlóellenesek vagyunk, akkor csináljuk következetesen, és köpjük le a saját fiainkat és lányainkat is, akik ezekben az órákban is egy idegen ország zászlaja alatt "élősködnek".

martineden 2015.08.25. 20:45:52

@Megnevelő Ember:,, tehát minden állításod feltételezéseken alapszik"...Aha ocsi, feltetelezesen alapszik ,hogy 8 eves lanyokat adnak el ,4 eves gyerekek gyakoroljak a fejlevagast,a mecsetben az imam rendszeresen gyilkossagra szolit fel,stb ,stb.Tudod szamomra is egyforma minden ember ,fajra borszinre tekintet nelkul,de az iszlamhivokkel nem art az ovatossag mert szoszerint bombakent funkcionalnak es nem lehet tudni mikor lepnek mukodesbe.Nezd meg Franciaorszagot ,Angliat stb,stb es meglatod ,hogy ezek a dolgok valos problemak.Kapis?Masreszt reszemrol lezartnak tekintem a vitat,szived joga ,hogy mit hiszel,mint ahogy nekem is. .Adios baratom..

victor vacendak 2015.08.25. 20:52:46

@Megnevelő Ember: az én reakcióm az ázsiai (india mellett pakisztán, kína meg pár másik ország is hírhedt erről a szokásról) lánycsecsemő gyilkosságokra meg az volt, hogy megpróbálok örökbefogadással megmenteni egyet... látod nem vagyunk egyformák. a "civilizált" világban sokan bármit megtennének egy gyermekért, mikor nem lehet nekik saját, máshol meg a kukába dobják őket holtan. én erre soha, semmilyen körülmények között nem tudnám azt reagálni, hogy a "halott bevándorló a jó bevándorló". viszont a szívem szakad meg.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 21:19:08

@victor vacendak: Természetesen nem személy szerint rád értettem, amit írtam, hanem a többség (kisebbség?) ellentmondásos reakciójára.

pervie but hot (törölt) 2015.08.25. 21:24:59

@victor vacendak: Bocsi, tényleg OMFG akart lenni. Oh My Fucking God
Helyesen angolul ilyen rövidítés nincs, amit írtam.

"Aha, szóval a nőnek jobb orgazmusa lesz a metéléstől, mint egy metélt férfinak?" Ha csak a kisajkat csonkolják és a klitorisz fitymáját az pont olyan, mintha a férfit metélnék körül. Én ezt támogatom, hisz egyenlőségnek kell lenni. Az áltudomány szerint mindkettő hasznos egészségügyi szempontból, ezért a nőket is részesíteni kell a tudomány ezen vívmányában.
De a teljes női körülmetélést (csikló kivágás, összevarrás stb) sem utasítom, hisz pont úgy egy hagyomány része, mint a zsidó, muszlim fiúk esetén. Ezt a lányoknál nők végzik, semmi köze hozzá a férfiaknak, ezért nem nők patriarchális elleni erőszak, szóval szerintem okés. Kb olyan, mint amikor egy nyugati anya fülbelövésre viszi a lány csecsemőjét. Nem is emlékszik majd a gyerek a kis szúnyogcsípésnyi fájdalomra. Igen, a nők már csak tudják mi kell a lányuknak, ez a matriarchátus. Éljen a feminizmus!

Ja, a szexet nem csak orgazmusért csinálják, van ezer más öröm benne. Sőt egyes kultúrákban, ahol magasabbrendű szexualitást gyakorolnak, kerülik az orgazmust (tantrikus szex). Tehát a csiklókivágás igenis pozitív ilyen szempontból. A kisfiúk kiherélése még egy jó ötlet lenne, az segíti a tantrikus magmegtartást is. Herék nélkül könnyebb nem elsülni :)

Látod, ezektől a jó hagyományos kultúráktól mennyit tanulhatunk :P

pervie but hot (törölt) 2015.08.25. 21:27:40

@Megnevelő Ember: az angol kapitalistának mindegy ki pucol budit ott, a lengyelnek, magyarnak nem mindegy, hogy az adójából 29 afgánt kell eltartania egy harmincadik meg majd elveszi a budipucoló állását is a végén.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 21:47:11

Ha a magyar ember ennyire aggódik a befizetett adóforintok sorsa miatt, akkor hogy a fenébe lehet, hogy a többség (kisebbség?) egy Uber-szerű, egyértelműen adózást elkerülő céget támogat lelkesen? És ha a becsület tényleg olyan nagyon fontos, akkor miért lett itthon nemzeti sport a bliccelés? Miért nézik hülyének azt, aki be akarja tartani a szabályokat? És miért erény a szabályok megkerülése? És ha nem kell nekünk bevándorló, akkor a magyar ember miért vásárol mégis a kínaiaktól mosóport, öblítőt, kávét és piát? És ha fontos minden adóforint, akkor a dohányosok miért a csempészcigit veszik? És miért bólint rá a többség (kisebbség?), hogy a vízszerelő ne adjon számlát? Bezzeg az afgán bevándorló csak viszi az adóforintokat, miközben a hazai szaki be sem fizeti azt. És vesszen a rohadt multi is, ugye? Kizsákmányolja az embereket. A magyar vállalkozó pedig be sem jelenti.

Folytassam? Csupa kettős mérce.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.25. 22:02:11

Arról nem is beszélve, hogy ha én vagyok a tőkés, akkor megversenyeztetem a dolgozóimat. Ha azt látom, hogy a magyar melós minden 5 perc munka után elmegy egy 10 perces cigiszünetre, viszont az afgán tisztességgel kidolgozza a munkaidejét, akkor leszarom, hogy a magyar ember van otthon, az afgáné lesz a munka. Tetszik, nem tetszik, így működik a világ. Ehhez a magyarok többségének még fel kell nőnie, és most remek leckét kapnak.

