Határonkívül

Határokon át, földön, vízen, levegőben

Ahogy Cascabel mondaná : Peace / +18/

2015. május 14. 12:13 - határonkivül

Készségfejlesztő gondolkodás óra . Köszönjük Shakti.

  Elgondolkodtató képeket ajánlok mára. Határokon kívül lépünk, indítsátok el a képek alatti videót és nézzetek a nagyvilágra.

                                                     Kellemes napot nektek. Peace! 

cool-powerful-photos-grave-dog-669x911.jpg

(Photo Credit: Vanderlei Almeida)

Leao hűségesen őrzi  gazdája sírját és visszavárja.....2011. Rió de Janeiro , katasztrofális földcsuszamlás.

cool-powerful-photos-earthquake-victims-669x445.jpg

(Photo Credit: Taslima Akhter)

Utolsó ölelés egy összeomlott gyár törmelékei között.

cool-powerful-photos-drunk-dad-669x502.jpg

Alkoholista apa a fiával

cool-powerful-photos-twin-towers-jumper-669x594.jpg

(Photo Credit: imgur)

9/11 World Trade Center...egy férfi zuhanás közben 

cool-powerful-photos-soldier-daughter-669x789.jpg

(Photo Credit: Louie Favorite

Terri Gurrola újra találkozik kislányával 7 hónapos Iraki szolgálata után......

cool-powerful-photos-surgery-patient-669x433.jpg

 (Photo Credit: James Stanfield)

Döbbenetes kép.Egy szívsebész aki sikeres szívátültetést hajtott végre...23 órás küzdelem volt egy  életért....asszisztense a sarokban alszik...

cool-powerful-photos-nails-wall-jew-669x502.jpg

(Photo Credit: kligon5)

.....egy Auswitzi gázkamra belsejében....a Fal..

cool-powerful-photos-hand-hunger-669x452.jpg

 

Egy éhező kisfiú és egy misszionárius.....

cool-powerful-photos-koala-water-669x446.jpg

(Photo Credit: abc.net.au)

2009. Ausztrália, Viktória, a  Hírhedt Fekete Szombat napja, amikor megsemmisítő bozóttűz pusztított óriási területeken át.......Ki a nagyobb hős ? A tűzoltó aki a kis koalát itatja, vagy a pici állat, aki félelem nélkül elfogadja a vizet az embertől.....mintha kezet is fognának.....

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hataronkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr847458740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2015.05.14. 15:10:29

Tenyleg megrazo, erzelmeket kicsikaro kepek!

A bangladeshi tragedia kepei - azok kozul is ez - megmaradt bennem orokre... "megprobaltak menteni egymas eletet" - irta a fotósnő akkor...

2015.05.15. 07:57:07

Megtisztelo a cim:) Mivel erdemeltem ki?:)
A poszthoz:
Kemeny es megrazo kepek:(
A "Terri Gurrola újra találkozik kislányával 7 hónapos Iraki szolgálata után......" kepben benne van a XXI. sz. minden bune. Megerne egy posztot!! Egy csomo gondolat jutott eszembe a kep lattan. Es egyik sem PC.:(
www.theguardian.com/artanddesign/2014/oct/10/major-terri-gurrola-daughter-return-iraq-war
Az ujsagcikk elolvasasa meg tobb gondolatot elinditott bennem.
Pax vobiscum!
Ui: A Peace koszones nem korrekt politikaialag tobbe, egyesek szerint:(

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.05.15. 09:17:58

@Cascabel: Kiérdemelted, mert többet annál amit hisznek rólad.

Köszönés elköszönés ? ! Az egyesek le vannak szarva és még a kettesek is. Csak úgy mondom. :-)

Igen, érdekes , nekem is pont ez jutott eszembe, hogy micsoda "témakört" érint ez a fotó....
Bizony lehetne róla írni, de nem nekem....nem voltam ott, nem éltem át..nincs jogom erről egy sort sem leírni....Még akkor sem ha rengeteget olvasok róla, és kisezer filmet is megnéztem már. Mindez nem jogosít fel semmire, legfeljebb arra, hogy megengedjek magamnak egy nagyon szubjektív véleményt.
/Nem régen néztem meg az American Sniper c. filmet, imádom Bradley Coopert /
Ott is volt visszatérés, minden nyűgével bajával együtt és döbbenetes a vége. True story....

**mimi** 2015.05.17. 19:35:49

Na, ezekben a képekben van ott a lényeg, a fontos!

