Határonkívül

Határokon át, földön, vízen, levegőben

Hogy van Putyin?

2022. április 24. 12:19 - határonkivül

Felpuffadt arc, túl sok vodka vagy szteroidok ? Lógó, élettelen jobbkéz?

  

putyin.JPG

        /Copyright: Reuters/

             Egy biztos, az ördög nem alszik 

 

       Putyin egyáltalán nem tűnik egy makkegészséges,kicsattanó formában lévő 69 éves férfinak. 

     Arca felpuffadt, egyes plasztikai szakértők szerint  arca "túl" sima, ránctalan korához képest. Feltételezhető több dolog is ezzel kapcsolatban, például szteroidok szedése ,A szteroidokat gyakran használják fájdalomcsillapításra, gyulladáscsökkentésre, mert gyorsan ható, hatékony szerek. Putyin, az elmúlt hetekben sokkal felfúvódottabbnak tűnt az arca és a nyaka körül, ami arra utal, hogy egészségügyi állapota miatt szteroidos kezelés alatt áll újra. 

  putyin_feje.JPG

         /Copyright: Reuters/

     Lord Owen volt külügyminiszter - aki orvos végzettséggel is rendelkezik- véleménye szerint a Putyin arcán bekövetkezett változások azt a látszatot keltik, hogy bizonyosan szteroidokat szedett-szed is még, ami fokozottan védtelenné teheti a Covid fertőzéssel szemben. A Times Radionak adott interjúban a következőket mondta: "Nézd meg az arcát, nézd meg hogyan változott meg, most ovális arca van. Vannak akik azt mondják plasztikai műtét vagy Botox! Én ezt nem hiszem el! „Testépítőként vagy anabolikus szteroidokat szed – és nagyon büszke az izmaira, a mellkasán lefelé futó izomcsíkokra és mindenre –, vagy kortikoszteroidokat szed." Az anabolikus szteroidok egyébként gyakran agressziót is okoznak a használóknak, bizonyos mértékű személyiség torzulással. Szerintem megváltozott a személyisége, de nem gondolom, hogy őrült lenne. Nagyon okos és tehetséges ember, aki könyörtelen is egyben, ő az, akit nem akarhatsz ellenségnek semmi esetben sem!"

 

                                      A furcsán bizarr, extra hosszú tárgyalóasztal

 

,putyin_asztal.JPG

        /Copyright: AFP/

  Sok a találgatás arról, hogy vajon Putyin döntése-e, hogy néhány méterrel távolabb üljön a külföldi vezetőktől,  és összefügg-e a koronavírussal? 

Az immunszuppresszív gyógyszert szedő emberekről, például rákos betegekről vagy krónikus betegségben szenvedőkről ismert, hogy nagyobb a kockázata annak, hogy súlyos Covid-fertőzést kapjanak. Például Emmanuel Macron /később Orbán Viktor is / kénytelen volt a 13 láb hosszúságú fehér ovális tárgyalóasztal másik végén ülve  tárgyalni Putyinnal, szigorúan betartva a Covid miatti biztonságos távolságot.Putyin számos látogatója, köztük munkatársak és politikusok, állítólag két hétig szállodákba kényszerültek karanténba, mielőtt találkoztak vele. Azt is közölték, hogy a Kreml látogatóinak egy bonyolult fertőtlenítő-permetező alagúton kellett keresztülmenniük.

 

       Listázzuk ki Vlagyimir Putyin egészségi állapotáról felröppent feltételezéseket, konteókat, "gyanús jeleket", amikkel a világsajtó folyamatosan foglalkozik.

 

- Parkinson-kór    /Erőteljesen és gyakran lógó erőtlen jobb kar, Megfigyelhető, hogy hosszabb sétákon csak és kizárólag a bal karja lendül előre hátra, a jobb karja mereven a testéhoz leszoritva , nem mozog járás közben. A Kreml ezt azzal magyarázza, hogy ez egy fajta "KGB-s ügynök" járás, ami előírás volt az ügynököknek, készen állni, hogy bármikor, azonnal fegyvert tudjanak előrántani jobb kézzel!/

 putyin_keze.JPG

/Photo:Reuters/

-Derék fájdalom, régi gerincsérülés következménye   /Néhány, hozzá közel álló politikus "barátjának" többször panaszkodott hátproblémái miatt./

-Pajzsmirigy rák  /A moszkvai Központi Klinikai Kórház pajzsmirigyrákra szakosodott sebésze,  Jevgenyij  Szelivanov 35 alkalommal repült Szocsiba 2016-2020 között az orosz vezetőhöz./

-Fül-orr -gégével összefüggő betegség   / 59 alkalommal fül-orr-gégész szakorvosnál járt Putyin, ami alapján  jogosan feltételezni lehet, hogy hosszú és komoly kezelésekre volt                                                                             szüksége./ 

-Régi izom-idegsérülés a vállában /2011-ben dzsúdózás közben megsérült, / Még mindig rendszeresen látogatja  Viktor Petracsenkov traumatológust.

 

  Summa Summárum!  Az asztalt markoló orosz elnökről készült felvétel újabb aggályokat vet fel az egészségével kapcsolatban. Az igazság tényleg az, hogy nem néz ki túl jól a pacák!

putyin_3.JPG

/Photo: AFP/

 

                                                                              

 

199 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hataronkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr8417814753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gevlekte Salamander 2022.04.25. 09:11:04

A legjobb formáját Lenin mellett fekve hozná a pacák, egy iker-üvegkoporsóban...

arthurthedent 2022.04.25. 09:51:25

@Gevlekte Salamander: Olcsóbb lenne, ha összebújnának. :D

Na jó, ez ízléstelen volt. ;)

apro_marosan_petergabor 2022.04.25. 10:41:06

KIssé unalmas. Koncentráljatok Joe Biden egészségállapotára, azon tényleg van mit foglalkozni.

ez a nevem senki 2022.04.25. 10:52:40

már várom a firkát bilden teljes el hülyüléséről
és mikron transz férjéről

belekotty 2022.04.25. 11:05:30

@ez a nevem senki: Így fesd a birkát a falra! :-(

Machet 2022.04.25. 11:09:56

Ez is része a manipulációnak,lehet lapozni.

birkamenet 2022.04.25. 12:13:48

@apro_marosan_petergabor: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @ez a nevem senki:

Csurog a nyálatok ti hazaáruló
fidernyákok, hogy Putyin gazdátok mikor lesz már Budapesten. A tankjaival.

birkamenet 2022.04.25. 12:18:07

@ez a nevem senki:

D.gnád a Macronnét ugye bulgár birka, ha kiderülne, hogy férfi?

]{udarauszkasz 2022.04.25. 13:45:32

Egy hatalomehes alfacsimpanz. Sokkal gazdagabb,es remenyteljesebb lenne a vilag,ha Putyitler es a hozza hasonlok 2 lab melyen szagolgatnak az ibolyat.

impala 2022.04.25. 14:16:49

@apro_marosan_petergabor: csak hát errefelé nem Biden az igazán érdekes, hanem mondjuk Putyin, megy csüngőhasú.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.25. 14:26:42

@]{udarauszkasz: Érdekes dolgokat olvastam Putyinról. Elemzőktől, íróktól, pilitikai szakértőktől, Oroszország szakértőktől, mindent és mindenkit is elolvasok pártállástól függetlenül...szűröm, osztom kettővel..:-) Egyik nagy kedvencem Sz . Bíró Zoltán.Óriási tudás, mérhetetlen mennyiségű adat, személyes oroszországi tapasztalat birtokában van. /Egyesek a mostani ukrán-orosz konfiktus miatt USA bérencnek is titulálják /....

Meggyőződésem, hogy mindenkinek "joga" van véleményt formálni, azt megfogalmazni.....azonban ezeket elfogadnunk, egyetértenünk nem feltétlenül kell... vallom, maradjon mindenki a kaptafánál!!

Nyilvánvalóan a mai posztom egyfajta "fricska", olyan "azt beszélik a faluban"féle szóbeszéd,kissé komolytalan is, bár hiszem nem alaptalanok a feltételezések.....

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.25. 14:28:54

@]{udarauszkasz: Ja és az lemaradt, hogy igen,egyetértek veled, a világ valóban szebb lenne nélküle, ahogy szebb lett Milosevics, Karadzsics, Saddam nélkül!