Masni 2015.08.25. 23:33:03

@Masni: ??? Nem írtam, hogy támogatom. Semmilyen körülmetélést nem támogatok. Teljesen feleslegesnek tartom mindkettőt. Annyi különbség van a kettő között, hogy a férfiak körülmetélést követően is átélhetnek orgazmust, a nők meg nem.
A férfiak pedig úgy tudják megcsalni a körülmetélés miatt a szeretkezést élvezni nem tudó feleségüket, hogy elmennek a nagyvárosokba a prostituáltakhoz.
Amit írok, azt nem kitalálom, hanem a témát kutató, a téma szakértőjének a kurzusán vettem részt egyetemen.

De amúgy most komolyan, te tudsz értelmezve olvasni?
""Több körülmetélt pasim is volt, hidd el, élvezték a szexet, Vagy edig oscar díjas színészek..." - tehát te szereted körülmetélt, megcsonkított férfiakkal a szexet... "
Annyit írtam le, hogy már több olyan férfival is szeretkeztem, aki körül volt metélve, és ŐK élvezték a szexet (én is, de ez a közlendőm szempontjából nem volt lényeges, mert én nem vagyok körülmetélve, így lényegesen nagyobb az esélyem arra, hogy élvezem a szexet egy körülmetélt nőhöz képest). És nem, nem voltak mazochisták. Nem okozott számukra fájdalmat a szex (sem a körülmetélt területen, sem máshol).

Masni 2015.08.25. 23:42:51

@pervie but hot: te most csak a vita kedvéért vitatkozol. + valami miatt nagyon utálod a nőket. Nem tudom, h miért. Esetleg provokátor vagy.
A nőknek nem lesz jobb orgazmusa semmilyen körülmetéléstől (ha te komolyan azt gondolod, hogy igen, akkor nagyon nagyon sajnálom a barátnődet - már amennyiben heteroszexuális férfi vagy).
Nem értem, hogy ebből a kérdésből miért csináltál férfi-nő ellentétet. Nagyon kevés olyan európai férfit tudok elképzelni, aki az egyenlőséget úgy képzeli, hogy csonkolják a nők csiklóját. Ezzel párhuzamosan nagyon kevés olyan nőt tudok elképzelni, aki szerint akkor lesz a nemek között egyenlőség, ha csonkolják a férfiak nemiszervét. Európai férfiként gondolom azt sem támogatod, hogy az afrikai nőket csonkolják és gondolom nem vállalsz sorsközösséget az afrikai férfiakkal, akik ezt támogatják? (az interjúk alapján amúgy egyre kevesebb afrikai férfi támogatja a csikló csonkolást, igaz, ezt nyiltán nem merik felvállalni, mert félnek a kiközösítéstől, ahogy az afrikai anyák is félnek, hogy éhen hal a lányuk, ha nem metélik körül).

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.26. 00:02:51

Szép estét mindenkinek.
Hát nagy port kavartunk fel megint. / Túl vagyunk a 37000 látogatón./

Az átolvasott kommentek alapján megállapítom, hogy bár a poszt fő mondanivalója , az erőszak volt.
Azon belül pedig a nők elleni erőszak, ti viszont jó nagy utat jártatok be ma a komment folyóban, érintve sok aktuális problémát is.
Érdekes véleménycseréket olvashattunk, sok azonos és eltérő megvilágítást.
Néhány apró baklövéstől eltekintve /'Baszki, nincs már mit ellopni...' kedves vendégünkre gondolok/ meglepően tisztességes mederben társalogtatok.
Megnevelő Embernek külön gratula, ahogy tartotta magát.:-))

Köszönöm mindenkinek a látogatást.

rezsöatya 2015.08.26. 00:05:35

@határonkivül: nem tetted a kommented elé, hogy "naszóval"! :-)))))

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 05:22:17

@Masni: "az afrikai anyák is félnek, hogy éhen hal a lányuk, ha nem metélik körül"

Akkor minden oké, mert ha az éhenhalás elkerülhető egy kis körülmetéléssel, akkor szerintem megéri ez a kis nők által nőkön elkövetett erőszak.
A népességnövekedés a világon pont ott a legnagyobb, ahol ezeket a körülmetélős dolgokat művelik. Tehát szexelnek, mint a nyulak, szülnek, majd a gyerek meghódítja Európát. Tehát működik a társadalmuk, reprodukció jól megy, míg a nyugatiak elöregednek. Lenne mit tanulni a körülmetélő társadalmaktól.

@Megnevelő Ember: "hogy ha én vagyok a tőkés, akkor megversenyeztetem a dolgozóimat. Ha azt látom, hogy a magyar melós minden 5 perc munka után elmegy egy 10 perces cigiszünetre, viszont az afgán tisztességgel kidolgozza a munkaidejét, akkor leszarom, hogy a magyar ember van otthon, az afgáné lesz a munka."