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.05.17. 19:41:19

@**mimi**: Így van Mimi, nem véletlenül lett ez a napi poszt szerintem sem. A legfontosabb dolog a világon.

soad1221 2015.05.18. 11:17:11

kiváló fotók, egytől egyig.. mindegyik megérne önálló posztot is...

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.05.18. 14:27:52

@soad1221: Igen, akárhányszor végignézem a fotókat, tényleg annyi minden eszembe jut, hogy bőven kifutna egy posztot......

soad1221 2015.05.18. 16:51:07

@NagyságosSodalisO [eng]: hagytam érni, és többször is végignéztem, de engem az alkoholista a fiával fogott meg a leginkább...

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.05.18. 17:59:25

@soad1221: Igen...annyi minden van a képben, hogy az döbbenetes.

Mondjuk végignéztem , olyan szemmel is, hogy melyiket emelném ki....őszintén fogalmam sincs....

a szívműtétes> őrület, minden ott van, az élet a halál...a beteg a műtőasztalon...az orvos aki kitudja mitől van jobban összerogyva...a fáradtságtól, vagy a felelősségtől feltételezem mindkettőtől és az asszisztens , aki lecsúszott a sarokban, kimenni sem bírt...brrr...istenem

a szerelmespár> a romok alatt lelték a halálukat...de együtt mentek el...mi lehetett az utolsó gondolat....Együtt ? ......

vagy a zuhanó ember a toronyból : mennyire elfogadható látvány látni egy embert , egy apát , egy testvért zuhanni.....felfoghatatlan és minden emberi érzést felkorbácsol a végtelenbe

a kutya: a hűség, a barát és mindörökké az egyetlen aki igaz....ezzel emberként szembesülni......megszégyenülök..

vagy a kemény katona anyuka: aki a poklot és ki tudja még it nem járt meg.....aki felelős a gyermekéért, a hazájáért, parancsot teljesít.....és parancsol önmagának, hogy ki kell bírni......és aztán van az a pillanat amikor minden felszakad...

a két kéz egymásban: hidegrázás és szégyen amit érzek......hogy olykor panaszkodom, elégedetlenkedem, hogy gonosz is vagyok néha.....hol vagyok én a jóságtól...fényévekre

és a részeg apa a kisfiával: a gyerek aki nem tehet semmiről soha.......aki lehet ezerszer megbánta a születést....aki felnőtté válik egy perc alatt és szerepet cserél az apjával.....mert ő tiszta és harcolni akar...aki nem hagyja el a másikat csak azért mert részeg...miközben szülők milliói vétkeznek gyerekeik ellen.....

a kis koala: ...döbbenetes a felismerés mennyire közel vagyunk egymáshoz..állatok és emberek.....így kellene lennie a tűzmentes hétköznapokban is....hisz ők voltak itt hamarabb....az önfeláldozás, a hivatás, a segítségre, az életre felesküdve mindig , minden körülmények között.....

Imádom a fényképeket, mindig is szerettem , most végre eljutottam oda, hogy kiválaszthattam a legújabb hobbimnak.....keresek kutatok, nézegetek, gyönyörködök, válogatok.....és tanulom, hogyan és mitől lesz jó egy kép....mert mindig egy pillanat ott és akkor ....és kötelező gondolkodásra késztet , a képzeletem útjára szabadulhat......a zene után a második legjobb dolog.

soad1221 2015.05.19. 09:35:35

@NagyságosSodalisO [eng]: hááát egyetlen gondolattal nem értek egyet..."a zene után a második legjobb dolog." igazság szerint én nem is tudnék különbséget tenni :)

minden más szavad szó szerint....

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.05.19. 10:23:56

@soad1221: :-D Najó, persze, túlzás, én kicsit túlspilázom ezt , most kezdem felfedezni a fotózás igazi rejtelmeit...sosem volt időm behatóan foglalkozni vele...így most elfogult vagyok...
persze, a 2. helyre tudnék sorolni még vagy 30000 dolgot ami szintén a 2. legjobb.:-DDDDD

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.06.17. 19:40:49

Ehhez most nem írok túl sokat, annyira szívszorító. Jó, ha a nagy rohanás közben ilyen dolgoknak is szentelünk egy kis időt. Köszönöm a bejegyzést!

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.06.17. 20:16:51

@Megnevelő Ember: Köszönjük! Közös munka volt az itteni kommentelőktől!
Valahogy ma úgy éreztem újra ki kell emelnem! Nagyon szeretem ezt a posztot......
süti beállítások módosítása