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 15:26:08

Érdekes Jelcin bácsival jól elvoltatok a túl sok vodka mellett is. Ő volt a nyugat kedvence:

www.youtube.com/watch?v=qkZeU4U9EyQ

--

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 15:36:27

@határonkivül: Hidd el, a Chilében legyilkoltak szerint meg a CIA nélkül lenne szebb hely a világ..

birkamenet 2022.04.25. 15:43:39

@CSOKKI MÁLNA:

Mi van bulgár birka, nem szereted Jelcint mert nem akart a ruszki tankjaival bevonulni Magyarországra?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.25. 16:30:14

@CSOKKI MÁLNA: Jelcin nem gyilkoltatott le ezreket hatalmi őrülettől hajtva.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.25. 16:32:33

"Nehéztüzérséggel térnek vissza az amerikai diplomaták Ukrajnába
Antony Blinken amerikai külügyminiszter vasárnapi látogatásán újabb fegyverek szállításáról egyezkedtek az ukrán elnökkel, aki szerint a megfelelő eszközökkel képesek lesznek visszaverni az orosz megszállókat. A sikeres kijevi látogatás után további egyeztetéseket, és az amerikai diplomácia Ukrajnába való visszatérését jelentettek be, ami hosszútávon biztosíthatja az ukrán csapatok felszereltségét. Washington egyértelmű céljává tette Oroszország katonai ellehetetlenítését."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.25. 16:37:02

www.facebook.com/photo/?fbid=555023745985924&set=a.443185497169750

"Ezt a három hónapos kisbabát és az édesanyját Orbán őrült orosz barátjának parancsára ölték meg az oroszok rakétái Odesszában. Magyarként mélységesen szégyellem, hogy a világ egyik leggyávább és legaljasabb miniszterelnöke és a propagandistái honfitársaink millióival hitetik el, hogy Putyin bármivel is mentegethető. És azt, hogy a világ akkor teszi a legjobban, ha kushadva szemléli az oroszok barbarizmusát."

Maxval nem birca 2022.04.25. 17:16:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Te mikor döglesz már meg végre te rohadt ruszki bérenc hazaáruló ?

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 17:21:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Akkor ezt érje kritika, ne az arcát. Persze Borisznak minden gyarlósága meg volt bocsátva, hisz engedelmes csicska volt.

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 17:22:24

Milyen következtetést von le a szerző Nagy Ervin színész felpüffedt arcából..?

Maxval nem birca 2022.04.25. 17:27:18

@CSOKKI MÁLNA: NA te meg a másik rohadt putyin csicska vagy. Olvasgatlak egy ideje.
Te is megbaszhatnád anyádat a ravatalán te szar hazaáruló moslék !

Ménár Atya 2022.04.25. 17:31:02

Annyira gáz az ilyen lejáratósdis játék.
Ha valaki nem tetszik a liberális fősodornak, akkor azonnal vagy mentális problémái vannak, vagy fasiszta......
Ez lehet, hogy megy amerikában a válsztások előtt, de máshol nem nagyon.
Próbálták ezt orbival is, orbán fasiszta, gyilkos, kommunista és gráci ápolt elmebeteg, az eredmény: 4. 2/3 :)
Gratulálok az ellenzéki idiótáknak ehhez a teljesítményhez.
Jelzem, bidé bácsival viszont valóban komoly mentális problémák vannak, demens az öreg láthatóan, kérdés, kinek a bábja szerencsétlen............

Ménár Atya 2022.04.25. 17:33:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Hát akkor lehet hogy lesz egy radioaktív sáv ukrajnában.
Jelenleg az usa épp más faxával veri a csalánt, a fax gazdái meg tapsolnak hozzá, miközben pusztulnak.
De biztos megéri....az usának.

Maxval nem birca 2022.04.25. 17:35:28

@Ménár Atya: Te szar rohadt álpap, ide figyelj barom:
Hát normálisnak nevezhető az aki emberrek 10ezreit löveti szarrá, köztük ártatlan 3 hónaposokat, csak azért
mert szerinte egy független állam az ővé ?
Ha igen a válaszod akkor baszd szájba a kurva anyádat a ravatalán te si te degenerált állat !

Ménár Atya 2022.04.25. 17:37:58

@birkamenet:
Te igen sötét fitymatyi, dk legalja, már megint tolod az ostobaságaid te szerencsétlen hibbant.
Mesélj, orbi bilincsben ül az összes fideszessel jakab miniszterelnök szobája előtt? :D:D
2/3 bogaram , ezt értétek el megint a nagy eszetekkel, beégtél a sületlenségeiddel ahogy szoktál matyika :)
Így most ismét Dr. Orbán Viktor a te miniszterelnököd :D:D
Na nézzünk téged mit csinálsz általában:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=636

Ménár Atya 2022.04.25. 17:45:04

@Maxval nem birca:
Előbb nyugodj meg, attól majd megnyugszol! :)
Mi az hogy álpap?
Te ennyire ostoba vagy?
Mondj el tíz miatyánkot meg 7 üdvölégyet, az talán segít rajtad te ál birka :D

"Hát normálisnak nevezhető az aki emberrek 10ezreit löveti szarrá, köztük ártatlan 3 hónaposokat, csak azért"
Ez igaz, szerintem is ilyen genyók ezek az amerikaiak, mit műveltek vietnámban, irakban afganisztánban mi?
Az indiánok kiírtásáról már ne is beszéljünk, csak azért, mert az azt hiszik az a föld az övék.... :)
Az oroszok is ilyen erőszakosak, az ukránok is, egyiket sem sajnálom.
Nyírják egymást az ellenségeim, ennyi. :)
Te meg ne éld bele magad ennyir fitymatyi, mert teljesen megzakkansz, az új ellenségtől :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.04.25. 17:46:31

Úgy látszik ma csoki meg a gatya az ügyeletes hülye.

Maxval nem birca 2022.04.25. 17:53:19

@Ménár Atya: Na figyelj szar állat : Ennyire nem lehetsz hülye !
Mondjuk úgy viselkedsz mint amikor kellemetlent kérdeznek a csüngőhasútól: azt mondja hogy a gyurcsánytízéve!

Lefordítom, mert nem értenéd úgyse: Igaz lehet hogy az amik rohadt szemetek vietnámtól irakig.
DE attól még a rühes ruszki szar állat gazdát egy elmebeteg pszihopata törpe Hitler !
És ha ezt azzal menteget, hogy a de az ami meg... akkor ismét csak azt kívánom : baszd szájba a kurva anyádat a ravatalán ! Pfőőőőőőőőőőjjj te szar te !

Maxval nem birca 2022.04.25. 17:56:14

@Ménár Atya: Jah és a szar ruszkik (beleértve annó az ukárn-ruszkikat is) soha még jót nem csináltak nekünk, soha ! Mindent csak levertek, megszálltak , kiirtottak....

Ménár Atya 2022.04.25. 17:58:46

@Maxval nem birca:
Ez így van, ezért is utálom őket.
És akkor mi is a problémád?

Ménár Atya 2022.04.25. 18:04:40

@Maxval nem birca:
:D:D:D
Hát te teljesen hibbant vagy, a rák mentegeti, csak nem szeretem, amikor elfelejtitk megemlíteni, hogy az usa a mi jótevőnk, ugyan az a szar mint az orosz, és még ezt a háborút is neki köszönhetjük.
Gratulálok a sok eszedhez, amikor csak a szemellenző mögül vagy hajlandó pillogni, és tolod az egyoldalú ostobaságaid.
Csak az objektivitás kedvéért, az usa tüzeli az ukránokat, neki ez nem fáj, sőt máris profitál belőle.
Amúgy mit szólsz ahhoz, hogy a genyó uniós államok fegyvereket adtak el az embargó ellenére oroszo.nak, mi meg az almánkat sem vihettük ki.
Ugye milyen gyökerek ezek a franciák csehek németek stb, hogy felfegyverezték az oroszokat az ukránok ellen?!
:D
De nehogy most összeomoljon az uccsó két agysejted ettől! :D

Ménár Atya 2022.04.25. 18:05:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Már nem , megjöttél váltásnk, te kettőnkel is felérsz hülyeségben simán :D

bordon 2022.04.25. 19:02:03

Putyin egy elég jó karban lévő 70 éves férfi. Pláne orosz mércével nézve jól tartja magát. Nem iszik, egészségesen tápllkozik. Lehet, hogy van valami baja, de ez az ellenségei részéről csak találgatás, ábráns, wishful thinking.
Nézzük meg Bident, ő hogy néz ki? Milyenek a kognitítv képességei? És nála vannak az amerikai atomfegyverek indítókulcsai.
Vagy Boris Johnson? Egy szétivott fejű alkoholista fejét hordja a nyakán.

vasútihíd 2022.04.25. 20:30:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @bordon: Putyin egy jó alapképzésben részesült kiváló elme és mint politikus tudja mi mozgatja a liberális nyugat fantáziáját ezért szinte biztosra veszem, hogy rájátszik egy nemlétező betegségre direkt produkálva a tüneteket meg gyakran orvost hívva is ami egyébként lehet meg sem történt de tudatosan kiszivárogtatták mint hírt mindezzel félreterelve az ellenség figyelmét megnövelve a hibás döntéseik esélyét.

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 20:43:25

Egyszer az a baj hogy fenn van a jobb kéz Egyszer meg az hogy lenn van, de a levegőben kezetfogni a senkivel.... na az a tuti:)))))

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 20:52:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A norvég légvédelmi cuccok már megsemmisítve.

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 20:54:41

@a nagy hohohorgász: Tapi Joe a képzeletbeli Zelenszkijjel fogott kezet. Azt hitte a bácsi, hogy Kijevben van.

]{udarauszkasz 2022.04.25. 20:57:15

@Vasútihíd: azt nem vitatom,hogy Putyin penge agy,csak az a baj,hogy mindemellett egy komplett orult.
Hitler se volt buta,de megis kepes volt kiirtani egy orszagnyi embert. Putyin ugyanez. Egy narcisztikus tebolyult,penge intelligenciaval. Ez teszi veszelyesse az egesz civilizaciora nezve. Egyebkent mar gyerekkoraban is balhes bunyos gyerek volt,csak most a balhes bunyos gyereknek egy piros gomb van a keze alatt.