Azt ugye vágod, hogy az afgán, szomáliai, nigériai az 99%-ban benefiteken vagy bűnözésből él, ezért utálják őket. Te nem vagy tőkés, kapitalista, mert nem látod az alapvető összefüggéseket. Ha nyugaton megszüntetnék a bevándorlók benefitjeit, akkor nem jönnének. Ez ilyen egyszerű. Tehát nem egy kapitalista gazdaságba jönnek az illegálisok, hanem egy szocialista Európába, ahol ingyen kapnak lakást, ellátást. Ahol csökken a benefit, oda mindig kevesebb illegális megy.
Az afgán, paki, szudáni eddig is be lett fogadva, ha jó szakember volt, kellett a munkaereje, a német, brit cégek szórták a munkavállalási vízumokat nekik. Tehát aki a tőkésnek hasznot hajt, az eddig is jöhetett legálisan. Akik most illegálisan jönnek, azok semmihez se értő, a tőkés társadalomból csak a benefitet, segélyt felmarkolni akaró elemek. Hangsúlyozom, legálisan eddig is jöhetett bárki, aki a kapitalista vállalkozónak hasznot hajtott.

Dolgoztam muszlimokkal, nem egy dolgos fajta. Óránként 10 perc cigiszüntetet tartott az egyik muszlim srác, de egy hét után kiderült számomra, hogy nem is dohányzik... Nem mintha egy dohányos lógása jobb lenne, de a muszlim csak simán lógni akart.
Ahova a muszlim beteszi a lábát, az a hely lerohad, élhetetlenné válik. Ez igaz a munkahelyre, országra, családra is.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.26. 06:20:53

@pervie but hot: Ezt az elméletedet a ismerőseid körében is ilyen ellentmondást nem tűrő stílusban terjeszted? Mert akkor tedd már hozzá kérlek az én történetemet is.

Amikor kint éltem, akkor három és fél hónapig (tehát egy igen rövid, átmeneti időszakban) egy brit étteremben dolgoztam. Amolyan mindenes voltam. Volt hat indiai, két afgán, négy lengyel, és két magyar kollégám. Csak a supervisor volt angol. A magyarok állandóan sunnyogtak. Annyira idegesített, hogy már én szóltam a managernek: csináljon már velük valamit, mert tényleg nem lehetett velük dolgozni. Az egyiket még azelőtt kirúgták, mielőtt én eljöttem volna onnan. A lengyelekről rosszat nem tudok írni, ők elvoltak a maguk kis világában (és legalább egy csomó szót, kifejezést megtanultam lengyelül is), a többiekről viszont (főleg az indiaiakról) csak jót tudok mesélni. Megdöbbentő állóképességük volt, még a tizedik óra után is ezerrel pörögtek. Akkor jutott először eszembe, hogy ha nekem lenne éttermem, csak indiai alkalmazottaim lennének. Az afgánokkal is jó kapcsolatot ápoltam, mint a kettő ötösre vizsgázott emberségből. Hihetetlen átéléssel melóztak, soha nem volt rájuk panasz. Ennyit arról, hogy "Ahova a muszlim beteszi a lábát, az a hely lerohad, élhetetlenné válik".

Amúgy pedig remekül összemostad a fogalmakat. Az egyik mondatodban kijelented, hogy 99%-uk szart sem ér, a másikban pedig már arról írsz, hogy szórták nekik a munkavállalási vízumokat, mert hasznot hajtottak a tőkésnek. Döntsd már el, hogy akkor most ezek is emberek, akik megérdemlik az egyenlő bánásmódot (hiszen hasznot hajtanak), vagy a 99%-ukat ki kell irtani, mert csak élősködni akarnak.

Arról nem is beszélve, hogy ez az egész népvándorlás egy felülről irányított, kész forgatókönyv szerinti folyamat, amibe nekünk semmi beleszólásunk nincs, így ez a beszélgetés nem több, mint kávéházi fecsegés a semmiről.

FeroxX 2015.08.26. 09:30:59

@Megnevelő Ember: Egy szóval sem írtam ilyet, hogy a magyar "szent nemzet" lenne, persze, hogy nem az, mint ahogy senki sem, de ha nem érzed a különbséget egy utcai hugyozás és egy megkövezés, nyilvános kivégzés, lesavazás, csonkítás, erőszak között, akkor egy retardált vagy.

Több száz, néhol ezer éves kulturális lemaradásban vannak ennyi a lényeg, még csak azt sem mondom, hogy eredendően alsóbbrendűek/primitívebbek lennének vagy ilyesmi, egyszerűen a környezetük és a közeg az ami ilyenné teszi őket.

Max úgy lehetne "Europizálni" őket, ha a családokat egymástól elszakítva szétszórva telepítenék be Európába, úgy eltűnne ez a barbár kultúrával rendelkező közeg, és úgy talán(!) lenne rá esély, hogy 3-4 generáció múlva, már normális egyedeket termeljenek ki magukból.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.26. 10:09:29

@FeroxX: A te értékrended szerint csak a megkövezés, nyilvános kivégzés, lesavazás, csonkítás, erőszak jelenti a bűnt, az én értékrendem szerint pedig már az utcai hugyozás is az, ugyanis minden esetben a tisztelet hiánya az alap. Aki képes a befogadó ország/város utcáján pisilni, az más szabályokat és törvényeket is meg fog sérteni, hiszen nincs benne fék, ami ezt megakadályozná. Erre gondoltam.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 12:10:12

@Megnevelő Ember: "Aki képes a befogadó ország/város utcáján pisilni, az más szabályokat és törvényeket is meg fog sérteni," - ne haragudj, ez baromság. Egy hangosan beszélő, svédasztalt letaroló orosz turistacsoport mondjuk kellemetlen, ahogy a brit legénybúcsús bandák is Budapesten, de ezek nem említhetők egy lapon a muszlimokkal, akik lehet, hogy tisztelik a prófétájukat, meg szeretik a kövér fehér nőknek tenni a szépet, meg nem isznak sok alkoholt, de azért ahol elszaporodnak, ott najon nem jó másvallásúnak, ateistának, európainak lenni.