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 21:03:30

@]{udarauszkasz: figyelj csak, kicsit kileng a kettős mérce:)))) akkor fektesd le a blogszabalyban hogy nektek lehet hazudni mi meg csak helyeselhetunk. És akkor megerkeztunk a liberális demokráciahoz:)))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.25. 21:14:13

@vasútihíd: És milyen hibás döntést lehet hozni azt feltételezve hogy putler beteg?

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 21:23:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hát neked nem egyértelmű???? Talalgass 2t, 3.ra elmondom:)

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 21:26:59

@Kangörcsös TSZ elnök: és te annak örülsz hogy az usa beavatkozasa óta Afrikából és Ázsiából menekülnek az emberek???? Mert érdekes módon addig nem menekültek......

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 21:29:57

Mondtam már nektek azt hogy a "magyar " balliberális üzletemberek attól félnek hogy az ukrán maffia nyugati fegyverekkel fogja kinyirni őket!!!! Én csak egy kvt kérek:))))

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 21:33:24

Arról nem is beszélve hogy a magyar hadsereg leselejtezett szovjet eszkozeit a neres és osszefosasos "vállalkozói " mind Ukrajnának adják el, brutális haszonnal:))))

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.25. 21:38:34

@CSOKKI MÁLNA: Hm...a faluban tuti azt mondanák, hogy "valszeg iszik mint a gödény vagy májbeteg vagy kis szteroid nála is befigyel " :-) Annyi különbséggel , hogy ő a kutyát nem érdekli momentán...van aki azt sem tudja ki ő....btw kiről is beszélünk ? :-D

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.25. 21:50:07

@bordon: Ezzel nekem csak ott van bajom, hogy jelen pillanatban nem releváns sem Biden sem B. Johnson egészsége , egyikük sem agresszor, és öldökli egy másik ország népét. Nyilvánvaló volt, hogy bizony Putyin célkeresztbe kerül, minden szempontból...Feltételezem ez is volt a szándéka minden lépésével !
Aki pocsolyában bunyózik, ne lepődjön meg ha sáros lesz!

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 21:58:06

@határonkivül: szóval szerinted a tesco aki fele annyi bérért foglalkoztat Magyarországon valakit mint Britanniában ugyanazert a meloért illetve szarabb minőséget ad el drágábban az nem geci????? Hahaha

vanRob 2022.04.25. 21:58:44

@Ménár Atya: "Ha valaki nem tetszik a liberális fősodornak, akkor azonnal vagy mentális problémái vannak, vagy fasiszta......" És ez szóról szóra igaz az ellentáborra is. Amint valaki nem tetszik a a fiatal kommunisták első titkárának már megy is karaktergyilkosság. Az sem baj, ha nem igaz, a híveknek úgysem az igazság a fontos, hanem hogy bátran csibészelhessenek egy mumust. Szánalmas, hogy pont azért és azzal támadják a baloldalt, amit ők követnek el. Tipikus. Szánalmas. De ameddig működik, addig a választás behúzható, a lopás folytatható, a hatvanpusztai birtok meg épül. És szerintetek minden jól van így.

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 22:02:22

@vanRob: szerintem kerjel prémiumot usabol:))) hülye e vagy??? Hahaha

vasútihíd 2022.04.25. 22:07:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Esetleg ha nemhivatalos csatornákon megpróbál a nyugat a lehetséges utódokkal kommunikálni vagy talán még doktorokat is beszervezni ezekre a bepróbálkozásokra az orosz titkosszolgálat tudatosan épít ha kell lecsapva a belső ellenzékre de lehet ezen csatornákat további dezinformációs forrásként hasznosítani is.

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 22:14:38

@vasútihíd: szóval a cia moszad beszerzés az jó de a kgb moszad az nem jó???? Nem lehet hogy a moszaddal van a baj???? Kérdezzük meg vona gabit:)))))

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 22:24:21

@határonkivül: Csupán az egyik legnépszerűbb magyar színész, aki rendszeresen megnyilvánul belpolitikai kérdésekben. De maradjunk a politikusoknál: a levegővel kezet fogó amerikai elnökről milyen diagnózist tudnál adni?:)

CSOKKI MÁLNA 2022.04.25. 22:27:28

@Kangörcsös TSZ elnök: Mondd, kinek szurkolsz te tulajdonképpen? :)

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 22:29:07

@CSOKKI MÁLNA: olyan diagnózist: hogy az amerikai elnök látja a jövőt, hogy Európa le fog terdelni előtte és mint jó demokrata elfogadja:))))

a nagy hohohorgász 2022.04.25. 22:35:14

@a nagy hohohorgász: vagy lehet hogy én vagyok Demjén Rózsi???? Ki tudja:))))

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.25. 22:49:21

@CSOKKI MÁLNA: Okés, hiszek neked. Én nem ismerem és nem is láttam, hallottam tőle semmit , de gondolom ez semmit nem jelent...valszeg nem is fogok.......Nálam Cserhalmi, Eperjes, Rajz János, Pécsi Sándor , Latinovics, Márkusnál kezdődnek a magyar férfi színészek / a teljesség igénye nélkül/ ....Engedd ezt meg nekem , ok?
A mai poszt címe " Hogy van Putyin"?....Én szívem szerint még maradnék ennél! :-)
Itt most, ebben a szövegkörnyezetben Biden nem érdekel ,mint lehetséges demencia áldozat!
De semmi sem lehetetlen , lehet egyszer a falut őt is a szájára veszi.:-)
Btw:, Putyin ma gyanúsan, enyhén szólva idegbeteg módjára rágta a száját az ortodox templomban a szertartás alatt.....vagy csak ki volt száradva, lehet nem iszik elég folyadékot?!

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.25. 23:06:32

Úgy gondolom itt az ideje, hogy elbúcsúzzunk a pecástól. Sajnos komoly elmebajokat vélek felfedezni nála...egyre kevésbé követhető a kommentelése.

s 2022.04.25. 23:26:35

@]{udarauszkasz: Az egész kb. úgy kezdődött, hogy (rasz)putyin és vlagyimir (Iljics uljanov). Ha a vége a történetnek vlagyimir vlagyimirovics putyin lenne, senkinek nem lenne oka meglepődni.

s 2022.04.25. 23:30:20

@CSOKKI MÁLNA: jelcin egy iszákos fasz volt. Egyébként putyint is ő választotta utódnak. Olyan is. Egy fasz.

s 2022.04.25. 23:37:04

@Ménár Atya: "az eredmény: 4. 2/3 :)"
Magyarországon. Egy alig tízmilliós országban. Szerinted ki a lapostetven baszott hortenziabokorban szopó mocskos kurvapecér, fogatlan ribanc szifiliszes gecinyaló buzigúnárt érdekli mindez?

s 2022.04.25. 23:41:22

@Ménár Atya: "demens az öreg láthatóan, kérdés, kinek a bábja szerencsétlen...."
Az amerikai demokratikus rendszeré.

Hja, kérem! Úgy könnyű. Majd ha nagyon nem tetszik nekik, akkor lelövik. Nem lenne példa nélküli a modern történelemben. Egyébként putyin sincs 100% -os biztonságban. Teccikértenni? Ezt ő maga tudja a legjobban.

s 2022.04.25. 23:43:38

@Maxval nem birca: Igaz, igaz. Mintha csak magam mondtam volna.

s 2022.04.25. 23:54:52

@bordon: Rendben. Viszont egyik sem baszta szét ANNYIRA a SAJÁT országát, mint az egészségtől kicsattanó putyin mester. Boris ugyan a brexittel beszopatta a hülye angolokat, de nem ennyire. Egyébként ott volt szavazás erről. Nem emlékszem, hogy putyin érdeklődött volna az orosz népnél azt illetően, hogy jó ötlet volna -e lerohanni (lerohanni? baszod! két hónapja tart ez a faszszopás) Ukrajnát. Esetlegesen egy olyan következménnyel, hogy tövig szopják be a bucifaszt.

s 2022.04.26. 00:05:43

@vasútihíd: sztálin papa hogyan is halt meg? Olyan egészséges volt az baszod, hogy orvost is csak a kivégzőosztag előtt látott. Aztán végül csak megdöglött.

birkamenet 2022.04.26. 00:08:57

@CSOKKI MÁLNA: "Milyen következtetést von le a szerző Nagy Ervin színész felpüffedt arcából..? "

Azt hittem eddig te Putyin bérenc bulgár birka, hogy te csak az orbán felpüffedt arcát bámulod.
Vagy a felpüffedt hasát.
Vagy a felpüffedt fenekét.
Na ez utóbbi inkább a te tereped!

s 2022.04.26. 00:09:13

@CSOKKI MÁLNA: Egy légből kapott barát sem rosszabb, mint egy földi ellenség.

birkamenet 2022.04.26. 00:13:50

@Ménár Atya: "Az indiánok kiírtásáról már ne is beszéljünk, "

Jaj te jó ég, neked idióta Gyözikének a 21. században ettöl van traumád????
Gyerekorodat végig zokogtad a Winnetoun?

birkamenet 2022.04.26. 00:21:43

@Ménár Atya: "Jelenleg az usa épp más faxával veri a csalánt, a fax gazdái meg tapsolnak hozzá, miközben pusztulnak.
De biztos megéri....az usának. "

A te fidernyák selejt agyad amelyet orbán adott neked, a büdös életben fel nem fogja, hogy addig lehetsz boldog, amíg az USA meg az EU felfegyverzik Ukrajnát, hogy meg tudja állítani a ruszkikat. Mert ha nem tudná, márciusban Putyin tankjai már a borsodi zsákfalvadat szelték volna, anyádat meg a feleségedet a fél Vörös hadsereg tanitotta volna meg népszaporulatra (legjobb esetben) és utána meg sem álltak volna Hegyeshalomig.

Bár a helyzet inkább az, hogy ti félkegyelmü fidernyák betanított majmok éppenséggel csurgó nyállal várjátok, hogy Puytin gazdátok végre bevonuljon a magyar földre.

s 2022.04.26. 00:22:24

@birkamenet: A régi igazságtalanságok nem szolgáltathatnak alapot az újak elkövetésére. Ez ugyanis az igazságtalanságok végtelen sorát eredményezné. Egyszer abba kellene hagyni.

Ha putyin nem képes beletörődni a Szovjetunió elmúlásába, ez az ő személyes, mentális problémája (egy csomó ártatlan áldozattal). Oroszokkal is, mert akiket odaküldtek meghalni, azok egy teljességgel értelmetlen cél érdekében lettek feláldozva.

Mi sem rendezzük meg újra a törökök idehívásával a mohácsi csatát, mondván, hogy akkoriban nem voltunk igazán megfelelő formában, de talán most sikerülhetne.

ABBA KELL HAGYNI! AZONNAL!

Az emberi élet ennél értékesebb.

bordon 2022.04.26. 00:30:09

@s: A britek és amerikaiak se kérdezték meg az átlagembert, hogy lerohanják-e Irakot. Colin Powell belengetett egy kamu anthraxos fiolát az ENSZ-ben és meg is volt a casus belli.
Putyin ott követte el a hibát, hogy finoman kezdte a háborút. Ha Amerika indít háborút, akkor a 2 hét totális bombázással indítja, minden infrastruktúrát, erőművet, nagyfeszültségű vezetéket, fegyverraktárat, hidat, vasutat, TV-tornyot, fegyverraktárat, minisztériumot, gátat, repülőteret, radarállomást porig bombáz, aztán esetleg bevonul szárazföldön. Az oroszok pár órás légi előkészítés után begördültek, ami hatalmas hiba volt.

s 2022.04.26. 00:48:45

@bordon: "A britek és amerikaiak se kérdezték meg az átlagembert"
Dehogynem! Csak nem figyeltél. Mindenki kivétel nélkül az olcsóbb benzinre szavazott, és a zsíros hadiipari megrendelésekre, amiből milliók jól éltek. Továbbá ebbe az USA nem pusztult bele. Igazságos volt? Irakban diktatúra volt, amiben túl sokan szenvedtek. Az utána létrejött hatalmi űr sem lett jobb, mint ami volt. Világos, hogy nem ez számított, hanem az USA ottani politikai érdekei. Viszont saddam h. kinyírta a kuvaiti civileket, és erre lépni kellett valamit. Ez is benne van a mérlegelésben.

Ukrajna a nép akaratát követve elűzte az ottani oroszbarát vezetést. Ez putyinnak nem esett jól, mert a birodalomhoz tartozónak érezte a területet. Vele együtt mások is (Ukrajna keleti részein az oroszok lakta vidékeken.) Ez viszont nem jogosít fel senkit egy ilyen akcióra. Mert ezzel az erővel mi is visszakövetelhetnénk a Trianon előtti területeket. Nem tesszük. Nem csak az erő hiánya miatt, remélem. Ezek a határok, elfogadjuk, élünk tovább. Ausztria sem akarhatja visszaállítani a Habsburg birodalmat, pedig az is milyen nagy volt egykoron.

"A régi igazságtalanságok nem szolgáltathatnak alapot az újak elkövetésére."
Mint fentebb írtam. Ahogy ezt is:

"Az emberi élet ennél értékesebb."

s 2022.04.26. 01:04:30

@bordon: Te a technikai hibát emeled ki. Az én véleményem szerint ez a háború elvileg hibás. Persze hibás technikailag is. Ha az oroszok a technikai hiba kijavítása érdekében taktikai atomfegyvert vetnének be, annak a hatása nem korlátozódna kizárólag Ukrajnára, hanem NATO országokat is érintene a földrajzi közelség miatt. Ez a NATO azonnali beavatkozását eredményezné, ahogy arra több NATO tisztviselő is felhívta a figyelmet. Kő kövön nem maradna. Ez már a III. világháború előszobája, hacsak nem maga a III. világháború. Ezt a háborút putyin akkor vesztette el, amikor belekezdett. Nincs más megoldás, mint a befejezés, kérdés, hogy ezt a hatalommániás, önző faszkalapot rá lehet -e bárhogy venni erre. Annak idején hitlert nem lehetett. Szarrá kellet lőni egész Európát, hogy elmagyarázzák neki, nem úgy van, ahogyan gondolja. A legjobb megoldás az lenne, ha a belső kör végezne putyinnal. Annak idején hitlert is megpróbálták kinyírni, de az a seggfej túlélte ezeket a próbálkozásokat. Drágán megfizettek érte az emberek.

ez a nevem senki 2022.04.26. 04:15:41

kilehet jelenteni
Viktort megköze
litöleg se
közelíti+ senki po
litikus se
milyen téren

]{udarauszkasz 2022.04.26. 05:01:49

@s: en mar azon se lepodnek meg,ha maga Raszputyin lenne,csak elhagyta a RASZ tagot a nevebol:)
Vegulis Raszputyint eleg nehez volt kibyirni.

Ménár Atya 2022.04.26. 05:53:26

@birkamenet:
Te DK leghülyébb felszopója, már megint jössz az ostobaságaiddal.
Jó ,értem, most az a direktíva amit a párt kiadott nektek, hogy az oroszok, mindenkit leakarnak rohanni, és kurva sok pénzért megszállva tartani a nátó tagállamokat....
Jajj te isten barma ennyire nem lehetsz sötét, ill nálad mindig van lejjebb, ezért kaptatok ismét egy 2/3-os zakót.
Mesélj már arról te fő rettegő, hogy orbi már ott ül jakab miniszterelnök előszobájában bilincsbe verve, vagy már lógnak a kötélen ahogy állítottad ezt a választások előtt? :)
Tudod mennyit tudsz fitymatyi, ennyit:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=636

Ménár Atya 2022.04.26. 05:58:28

@birkamenet:
Te igen hülye, az amerikai társadalomnak a rabszolgatartástól van traumája épp, meg a feketék elnyomásától, ami ugye a 20. sz-ban is elég kemény volt.
Értem hogy bagatellizálni akarod ezeket te fasiszta geci, de bizony a kis barátaid népeket írtottak ki, és tisztán anyagi érdekből kényszerítettek munkára elrabolt embereket.
De ez neked meg a DK-s kköcsög vezetőidnek belefér .
Te rettenetesen hülye vagy.
Ezért jártál így te alkesz pedofil:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=636

Ménár Atya 2022.04.26. 06:01:12

@s:
:)
Ne igyál , és ne füfezz, láthatóan megártott :)

Ménár Atya 2022.04.26. 06:07:06

@vanRob:
Most nem pont a magyar belpolitikára értettem, de azért tegyük hozzá, hogy ezt épp az MSZP vezette be magyarországon 2002 -es választás előtt, és azóta is alkalmazza.
Így lett orbán a patás ördög.
De ha végig nézem csak az elmúlt 4 évet, hát vastagon volt ellenzéki próbálkozás, hazudozás.
A szomorú csak az ebben, hogy az ellenzék ezzel lejáratta az egész országot, és elintézte magának orbán újabb 2/3-át.
Folyamatosan csak a negatív szarakodás megy, és ez már sok a választóknak láthatóan.

Ménár Atya 2022.04.26. 06:14:05

@s:
Hát, mondjuk titeket biztosan, mert nem vergődnétek annyit ,ha nem így lenne :)
Jó értem, most meg kell próbálni ezt jelentéktelen kis eseménynek beállítanod, de hát az a helyzet, hogy márciusban még habzó szájjal toltátok a marhaságokat, ki hogy fog lógni, hogy változtatjátok meg törvénytelenül az alkotmányt, de igazából meglesz a kétharmada az ellenzéknek, stbstb.
Aztán jött a valóság, és kiderült az emberek többsége nem kér ebből az ellenzékből.
És ez nagyon kínos most, az előzmények tükrében.
De hát nekem mindegy, itt demokrácia van, azt mondasz és gondolsz amit akarsz, ez nem az usa, vagy nyugateurópa ahol a pol korrektség mögé bújva korlátoznak :)

]{udarauszkasz 2022.04.26. 07:39:24

@s: en mar azon se lepodnek meg,ha maga Raszputyin lenne,csak elhagyta a RASZ tagot a nevebol:)
Vegulis Raszputyint eleg nehez volt kibyirni.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.26. 08:48:11

„Ahogy azt Vlagyimir Putyin orosz elnök közleményében a kezdetektől hangsúlyoztuk a különleges hadművelet bejelentésekor, mindenekelőtt azt szeretnénk, ha az ukrán nép maga dönthetné el, hogyan éljen tovább”.