Nem gondolom, hogy egy barom angol fiatal, aki elszív egy füves cigit és utána karatézik egyet egy lámpaoszloppal, megbírságolják, majd hazamegy és csinálja tovább a webprogramozó munkáját, az azonos veszélyt jelentene a társadalomra azzal, aki ugyan nagyon jó kebabot csinál, de a nőket lélek nélküli állatnak tekinti, meg egy 7. századi rablóvezér életművét tekinti követendő példának, lefejezést irányoz elő mindenkinek, aki nem olyan, mint ő.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 12:15:38

@Megnevelő Ember: "Aki képes a befogadó ország/város utcáján pisilni, az más szabályokat és törvényeket is meg fog sérteni, hiszen nincs benne fék, ami ezt megakadályozná."

Hugyoztam már utcán (egyszerűen nem volt más opció, nem voltam részeg), de nem hiszek abban, hogy egy Allah nevű isten parancsára le kellene vágnom minden hitetlen fejét.
Majd fordítok a dolgon és többet nem pisilek nyilvánosan, viszont hinni fogok abban, hogy ki kell nyírni mindenkit, aki más. Ezzel belopom magam a szívedbe :)

Ja, Indiában, Afganisztánban, Afrikában szerinted hol hugyoznak, szarnak az emberek? Igen, az utcán.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.26. 12:39:36

@pervie but hot: Te ilyennek látod a muszlimokat (és csak ilyennek akarod látni őket), az én tapasztalataim szerint pedig ezerszer hatékonyabban lehet velük dolgozni, mint például néhány magyarral. Mellesleg nem csak egy angol lehet webprogramozó. Ismerek sok tanult indiait is, akik nagyon jók az informatikában.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 14:15:46

@Megnevelő Ember: igen, a pakisztáni, indiai programozó az egy elég elterjedt fajta Németországban is. Őket hívják, lefejvadásszák, csábítják. Ahogy az orvost is. Gondolom már kapisgálod, hogy a nyugat nem rasszista, hanem egyszerűen nem akarja a söpredéket beengedni, viszont a képzett, hasznos munkaerőnek örülnek.
Mesélhetnék országokról, ahol rend van, kapitalizmus, idegen csak vízummal léphet be, viszont akár autógyári szalaghoz munkást is felvesznek külföldről, de csak 2 éves munkavállalásit kapnak, amit persze lehet hosszabbítani, de állampolgárság az nem jár senkinek. Korrekt.
Nem a bevándorlókkal van a baj. Hanem a korlátlan beözönléssel.
Egy indiai orvosnak örül egy svéd vagy egy dán, egy benefiten élő, lefejezős szomálinak nem.
Szűrni kell, ezért kell brutális határőrizet, idegenrendészeti szabályok.

"az én tapasztalataim szerint pedig ezerszer hatékonyabban lehet velük dolgozni, mint például néhány magyarral" - költözz Afganisztánba, Pakisztánba, alapíts ott céget, alkalmazz kizárólag muszlimokat. Biztos ultrasikeressé teszik a céged. Hisz ezért olyan sikeres társadalmak az afgán meg a pakisztáni. De az illegális bevándorlást ne pártold.

PabY 2015.08.26. 15:54:31

ez a csoportos erőszak itt is népszerű a cigányok körében

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.26. 20:25:18

@pervie but hot: Azt írtam, hogy illegális bevándorlókat alkalmaznék? Nem ez az első eset, hogy csúsztatni próbálsz.

pervie but hot (törölt) 2015.08.27. 07:03:59

@Megnevelő Ember: legálisan ezek nem jöhetnek Európába. A munkaerőpiacra munkavállalási vízummal lehet belépni, ezeknek nincs. Egy konyhai kisegítő nem hiányszakma, arra van helyi ember.
Aki kap munkavállalási vízumot, az hiányszakmában hasít, mérnök, orvos. Ezeknek a kerítésugróknak golyó járna jobb helyeken (Izrael) vagy koncentrációs tábor (Ausztrália).

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.27. 07:46:27

@pervie but hot: Mi az, hogy "ezek"? Emberekről beszélünk.

És szerinted Angliában, Franciaországban, Németországban (csak hogy a három legnagyobbat említsem) kizárólag orvosok, mérnökök és informatikusok kapnak vízumot? És akkor ki fogja elvinni az angol, a német és a francia szemetét, ki fogja sétáltatni a kutyájukat, ki fog vigyázni az elkényeztetett kölykeikre, ki fog vacsorát főzni a családnak, ki fogja kivasalni a ruháikat? Mert az angol, német és francia asszonyka biztosan nem, neki más dolga van: klubokba, szoláriumba, kozmetikushoz, plasztikai sebészhez és pszichiáterhez kell járnia. De nem ám Nissan Micrával, hanem legalább egy Range Roverrel. Mert a "civilizált nyugati ember" így él, miközben a világ más részein tiszta ivóvíz sem jut azoknak, akik a nyugati javak nagy részét vérrel-verejtékkel megtermelik. Szerinted amikor a "tőkés" szolgát keres, érdekli a bőrszín, a származás? Pont leszarja, hogy honnan jön a csicska.