Mindenekelőtt azt szeretnénk, ha az

ukrán nép

maga dönthetné el,

hogyan éljen tovább.

És ez kijött a szájukon. Putyin mondta, Lavrov megismételte.

Ezt a cinizmust már el sem hiszem, baszd meg. Ez felfoghatatlan.

index.hu/kulfold/2022/04/26/haboru-oroszorszag-ukrajna-vlagyimir-putyin-volodimir-zelenszkij-szergej-lavrov-kulugyminiszter/

Kangörcsös TSZ elnök 2022.04.26. 09:13:44

@a nagy hohohorgász:
-Téged ki a faszom kérdezett?
-Miért terelsz?
-Miért nem mész már el a kurva anyád bűzlő valagába?

Kangörcsös TSZ elnök 2022.04.26. 09:14:54

@CSOKKI MÁLNA: Én annak a fejszének szurkolok amelyik szétcsapja azt a buta fejedet, lehetőleg még a héten...

Kangörcsös TSZ elnök 2022.04.26. 09:19:29

@bordon: "Putyin ott követte el a hibát, hogy finoman kezdte a háborút."
Anyád meg ott követte el a hibát, hogy nem húzott le a wc-n.
Menj ki a nyugatiba és ismételd el ezeket a bölcsességeidet úgy, hogy az ukrán menekültek szemébe nézel. Az asszonyok és a gyerekek tépnének cafatokra...
De ennyi vér nincs a faszodban, egy gyáva, ostoba fidesznáci vagy akinek csak a monitor előtt van nagy pofája.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.26. 09:47:06

@zord íjász: Igen, egyszerűen felfoghatatlan az a cinizmus ami az egész orosz politikai elitet jellemzi.
Ahogy ezt a háborút is konzekvensen " különleges katonai műveletnek"nevezte és megkövetelte, hogy mindenki ezt a kifejezést használja, a háború szóért pedig börtön jár ......hát micsoda elképesztő ,pökhendi, arcátlan emberek ezek...

birkamenet 2022.04.26. 10:12:47

@Ménár Atya:

Győzike, te Viki fütyije előtt letérdepelő birka, nyomod a Valóság tagadását ezerrel, miszerint puyin gazdi csak Ukrajnát akarja megsemmisíteni, legyarmatositani, semmi más országot, térséget? Oszt mi van a következő célponttal, Moldáviaval. Még a Balti államokkal? A zsákfaludban nem gyünnek a hírek?

Te Putyin felszopó, mi újság a ruszki atom fenyegetéssel?

Csurogna a fidernyák nyálad ugyi, ha Putyin gazdád bevonulna a tankjaival Pestre, Hegyeshalomnál meg átdobná az atombombát a nyugati országokra?

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.26. 10:16:20

@s: Teljesen igazad van, konkrétan meg tudok őrülni, amikor Putyin szurkolótábora jön a történelmi agymenésével: hogy bombázott amerika a szerb-horvát háborúban, mi volt Irakban, Szíriában, mi volt Vietnamban és itt feljebb valaki okos még az amerikai indián őslakosok gyilkolását is emlegette......
Vissza a múltba, a múlt sérelmeibe???? Miközben a jelenben élünk és a jövőről próbálunk gondolkodni?????
Nagy valószínűséggel a világ majdnem minden országának megvan a maga történelmi sérelme!!!!!
De ez a 21. században már nem lehet része a jelen vagy jövő történéseinek.
A 21. század embere már feldolgozta, kiértékelte és levonta a tanulságokat, tanult a múlt tragikus eseményeiből és nincs más dolga, /dolgunk/ mint minden erővel elkerülni a múltban történt hibákat, nem pedig megismételni.
Oroszország az egyik tipikus példája annak, hogy /sajnos/ még mindig van olyan politikai elit, amely megrekedt a radikális felsőbbrendűség szintjén és világmegváltónak hiszi magát, egyeduralmi pozicióját időről-időre bizonygatja,mutogatja, mint valami Isten ostora.......pedig az idő elment már felettük, egyedül maradtak és egyedül maradnak....a Kreml és Putyin mondhat bármit, jelenleg éppen Oroszország sírját ássák.....és a világ talán most először a történelem során , olyan egységes az orosz-ukrán háborúban , mint még soha.

birkamenet 2022.04.26. 10:17:32

@zord íjász:

A jó hír az,hogy a végén Putyin ugyanazon az akasztófán fog lógni, mint Szaddam Husszein kollégája. Orbán pincsi meg epét fog hányni, hogy mindez liberális Sorosista háttérhatalmi összeesküvés a jogállam ellen!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:19:28

@Ménár Atya: két dologra hívnám fel a figyelmedet:
1, Bidenről is vannak cikkek az állapotával kapcsolatban
2, Biden állapota nem szempont. Attól Putyin nem lesz egészségesebb
Amint írod, Biden egy báb. Az ő egészségi állapota nem határozza meg a döntéseket. Putyin viszont az elbotuló elméje miatt egyre rosszabb döntéseket hoz.

birkamenet 2022.04.26. 10:24:13

@Ménár Atya:

Te sorvadt ágyú náci, épp most zavarták el az orbánnáci kormányodat Szlovéniából, Franciaországban is kirúgták a jelöltet. Minden ország képes megszabadítani magát a fajtátoktól, csak egy nem, Magyarország. Itt a fajtátok inkább 20-30 évig is hempereg a moslékban.
Aztán csodálkozik,hogy neki csak a szovjet élet jut.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:24:15

@Ménár Atya: relativizálsz. Senki nem mondta, hogy az amerikaiak szentek. De ez nem jelenti azt, hogy Putyint fel lehetne menteni a gyilkosság, háború, háborús bűnök aló.
Tudod, te úgy érvrlsz, hogy : egy kocsmai verekedésben Lajcsi leszúrta Ottót, de nem bűnös, mert Ottó azt mondta neki, menjen arrébb.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:30:12

@Ménár Atya: "megemlíteni, hogy az usa a mi jótevőnk, ugyan az a szar mint az orosz, és még ezt a háborút is neki köszönhetjük"

Hazugság. Az USA nem avatkozott be, amikor az orosz bevonult Grúziába, Fehér,-Oroszországba, rendet tett az azeri-örmény háborúban. Ami mutatja is az oroszbarátság előnyeit: az oroszoknak az örményekkel kiváló , baráti viszonyuk volt, megállapodásaik kiterjedtek gazdasági , politikai, területi kérdésekre is. Az orosz be is avatkozott a háborúba...az azeriek oldalán.
Na, erre számíthat Magyarország.
És te ennek örülsz.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.26. 10:32:34

@Kangörcsös TSZ elnök: @Ménár Atya: @Maxval nem birca: @birkamenet:

Próbáljatok lenyugodni, tudom, hogy régóta egymást torkolásszátok oda-vissza különböző blogokon!
Csak szólok, ne lepődjetek meg ha néhány komment eltűnik .
Itt is mehet a box, de vannak meghatározott , trágár szavak amik miatt a blog motor ki fog szűrni és moderálni benneteket.
A pecást tegnap kiraktam.....Van az a határ....

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:34:59

@a nagy hohohorgász: figyelj, kukac, az, hogy Biden milyen állapotban van, nem érv Putyinnal kapcsolatban. Az pedig nem kettôs mérce, ha Putyin állapotáról elmélkedve nem sorolják fel az összes állam vezetőjét.
Miért van az, hogy ti, NER nyomoroncok állandóan relativizáltok?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:37:52

@vasútihíd: ez egyértelmű. Hisz egy atomhatalom feje, feg, ha büszke orosz, úgy mutatja ki erejét és határozottságát, hogy remeg a keze!
Na, a hét hülyéje címet hamar elvitted.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:40:23

@a nagy hohohorgász: bocs, Szíriában, Afganisztánban az orosz is beavatkozott. Engem például kimondottan menekülésre késztetne, ha az oroszok ideggázt vetnének be mondjuk Debrecenben.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:41:44

@a nagy hohohorgász: "Mondtam már nektek azt hogy a "magyar " balliberális üzletemberek attól félnek hogy az ukrán maffia nyugati fegyverekkel fogja kinyirni őket!!!! Én csak egy kvt kérek:)))"

Fidesz közeliek? Rettegnek az ukrán neonáciktól? Nem leptél meg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:47:33

@a nagy hohohorgász: ": szóval szerinted a tesco aki fele annyi bérért foglalkoztat Magyarországon valakit mint Britanniában ugyanazert a meloért illetve szarabb minőséget ad el drágábban az nem geci????? Hahaha"

Nem.

Tudod, a Volánnál sem annyit keres egy sofőr, mint Angliában.
Sőt, még durvább. A MÀV mozdonyvezetője. Angliában a legfizetettebb szakma. Havi 10.000 font. Duplája az orvosok átlagkeresetének. Apropó, orvos. Tanár. Rendőr.
Vagy kanyarodjunk vissza, a CBA dolgozója kétszeresét keresi a teszkósnak?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:48:37

@határonkivül: " pecást tegnap kiraktam.....Van az a határ"

Jókor szólsz! (-:

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 10:53:21

@határonkivül: " pozicióját időről-időre bizonygatja,mutogatja, mint valami Isten ostora.......pedig az idő elment már felettük, egyedül maradtak és egyedül maradnak....a"

Itt eszembe jutott, hogy Kínát felhozzam, aztán rájöttem, hogy Kína sokkal inkább együttműködik a nyugattal, gazdasági érdekeit nézi. És fejlődik. Az orosz még mindig a gázából él...

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.26. 11:15:41

@Igazamvanvagyigazamvan?: Kina épp most jelentette be , hogy megerősíti a nukleáris töltetű fegyver készletét!!
Just in case! Gondolom, óvatosan kell kezelni most a világ vezető politikusainak a Kínával kapcsolatos megállapításaikat......de , feltételezem, illózióik nincsenek, és pontosan tudják Kína mennyire kétesélyes" !

Másik: Sz. Bíró Zoltánnak volt a napokban egy érdekes észrevétele, arról, hogy Putyin mennyire paranoiás, mennyire nem bízik senkiben sem. Ukrajna megtámadása annyira az ő döntése volt, hogy a közvetlen közelében lévő bizalmasai sem tudtak arról, hogy konkrétan a kiemelt katonai erők összevonásából háború lesz. Az érdekesség az, hogy Ukrajna megtámadását megelőző napokban Putyin jachtját még a háború előtt visszavitték Oroszországba, tartva annak lefoglalásától, addig Medvegyev, Szecsin és Uszmanov hajóit nem, pedig mindhárman nagyon közel állnak az elnökhöz.
Dimitrij Medvegyev az orosz Nemzetbiztonsági Tanács elnökhelyettese, míg Igor Szecsin Oroszország legnagyobb – és egyben állami tulajdonban lévő – olajvállalatának, a Rosznyeftynek a vezetője, akiről azt tartják, hogy ő intézheti Putyin pénzügyeit. Uszmanov pedig gazdag üzletemberként nem egy kényes feladatot teljesített már a Kreml érdekében. Ennek ellenére egyikőjük sem tudott a készülő háborúról, arról, hogy az ukrán határnál összevont katonai erő egyszer csak támadni fog, vagyis jelenlétük nem blöff, nem csupán zsarolási eszköz.

]{udarauszkasz 2022.04.26. 12:54:38

@határonkivül: erre annyit mondanek csak,hogy a nuklearis keszultsegre is azt mondjak,hogy csak bloff,meg zsarolas,meg pszichologiai hadviseles.
Aztan egyszercsak mashol kel fel a Nap,meg mas idoben,mint szokott....
Ez egy orult, ugy is kell kezelni. Csak remelni lehet,hogy az orosz vezerkarban vannak paran,akik meg az eszuknel vannak,es megakadalyozzak a nuklearis holokausztot.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.26. 13:47:11

@Kangörcsös TSZ elnök: Látom zamatos, friss hús vagy a piacon, bár a stílusod alapján meg merném kockáztatni, hogy ez csak valami nickváltás lesz, mert a régi fénye talán megkopott.

A bloggertárs próbál valamiféle európai-civilizált szintet fenntartani a kommentszekcióban, ami egy tiszteletreméltó törekvés, de szerintem te roppant európaian, higgadtan, tárgyilagosan, kultúráltan és intelligensen fogalmaztad a fenti hozzászólásaidat, szóval én csak gratulálni tudok: az általad nyújtott kommentek az én olvasatomban maradéktalanul civilizáltak eme söpredék-orosz ügynökök és fideszjanicsárok ( a két halmaznak masszív átfedése van) jellemzésére, így jómagam semmi kivetnivalót nem találok bennük, de persze elfogadom, hogy a bloggertárs más megközelítéssel kezeli a saját szellemi műhelyét, én pusztán az elismerésemet tolmácsolom: mindhárom komment Taga Térdszalagrendes, Hoplita Vaskeresztes, Boar Aranyérmes, Birkamenet Gyémántkoszorús és S Becsületrendes hozzászólás volt. Nyitánynak hibátlan.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.26. 13:48:03

@Kangörcsös TSZ elnök: hülye link nem működik. A fenti neked szól.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 15:11:51

@Ménár Atya: "is elég kemény volt.
Értem hogy bagatellizálni akarod ezeket te fasiszta geci, de bizony a kis barátaid népeket írtottak ki, és tisztán anyagi érdekből kényszerítettek munkára elrabolt embereket"

Az oroszokra gondolsz? Bizony, ronda volt az a 3-9 millió ukrán, meg a málenkij robot...
Vagy ez belefér? Amikor az orosz front végigdúlta Magyarországot, megerőszakoltak nőket, aztán elvittek málenkij robotra embereket, akik soha nem tértek vissza, az rendben volt?

Ezért mondta anyád, hogy köszönj minden orosznak. Innen a nagy oroszbarátságpd! Nem tudhatod, melyik az apád!

Burgermeister 2022.04.26. 15:19:30

@s: Putyinka is erre a sorsra jut, majd bejelentik, hogy hirtelen szivmegállás, meg akarmi, de kozben fejbelotte vmi bizalmasa mert mar nekik is sok az amit muvel. Kérdés hogy mikor, holnap, holnaputan, vagy 1 honap mulva. Egy biztos, bekovetkezik.

apro_marosan_petergabor 2022.04.26. 15:46:59

Sok kitűnő hozzászóló úgy tűnik nem sokat tanult az ismét 2/3-al elsuhant választásokból...
Mit is lehetett volna tanulni?
Pl. azt, hogy nem egy szalamszálon át kell szemlélni a világot (kicsit szűklátókört eredményez), hanem mondjuk letett szemellenzővel, s több oldalról...
Azaz le kellen szokni a vágyvezérelt kommentekről, s csak az annak megfelelő anyagokból történő tájékozódásokról, az ellenfél talponálló színvonalú minősítgetéséről, meg kellene próbálni belehelyezkedni az ő székébe és onnan megpróbálni nézni és megérteni a dolgokat. Ez esetben kevesebb hasonló sekély értelmű topic születne, mely nem szól másról, csak az anyázásról...
Ezt hagyjuk meg a CIA, KGB, MI6, Deuxième Bureau és egyéb kitűnő intézmények erre szakosodott marketing osztályának, mely ezen topic indító alapanyagát is szolgáltatta...

Sir Gombóc 2022.04.26. 16:03:25

@apro_marosan_petergabor: "Pl. azt, hogy nem egy szalamszálon át kell szemlélni a világot (kicsit szűklátókört eredményez), hanem mondjuk letett szemellenzővel, s több oldalról..."
Nem szakadt rád az ég, mikor ezt épp te leírtad? A másikon kéred számon azt, amit te magad nem gyakorolsz?

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.04.26. 16:56:39

@apro_marosan_petergabor: " meg kellene próbálni belehelyezkedni az ő székébe és onnan megpróbálni nézni és megérteni a dolgokat. Ez esetben kevesebb hasonló sekély értelmű topic születne, mely nem szól másról, csak az anyázásról...
Ezt hagyjuk meg a CIA, KGB, MI6, Deuxième Bureau és egyéb kitűnő intézmények erre szakosodott marketing osztályának, mely ezen topic indító alapanyagát is szolgáltatta..."

Nem érzed az ellentmondást?

Ménár Atya 2022.04.26. 17:03:35

@birkamenet:
Te DK leghülyébb felszopója, már megint jössz az ostobaságaiddal.
Jó ,értem, most az a direktíva amit a párt kiadott nektek, hogy az oroszok, mindenkit leakarnak rohanni, és kurva sok pénzért megszállva tartani a nátó tagállamokat....
Jajj te isten barma ennyire nem lehetsz sötét, ill nálad mindig van lejjebb, ezért kaptatok ismét egy 2/3-os zakót.
Mesélj már arról te fő rettegő, hogy orbi már ott ül jakab miniszterelnök előszobájában bilincsbe verve, vagy már lógnak a kötélen ahogy állítottad ezt a választások előtt? :)
Tudod mennyit tudsz fitymatyi, ennyit:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=636

Ménár Atya 2022.04.26. 17:06:21

@birkamenet:
Fitymatyi te sötét DK idióta!
Megint arról a fáról beszélsz, amin orbán is lóg? :D:D
Ja látom amint himbálja a szél, gréczi elvtársad meg recskázik közben....
Ja nem is, kussolnak, mert elzevarta őket a többség :D:D

Ménár Atya 2022.04.26. 17:09:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Ez szép, csak épp azt nem veszed észre, hogy én sem mondtam, hogy felkéne menteni.
Mindössze, csak kifejtettem, hogy túl egyoldalúan, és végletesen gondolkodik itt sok ember, és ez ugyanolyan rossz,és hazug képet fest, mint amikor valaki az egyik, vagy csak a másik oldalról nézi a dolgokat.