Egyébként pedig igazad van. Te vagy a mindenki felett álló fehér ember, aki majd megmondja, ki kapjon golyót, és ki menjen koncentrációs táborba. Azt hiszem, ezzel ki is állítottad magadról a bizonyítványt. Az én szememben mindenesetre semmivel sem vagy különb, mint azok, akiktől te rettegsz. Sőt, én inkább tőled félek, mert te alattomosan támadsz, és igyekszel az embereket egymás ellen uszítani.

pervie but hot (törölt) 2015.08.27. 12:48:32

"a világ más részein tiszta ivóvíz sem jut azoknak, akik a nyugati javak nagy részét vérrel-verejtékkel megtermelik. Szerinted amikor a "tőkés" szolgát keres, érdekli a bőrszín, a származás? Pont leszarja, hogy honnan jön a csicska." - a nyugati szakszervezetek, pl németeknél, eléggé kiborítanák a bilit, ha derülne, hogy az ágazati minimálbér alatt alkalmaz valakit a tőkés illetve illegálist alkalmaz. Kapitaluzmus van, de a helyiek védik az életterüket. Ahol korlátlan a kapitalizmus, ott szar is élni, mert az egyenlőtlenség hatalmas: Angola, Nigéria, amerikai banánköztársaságok. A kapitalizmus európai változatai tudtak felhalmozni és elosztani jólétet hatékonyan. A kínai modern vadkapitalizmus nagyon nagy volumenű, sikeres, de közben hatalmas egyenlőtlenséget termel ki, ugyanakkor még a világszinten nem annyira acélos bérszínvonallal dolgozó kínai munkaerőpiacot is védik a külföldiektől.
A tőkést nem érdekli a csicska bőrszíne, de a tőkés egy európai demokráciában se tehet meg akármit. Különben nem elbocsátaná a munkavállalót, akit lustának tart, hanem megkorbácsolhatná.

"Mert a "civilizált nyugati ember" így él, miközben a világ más részein tiszta ivóvíz sem jut azoknak, akik a nyugati javak nagy részét vérrel-verejtékkel megtermelik. "

Elit mindenhol van. Mindenhol van dúsgazdag, aki jól él. Van szegény, aki nyomorog.
Tudod az általad gyűlölt európai fehér ember tudta azt megcsinálni, hogy kevesebb a nyomorgó, mint előtte, a jövedelmeket igazságosabban osztották el, kisebb az egyenlőtlenség és a minimálbéres is viszonylag jól él.
Ahelyett, hogy erre illegálus bevándorlóként rátelepedne a sötétbőrű, inkább otthon építhetne egy hasonlóan emberléptékű, humánus társadalmat. Ja, ez egy olyan "kultúrával" a nyakukban, mint az afrikai meg a muszlim, nem fog menni, mert azok emberellenesek. Ezt a kultúrát pedig nem akarjuk importálni.

pervie but hot (törölt) 2015.08.27. 12:58:53

@Megnevelő Ember: "És szerinted Angliában, Franciaországban, Németországban (csak hogy a három legnagyobbat említsem) kizárólag orvosok, mérnökök és informatikusok kapnak vízumot? "

Hiányszakmákban osztogatnak vízumot, meg van ilyen tanulóvízum, amivel lehet kb 20 órát legálisan dolgozni hetente, vannak programok 30 év alatti külföldieknek, amivel lehet utazni, tanulni, dolgozni stb. Ezerféle vízum van. De próbálj csak Nigériában egy brit vízumot szerezni úgy, hogy nincs hiányszakmában végzettséged, releváns tapasztalatod. Akár közgazdász is lehetsz PhD-vel, vagy mosogató senkit se érdekel, nem fogsz vízumot kapni.
A pakisztáni, arab, török, indiai tömegek kamu diákvízumokkal jutnak be a UK-ba, ez egy biznisz, nyelviskolák, kamu főiskolák specializálódtak erre. Aztán amikor bent vannak, akkor szépen eltűnnek.
Keresek majd erről dokumentumfilmet, elég tanulságos.

pervie but hot (törölt) 2015.08.27. 13:16:29

@Megnevelő Ember: youtube.com/watch?v=tL8Gt6O2iGY

youtube.com/watch?v=yAuAtscuyy8

youtube.com/watch?v=7HGhZvUQ61U

youtube.com/watch?v=3wlRuhxW2uw

youtube.com/watch?v=2NDFwxnhmSg

Itt vannak azok, akiknek a seggét nyalod és akiket rá akarsz szabadítani Európára.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.27. 16:09:23

@pervie but hot: Én senkit nem akarok rászabadítani Európára, de golyót se küldenék senki fejébe, még a te kedvedért se. És ezzel a kettőnk között kialakult eszmecserét én lezártnak tekintem.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.27. 21:53:11

Ehhez az irányhoz ahova ti itt elkanyarodtatok nagy ívben, én nem tudok és nem is akarok hozzászólni. Nagyon megosztó az ami történik ma Európában. Nyilvánvalóan nekem is megvan a véleményem róla, de egyelőre megtartom magamnak és csak szerényen félek, kívülről szurkolok, hogy minél hamarabb szülessen meg a létező legjobb megoldás.
A poszthoz viszont nagyon szívesen hozzászólnék. 5 mondatban képtelen vagyok leírni a véleményem, többre meg nem nagyon van időm./Sajnos vagy nem ?! Nem is tudom.Dicsekszem vagy panaszkodok? Egyik sem.:-D/
Egy biztos, amit leszögezhetünk, mi nők meg pláne. Tudjuk /láttuk, hallottuk, barátnő , szomszéd esetein keresztül vagy akár családon belül is/ milyen az, amikor egy nálunknál sokkal erősebb fizikumu valaki /férfi/ a vitát vagy nézeteltérést ütlegeléssel, bántalmazással, erőszakkal rendezi a konfliktushelyzetet. Mintegy végszóként.
Azt is tudjuk, kik azok akik ehhez a problémamegoldáshoz nyúlnak.
Csak azt tudom mondani, hogy számomra végtelenül szánalmasak. Nem tudom őket férfinek tekinteni.Sem a teremtés koronáinak,aki a családban az oszlop ,a támasz, aki mindig minden rossztól megvédi majd a szeretteit.
Az akinek az erőszak ez egyetlen választható opció, az nem érdemel maga mellé nőt.
Legfeljebb egy éhes hímoroszlánt. Akivel szemben ül az asztalnál, középen pedig a tányérban a véres hús.
Induljon a küzdelem , azé aki nyer. Aki az erősebb?????