Ménár Atya 2022.04.26. 17:17:36

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Te nagy tévedésben vagy.
Még véletlenül sem örülök az oroszok "barátságának".
Üzletelni lehet velük, de semmi több.
kiszámíthatatlan agresszív népség.
Épp arról nyekergek már több mint egy hónapja, hogy nem lenne jó ha záhonynál orosz zászló lengedezne, de azért itt hozzátenném, az ukránnak sem örülök, ugyan az a korrupt agresszív népség.
Az oroszok mostanság nem fenyegették magyarországot, az ukránok igen.
Szóval engedd meg, hogy ne kedveljem egyiket sem.
Azt hogy az usa mibe avatkozott be, szerintem hagyjuk, mert kb mindenbe, közvetve, vagy közvetlenül.
Ha én felbujtalak gyilkosságra, ugyanolyan bűnösvagyok,mint te aki gyilkolt.
Ha ezért még fizetek is, vagy fegyvert adok, hát... a jogrendszer nem nagyon kedveli ezt.
De persze ez most segítségnyújtás :):)

Ménár Atya 2022.04.26. 17:23:34

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Ha kiragadsz a szövegkörnyezetből részeket, és azt magyarázod félre....hát az minősít téged csak negatívan, beszélgethetünk így is, de nem sok értelmét látom, egyedül birkamenettel szoktam belemenni így, de ő ostoba.
De azért segítek kicsit,mielőtt ezt a marhaságot tovább viszed.
Ha kicsit értelmeznéd azt amikor azt írtam, hogy utálom mind a két népet, (orosz -ukrán) abból még birkamenet gyenge képességeivel is leveszi, hogy nem szeretem őket, persze ő el is felejti,mert alkesz.
Na most ha tovvább is ezzel az ökörséggel jössz, nincs mit tenni, menthetetlen vagy.

alöksz róz 2022.04.26. 17:29:21

tuti, hogy botox.

már akkor feltűnő volt ez, amikor még senki semmilyen betegséget meg agresszivitást okozó szteroidot nem emlegetett.

Ménár Atya 2022.04.26. 17:29:55

@határonkivül:
Bocs, csak Fitymatyi (birkamenet) ezt a stílust érti, én sem szeretem, de ha visszaolvasod, ill figyeled, aki nem ért vele egyet azt elkezdi a bunkó stílusával megszólítani....hát őt viszont nem hagyom sokszor :)
De majd igyekszem finomabban elküldeni a hímnemű elmúlásvezető nemzőszervére :)

alöksz róz 2022.04.26. 17:29:57

@Ménár Atya: "Ha kiragadsz a szövegkörnyezetből részeket, és azt magyarázod félre..." - ez a hobbija.

Ménár Atya 2022.04.26. 17:33:32

@munkásőrkék felnőttpelenka:
Már ezért megérte idelátogatnom.
10 percig röhögtem a neveden :D:D:D

Ménár Atya 2022.04.26. 17:36:43

@alöksz róz:
Hát...majd meglátjuk, nem sok értelmét látom az ilyennek, nem vezet sehova, és értelmetlenné válik a diskurzus.
A borzasztó, amikor valaki igy akarja bizonyítani, hogy mit írtam két hsz-el feljebb.... aztán ott a valóság, hogy nem is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 17:48:12

@Ménár Atya: nos, akkor egyetértünk. Bár eddigi munkásságod alapján nekem az jött le, hogy mindenben Putyint támogatod, de elképzelhető, hogy átsiklottam a felett, amikor elítélted az orosz agressziót.
Az viszont egyértelmű lóláb, amikor mindenkit hibáztatsz, mert az oroszok megtámadták Ukrajnát, csak az oroszokat nem.
MOLDOVA? Hasonlóan vétkes?
Szíriában is beavatkozott az orosz, tiltott eszközöket használt, nem ítéled el. Ukrajna nem avatkozott be.
Grùziában is beavatkozott az orosz, noha nem támadták meg, Fehéroroszországban csakúgy, noha a nyugat egyik esetben sem szállított fegyvereket.
Amerika beavatkozott Ukrajnában, de Fehéroroszországban nem? Furcsa...pedig ott is voltak lázongások, az orosz haderő beavatkozása kellett, hogy Lukasenka visszakapja székét, mégse támogatta a nyugat fegyverrel a felkelőket.

Te pedig azt mondod, hogy az ukránok sem jobbak, mint az oroszok, tehát jogos az orosz népirtás, különben is, a mocsok amcsik tehetnek mindenről, meg a NATO.
Igaz, a nato nem vette fel Ukrajnát, sőt, nem is tárgyalta, valamint Magyarország is tagja, tehát szavazhatna ellene, de ez mit se számít, mert most se vonul be, fegyvert sem ad, tehát agresszor. Moszkva merő védekezésből volt Afganisztánban, Szítiában, Grúziában, stb.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 18:01:29

@alöksz róz: na, itt az erősítés...sikerült már megfejtened mi az a külker. mérleg?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.26. 18:17:52

@Ménár Atya: @alöksz róz:
Szövegkörnyezetből kiragadva? Nem hinném, hogy megváltozott ezzel a mondanivaló:
Az amerikaiak korábbi háborúkban bűnösök.
Amit tettem, rákérdeztem, hogy az amerikaiak helyett az oroszokra gondolt-e tanult igaz keresztyén testvérünk, merthogy ezek ugyanúgy igazak rájuk is.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.04.26. 18:19:43

@zord íjász: Nos, a régi nickem nem kopott meg, teljes fényében tündököl :-) , csak megtetszett ez a Bödőcs féle jellemzés a mi kis marcipán ceaucescunkról....

Ménár Atya 2022.04.26. 18:39:20

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Már megint olyat próbálsz kilogikázni, amit nem mondtam soha.
Semmilyen népírtás nem lehet jogos.
A háború jogosságát a győztesek határozzák meg.
Amerikával az ukrán háborúban nem az a gond, hogy fegyvert ad, hanem az, hogy hosszú évek munkájával eljuttatta oda őket, hogy most épp szarrá lövik az országukat, és még mindig fickóskodnak,mert bidé bácsiék veregetik a vállukat érte.
A félő , hogy az oroszok így kénytelenek lesznek atomot bevetni, az meg nem áll meg a nátó határain, azt apám fújja a szél , aztán kapunk mi is egy slukkot belőle.
Ha ez lesz, akkor az ukránok becsicskulnak, mindenki elítéli majd az agressziót, és vége lesz, mert senki nem mer atommal válaszolni, had ne fejtsem ki , hogy miért.
És akkor az ukránok szerinted jól jártak?
Nem szeretem az oroszokat, de az amerikaiakkal is fenntartásaim vannak, ők is elég nagy szarkeverők.
De ha gondolod, az usa merő védekezésből volt afganisztánban ,szíriában, vietnámban kóreában stb stb.....
Csak az egyensúly kedvéért.
De itt azért belemehetünk abba is, hogy a CIA által kirobbantott arab tavasznak köszönhető az iszlám állam népírtása, és a közelkelet destabilizálása.
Persze ez ok az usának, ha egymást ölik akkor neki semmi dolga.
Afganisztánban most ki is az úr???
Azok a tálibok akiket állítólag kiszorított az usa.
Persze volt fejvesztett menekülés, a nép meg szarban, megint megy a terror.
Szóval én nem védeném a helyedben az usát , mert egyáltalán nem érdekli őket az emberi jogok külföldön, csak a saját érdekeik.
Nekünk jelenleg talán jobb velük egyelőre, de az ukránok szerintem rossz lóra tettek.

Ménár Atya 2022.04.26. 18:45:41

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Szerintem az usa ebben is vastagon benne van.
Ez még nem lenne gond, csak mi vagyunk miatta szópóágon.
És itt már kár azon vitázni, hogy az orosz az agresszor.
Az.
Csak épp semmi jelentősége már .
Ettől még mennek fel az árak, az infláció stb.
Lehet, nem engedni az orosz követeléseknek, csak épp ésszerű keretek között.
Várható volt, hogy van egy határ amit nem engedhet meg oroszország.
Pont mint anno az usa blokádja kuba körül, amikor nem tetszett neki, hogy az oroszok rakétákat akartak telepíteni a határaikra.
Nem szeretnék egy európai világégést ezért a végletes nem engedünk senkinek politikáért.

birkamenet 2022.04.26. 18:45:49

@apro_marosan_petergabor: "Sok kitűnő hozzászóló úgy tűnik nem sokat tanult az ismét 2/3-al elsuhant választásokból...
Mit is lehetett volna tanulni? "

1. Azt, hogy orbán gazdád frankóul elsajátitotta a Lukasenkoi választási csalásos rendszert. A csúcs, amikor annyira hülye volt, hogy a vajdasági magyaroknál egyenesen 50%-kal több szavazatott gyártatott le, mint a legszebb idökben. Ja persze agyhalott fidernyákok, a vajdasági kisebbségi magyar látja, ahogy orbán elárulta, kiszolgáltatta az ukrajnai magyar kisebbséget Putyinnak ("Ez nem a mi háborúnk, vivjátok meg magatoknak magyarok, na csá!"), errefel a vajdasági magyarok állítólag tódulnak, hogy rekordszámban szavazzanak a HAZAÁRULÓ-ra. Jaj de barom szavazati csalók ezek a fidernyákok!