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.27. 22:59:43

@NagyságosSodalisO [eng]: Hiszed vagy sem, mi még csak veszekedni sem szoktunk egymással. Vannak vitáink, de a vége mindig az, hogy jó szorosan megöleljük egymást. Tudjuk, hogy egymás támaszai vagyunk, és ezt nem is ingathatja meg semmi. Ez fantasztikus érzés. Hogy én egy pofont lekeverjek a feleségemnek, az teljességgel kizárt, egyrészt azért, mert mindennél jobban imádom, másrészt azért, mert tisztelem őt, harmadrészt pedig azért, mert minden tekintetben erőszakellenes vagyok. Többek között ezért gurul el a gyógyszerem, ha valaki fejbe akarja lőni a másikat. Az erőszak soha nem megoldás semmire, és ha az egyik oldalon elítéljük, akkor ne akarjuk már a másik oldalon alkalmazni.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.27. 23:56:01

@Megnevelő Ember: Hiszem, miért is ne hinném. Leírtad a lényeget.
Tiszteled és erőszakellenes vagy. Az már csak hab a tortán, hogy még imádod is.:-))
Amit én feltételezve hozzátennék / hiszen nem ismerlek/, az az, hogy ha vannak is indulataid , / ha vannak egyáltalán/, valószínűleg teljesen normálisan , értelmes ember módjára tudod kezelni, ahogy azt tulajdonképpen kellene is mindenkinek.
A tettlegességhez borzasztó indulatok, gyűlölet és mérhetetlen felindultság kell, olyan , ami teljesen elborítja az elmét, azzal pedig megszűnik a józan ítélőképesség. Vagyis a "tulajdonos" nem tud, nem képes még magával sem szót érteni. Erre azok képesek akiknek a szótárából hiányzik az ész, értelem, érzelmi intelligencia, probléma megoldó képesség, konfliktuskezelés.
Valahogy ezt rólad marha nehéz lenne még feltételezni is. :-)))))))))) Pedig gőzöm nincs ki vagy, mi vagy.
De amiket írsz, azok minősítenek.
Nagyon meg lennék lepve ha egyszer lekurváznál.:-DDDDDDd

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.28. 07:14:40

@NagyságosSodalisO [eng]: Annyi szemetet láttam már életem során, hogy úgy döntöttem: soha nem fogok lesüllyedni arra a szintre, hogy magamat is szembe kelljen köpnöm. Azonkívül jobb a problémákat elengedni, mint hosszan rágódni rajtuk, a végén pedig hagyni, hogy az indulatok vegyék át a hatalmat.

Azt viszont nem tudom, hogyan reagálnék, ha valaki ártani akarna a feleségemnek. Úgy gondolom, hogy akkor azért belőlem is kitörne az állat. Ugyanakkor mi úgy élünk, hogy igyekszünk elkerülni a bajt, s így a baj is elkerül minket.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.28. 20:49:49

Akkor olvassatok kicsit.
A poszthoz nem kapcsolódik!
Tehát erősen off, viszont napi friss!

' Facebook:
ÖHV Információs Csoport
8 órája ·
Menekülni a saját hazámban a migránsok elől
Megtörtént
Tegnap éjjel
Erről nem fogtok olvasni a médiában, ez velünk, magyar emberekkel, civilekkel történt meg.
Iszonyatos düh és elkeseredettség van bennünk, magunkra maradtunk, nem állt mögöttünk senki, a hatóság válasza a segítség kérésünkre: MINEK MENTÜNK ODA?????
A történet dióhéjban: Röszke, vasúti átjáró. A migránsok vonulnak, százas csoportokban. Két rendőr várja őket a kerítésnél, útba igazítást adva(.......!!!!!!!!), menjenek a sínek mentén, a gyűjtőponton várják őket. Százból 10 odamegy, 90 beugrik a kukoricásba és irány az autópálya, a benzinkút. Ott már várja őket a közel 100-150 (!!!!!!!) autóból álló emberecsempész banda, folyamatosa pakolás, rendőr sehol!!!!!!!
Mi lekövettük őket, saját szemünkkel láttuk a migránsok rohanását, az emberecsempészek pakolását. (Iszonyatosan szervezettek, ahogy megjelent a benzinkúton a 150 fős migránscsoport 2 percen belül kb 100 autó jelent meg, konvojba és pakolták a migránsokat.)
Mivel itt, rendőr hiányában nem tehettünk semmit, visszaindultunk a sötétben az autónkhoz, a határra. Ez rossz ötlet volt!
Ugyanis belefutottunk egy feldühödött migránscsoportba, akik FAHUSÁNGOKKAL TÁMADTAK RÁNK!!!!
Szó szerint AZ ÉLETÜNKÉRT FUTOTTUNK!!!!!!
Mi megéltük azt, hogy menekülnünk kellett a saját hazánkban a migránsok elől!!!!!!! Ezt elképzeni nem lehet, milyen érzés az, a teljes sötétségben rohansz, nem látod hova lépsz, és hallod, hogy üvöltve rohan utánad a horda! Csak futsz, rohansz, tudod, az életed a tét! Megvédeni nem tudod magad, mi négyen voltunk, ők kb negyvenen. Első gondolatként a szerb határ felé futottuk, ott voltak posztoló rendőrök, illetve reméltük, hogy nem akarnak visszamenni Szerbiába.
Az ötlet bevált!! Visszafordultak, mi fél órás rohanás után elértük végre a rendőröket, megmenekültünk!
Azt hiszem tegnap éjjel ízelítőt kaptunk abból, hogy mi vár ránk! Ez a jövő! Mi fogunk futni, menekülni előlük! Ők katonák, mi civelek vagyunk. Ők elveszik amit akarnak, nem kérnek. Agresszívak, ha hordákba verődne szó szerint letarolják az európai embert.
Írhatnánk most bármi összefoglalást, de a történet magáért beszél. Olvassátok el, csak annyit kérünk, hogy álljon meg mindenki egy percre, próbálja meg magáénak érezni azt a sztorit, mintha őt kergették volna. Ma mi, holnap Ti......?
És a migráns áradat nem áll meg, folyamatosan áramlik be Európába a nyitott kapukon keresztül.......Ezek menekültek, ugye?...."

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.28. 21:26:35

@NagyságosSodalisO [eng]: Azért nem baj, ha nem eszem meg nagykanállal az egész történetet, ugye? Nem azért, mert én bármi rosszat kívánok a hazámnak, hanem azért, mert a net dugig van kamu hírekkel, melyeknek az egyetlen célja, hogy félelemben tartsa az embereket. Milyen érdekes, hogy naponta járok Budapesten a "menekültek" között, mégsem látok atrocitást. De még csak egy hangos szót sem hallok, maximum a játszó gyerekek zsivaját.

Talán azt kéne látni, hogy ez az egész folyamat (ismét) felülről van irányítva. Éppen most kérdeztem meg egy másik blogon, hogy vajon honnan lett hirtelen ennyi "menekültnek" pénze az "embercsempészekre"? Néhány hónapja még semmi, most pedig egyszer csak millióan vannak, akik összedobták a pénzt a transzkontinentális "taxira". Eladták a családi aranyat meg a nagyi ezüst étkészletét, ugye?

Ugyan már!

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.28. 21:51:11

@Megnevelő Ember: Persze hogy nem a családi aranyat adták el. Ez világos.

Engem a fent linkelt csoport abból a szempontból érdekel, hogy ők spontán szerveződtek, a déli határ melletti érintett falvakból.
Az, hogy te Pesten sokkal békésebb tömeget látsz az is része ennek a dolognak. Lent délen viszont egyre dühösebbek, egyre türelmetlenebbek. Ráadásul, olyan felfokozott állapotban vannak a legtöbb esetben, amikor szívdobogva átjutnak a drótkerítésen, hogy én nem is csodálkozom az indulatokon. Van aki 1,5 hónapja van úton, a végkimerülés határán. Iszonyatos stressz és nyomás alatt. Nyilvánvaló, hogy van, volt és lesz atrocitás.
/Szerintem egyre több. /
alfahir.hu/na_most_telt_be_a_pohar_vonatokat_dobalnak_a_migransok
Ez pl. nem kamu hír, vagy ijesztgetés. A MÁV leállította a vonatjáratot.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.28. 22:06:37

@NagyságosSodalisO [eng]: Igaz, a déli megyékben nem jártam mostanában.

És arra még nem gondoltál, hogy ezek a migránsok "utasításra" dobálták a vonatot? Ismét egy másik beszélgetésre hivatkozok. Ott azt mondtam, hogy túl feltűnő a szervezettség, amivel lehet, hogy csak a figyelmünket akarják elterelni valami sokkal nagyobb dologról.

Tudod jól, hogy engem a nagypolitika nem érdekel, és pont ezért nem. Sosem hittem, hogy bármilyen beleszólásunk lehet ezekbe a dolgokba, így most sem fárasztom magam azzal, hogy a megoldáson töprengjek. A sztori vége már ismert, csak még nem nyilvános. Majd a kölykeink elolvassák a töri könyvekben a hazugságot.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.28. 22:26:55

@Megnevelő Ember: Hát én nem vagyok túl jó legózásban. De azt tudom, hogy ez már nem a sok különböző véletlen szerencsétlen egybeesése miatt van. Ez egyértelműen irányított. Valaki kiadta a parancsot !
A magam részéről hajlamos vagyok inkább azoknak az embereknek jobban hinni, akiken keresztül gyalogolnak, a kertjükön, földjeiken, besátoroznak az udvarjukra, a házfal alá és nem hajlandók elmenni, a szemetüket eltakarítani. stb. Egy mórahalmi gazdálkodó parasztember nem sírna csak úgy, egy újságcikk kedvéért soha.
Tenni nem tudunk semmit. Főleg, hogy a helyzet durvul keményen. Most már nem csak a tengerbe fulladnak bele tömegesen, hanem itt is. Azért ez a mostani 71 halott durván odaver mindennek. Igen, elhiszem, hogy több 10-100 autó gyülekezik a szervezett embercsempészek megbízásából. Horror pénzekről van szó.
Nekem ezzel a legnagyobb bajom az, hogy félek. Rossz érzésem van. Valami belülről azt súgja, hogy ezt az egyre kezelhetetlenebb helyzetet végül semmilyen szinten nem tudják sem kezelni sem megoldani.
Én eddig csak filmekben láttam, milyen az ha elszabadul a pokol.....

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.28. 22:53:22

@NagyságosSodalisO [eng]: Én pedig addig nem vagyok hajlandó félni, amíg tényleg el nem szabadul a pokol. Majd ráérek akkor aggódni. Ha egyáltalán hagynak még rá idôt.

rezsöatya 2015.08.29. 04:33:29

@Megnevelő Ember: azert abba is gondolj bele, hogy (talan) neked nincs csaladtagod a deli hatarszelen. Termeszetes, hogy maskepp latod ezt Budapestrol (vagy en Angliabol). En aggodom, pedig az en rokonaim Bp-en elnek. Valahogy osztom a jobb felni (felkeszulni), mint megijedni dolgot...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.29. 10:14:13

@rezsöatya: Szerintem pedig vannak olyan helyzetek, amire nem lehet felkészülni. Te az A verzióra vársz, mert az tűnik logikusnak, de azért kilátásba helyezed, hogy B is megtörténhet, a cégén pedig C fog bekövetkezni. Nem lehetünk okosak. Még ha valaki nagy koponya, aki iszonyú jó volt töriből, az is csak találgathat, hogy most éppen mit terveznek a nagyok. Szerintem.

Amúgy Baja mellett élnek rokonaim (Bácsalmás, közel a határhoz), de fogalmam nincs róla, hogy mi van velük.

rezsöatya 2015.08.29. 10:23:52

@Megnevelő Ember: Nem feltétlenül. Abban viszont igazad van, hogy nem a tortenelem tudasa adja a logikus lepest...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.29. 15:22:58

@rezsöatya: Ott ez a szokás, nálunk pedig más. A "civilizált nyugati ember" eljátssza a környezetének, hogy boldog házasságban él, miközben a négy fal között szó nélkül veri pofán a feleségét/gyermekét. Vagy amíg a férj "üzleti úton" van, addig a feleséget a tejesember döngeti. A gyerekek gyakran megszólalni sem mernek, mert félnek apától, de a szomszédot ez nem érdekli, csak a garázsbejáró előtt parkoló vadi új Range Rover.

A kirakat legyen tiszta, hiszen az a fontos, nemde? Hogy belül minden rohad, az nem számít.

Remélem érted, hogy mit akartam ezzel mondani.

rezsöatya 2015.08.29. 16:46:03

@Megnevelő Ember: nagyon is ertem. Marmint teged.
Azert ezen a hiren kiakadtam. Mert az eroszakot onmagaban is elitelem, de hogy "iteletkent"... ettol mar a gyomrom kifordul!

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.29. 17:53:12

@rezsöatya: És attól nem fordul ki a gyomrod, hogy fehér európai nők képesek szinte bármilyen alázatos dolognak alávetni magukat, csak mert a "keresztény erkölcs" ezt kívánja, és a család, valamint a szomszédok nem tudhatják meg, hogy baj van? Hogy asszonyok tízezrei élnek kifejezetten rossz házasságban, megcsalva, átverve, de szó nélkül eltűrik, mert ez a "család szentsége"? És hogy tizenéves elkényeztetett srácok okostelóval a kezükben szívatják egymást, miközben a szülők azt sem tudják, hol van a kölyök? Hogy a gyerek hamarabb mondja a babysitternek azt, hogy "anya", mint a saját édesanyjának, aki éppen a tizedik plasztikai műtétjére kunyerál lóvét apától? Hogy kamasz kislányok minden teketória nélkül dobják oda magukat a pasiknak a diszkók klotyójában, legyen szó anális vagy orális szexről, miközben a csajok divatból nyalják egymást, és erről a szülők mit sem tudnak, vagy ha tudnak is, nem törődnek vele?

Összefoglalva: a "civilizált" társadalomtól nem fordul ki a gyomrod? Ne tegyünk úgy, mintha a fehér ember különb lenne a többinél.

Volt anno egy nagyon jó film. Visszatérés a paradicsomba. Ha még nem láttad, nézd meg. Érdemes a bíró szavaira figyelni, amivel megindokolja az ítéletet.

rezsöatya 2015.08.29. 18:58:19

@Megnevelő Ember: azert, ha azt mondod, hogy "alavetik magulat", meg ha kenyszeritve vannak, ott erzek némi kulonbseget!
Nem kulonboztetem meg a feher embert a tobbitol, itt az eltero kulturakrol van szo. A cikk az eroszakrol szol, azon belul is a noket ert eroszakrol. Ha elmegyunk a divatmajmolas/plasztikai sebesz vonalra, az messzire vezetne. Amugy sok mindentol kifordul a gyomrom, legfokepp a butasagtol es az fuggetlen a borszintol...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.30. 00:35:33

@rezsöatya: De hiszen te magad írtad valahol fentebb, hogy az erőszak sokféle lehet. Most akkor a hallgatólagos beleegyezéssel történő megalázás, ami a négy fal között marad, mégiscsak kisebb bűn, mint megerőszakolni egy lányt? És ha igen, akkor miért? Az a fehér európai nő, aki hosszú éveken át él egy erőszakos férj árnyékában, semmibe véve, elnyomva, esetleg még a gyermekei előtt is megalázva, vajon kevesebbet szenved indiai társainál?
süti beállítások módosítása