2. Vagy a másik tanulság: 70%-nyi funkcionális analfabétából áll az ország! Vidéken egyenesen ötnegyed!

birkamenet 2022.04.26. 18:48:56

@Ménár Atya:

Mi van csuhás, orbán gazdid adott félóra szünetet a térdeplésedböl és mot jössz ide idegrángatózni Putyin gazdid bukása miatt? Putyin már csak egyszer fog külföldre menni, Hágába az akasztófára, te meg zokoghatsz utána. Úgy fogsz zokogni, mint amikor Kádár eftársad szavatossági lejáratakor zokogtál. Szerintem egy diliházban ültetek, ezért ismered te enniyre jól ezeket az elmebomlott diktátorokat.

Ménár Atya 2022.04.26. 18:55:37

@birkamenet:
Fitymatyi te sötét DK idióta!
Megint arról a fáról beszélsz, amin orbán is lóg? :D:D
Ja látom amint himbálja a szél, gréczi elvtársad meg recskázik közben....
Ja nem is, kussolnak, mert elzevarta őket a többség :D:D
Fitymatyi, a te miniszterelnököd, nem jakab, nem gyurcsány klára, nem márkiz., nem karácsony, mert őket elzavarta a nép.
A te miniszterelnököd már 16 éven át , Dr Orbán Viktor, mert a jelentős többség őt választotta, és nem volt kíváncsi az összefogás gittegyletre, akik máris marakodnak :)
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=636

Ménár Atya 2022.04.26. 18:58:52

@birkamenet:
Vagy a valóság, egy szabad demokratikus választáson, ismét elzavarták az agyhalott bandád :)
Ne izzadj ilyen választási csalásos marhaságon, csak mégjobban beégeted magad.
Most ez van:
youtu.be/EQGj7GH5qPg

tiltsál ki te gyökér 2022.04.26. 21:31:40

@birkamenet: A Toldiból azért nálad többen tudnak idézni

tiltsál ki te gyökér 2022.04.26. 21:33:05

"Az asztalt markoló orosz elnökről készült felvétel újabb aggályokat vet fel az egészségével kapcsolatban. "

Kissé árnyalja a képet, hogy ez egy hivatalosan felvett, ellenőrzött felvétel. Komolyan azt hiszi valaki, hogy kiadnak egy olyat, amiről Putyin nem tud?

Két nappal később ott toporgott a misén.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.26. 22:13:26

@tiltsál ki te gyökér: igen, es idegbeteg modjara ragta a szajat...gondolom a valasz: csak sima dehitratacio.. hagyjuk mar Gizit

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.04.26. 22:52:21

@apro_marosan_petergabor: A te sötétségedben egy szupernóva sem volna képes megfelelő világosságot nyújtani.

birkamenet 2022.04.26. 23:54:38

@tiltsál ki te gyökér:

bulgár birka, a birkameneten ne állj majd Gyözike mellé, mert melletted 3 diplomás értelmiségnek fog tünni.

birkamenet 2022.04.27. 00:21:05

@Ménár Atya:

Mi van Csuhás Gyözike, akkor tehát elismered, hogy az országban 70%-nyi szellemi fogyatékos él, aki Putyinizmust akar? Vagy még annál is hülyébb, mert nem akar, de még a kontúrjait se képes felismerni a putyinizmusnak és szavaz rá? Na nem hiába vannak nektek vidéki gombáknak szuper agysorvasztó vezíreitek, médiátok meg birkamenet közösségetek, az IQ-tokra az egész világ rábámul.

Különöse most, amikor egy napon bukott az orbáni-putyini banda Szlovéniában meg Franciaországban. csak egy ország van, amelyik nem hogy nem takaritja ki a szart, hanem örökké hempergözni akar benne: ez a te kétharmados Birkanisztánod. A Gyözike és egyéb gomba eftársaiddal. Európa fénye vagytok!

Ménár Atya 2022.04.27. 05:27:01

@birkamenet:
Fitymatyi, a te miniszterelnököd, nem jakab, nem gyurcsány klára, nem márkiz., nem karácsony, mert őket elzavarta a nép.
A te miniszterelnököd már 16 éven át , Dr Orbán Viktor, mert a jelentős többség őt választotta, és nem volt kíváncsi az összefogás gittegyletre, akik máris marakodnak :)
Nézzük mennyit tudsz egy ötödikes feladatból megoldani:

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=636

Ööö, hát Fitymatyi, ahogy nézzük a mamlasz képed amikor egy ennyire egyszerű feladattal sem tudtál megbírkózni, elég nevetséges, hogy birkázod, meg gombázod a nálad jóval okosabb ,értelmesebb birkákat és gombákat :D:D
Te milyen szinten is vagy akkor, egysejtű dk vitéz? :D

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 08:21:57

Szerintem a pöcse se a régi már, ezért valahol le kell vezetnie tesztoszteron túltengését ennek az impotensnek. Keze remeg, a lompos lankad, a feje foszlik. Hát nem irigylem a barmot.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 09:19:14

59 alkalommal fül-orr-gégész szakorvosnál járt, 596 alkalommal pedig urológusnál. Ez az ember egy elmebeteg hipohonder pszichohonder. Hitler ehhez képest egy józan kisfiú.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 09:24:04

Pajzsmirigyrák gyanújával 35 alkalommal vizsgálta a végbelét és a heréjét jevgenyij akárki. Pedig ha szakértőhöz- mondjuk hozzám - jött volna, akkor egy alkalom után megállapítom, hogy impotencia, és pszichohondria.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 09:27:32

Az arcát 45-ször szabta át gerellyel szergej gergely. Azóta nem tud nevetni. Javasoltam volna neki Joker sebészét, de sajnos nem tud magyarul.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 09:30:53

Az enyves keze odatapadt az asztalhoz. Követi őt orbán.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 09:37:14

@Ménár Atya: jókat írsz. De. Ugye, mindig van egy "de".

Az oroszok esetében nem kell az USA-t belekeverni.
Az orosz nem azért vonult be Afganisztánba, Szíriába, mert a mocsok USA után békét akart teremteni.
Az orpszok szándékai nem az USA-val való szembenállásból fakadnak. Grúzia? Fehéroroszország? Kirgizisztán? Üzbegisztán?
Sehol nem telepített a nato, nem jelent meg az USA.
Biztonsági zóna??? Törökország, Pakisztán felé?
Kamu. Vastagon. Miért nyalod be???
A szándék mpst is egyértelmű, és ehhez köze sincs a nato-nak.
Ukrajna érdekkörbe vonása. Aztán Moldova...hol is vannak még orosz lakta területek? Felkészülnek: balti államok.
És az égvilágon semmi köze ehhez az USA-nak...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 09:39:54

@Ménár Atya: "mert a jelentős többség őt választotta, és nem volt kíváncsi az összefogás gittegyletre, akik máris marakodnak"

Nem jó érv.
Ismered a graffitit:
Egyél lószart, kétmilliárd légy nem tévedhet!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 09:43:59

@tiltsál ki te gyökér: " asztalt markoló orosz elnökről készült felvétel újabb aggályokat vet fel az egészségével kapcsolatban. "

Kissé árnyalja a képet, hogy ez egy hivatalosan felvett, ellenőrzött felvétel. Komolyan azt hiszi valaki, hogy kiadnak egy olyat, amiről Putyin nem tud"

Ha ez egy hivatalos felvétel, akkor hogyan lehet, hogy Putyinnak remeg a keze?
Ez nem árnyalja a képet, hanem alátámasztja a dolog súlyosságát. Ezek voltak a legjobb felvételek Putyinról.

Avagy gondolod, egy háborúban álló, sikeres államférfiről olyan képet akar mutatni az orosz média, hogy toporog, botladozik, remeg a keze és rágja a száját?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 09:49:13

@Ménár Atya: nagyszerű! Párhuzam az arab tavasszal! A terelés nagymestere.
Hányszor kell még leírnom: Grúzia, Fehéroroszország, Kirgizisztán,...stb.
Ha az USA, meg CIA, akkor ott miért nem kavart be?
A -sztán országokban nics olaj? Nincsenek elég közel az oroszhoz, távol az amerikaiaktól?
Ukrajna viszont igen?
Ébredj, a putyini fakenews hályogot von a szemedre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 09:52:32

@Ménár Atya: "Nem szeretnék egy európai világégést ezért a végletes nem engedünk senkinek politikáért"

Inkább szeretnél a Szovjetunió tagállama lenni.
Hagyod magad megbaszni, hamarabb szabadulsz...talán nézd meg, az orosz övezetben mennyire sikeres országok élnek...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 09:56:24

@Ménár Atya: szerintem Lenin régen volt. Válts át arra a nickedre.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2022.04.27. 11:55:11

Nos, a mai friss Daily Express friss videoja kétséget kizáróan mutatja, milyen szinten tremoros Putyin teste, keze, laba parkinsonosan remeg, mar nem tudja kontrollalni, valoszinűleg már a gyógyszeres kezeles sem csillapitja úgy ahogy eddig. Egyértelműen ez romlast jelent az állapotában.

citrix 2022.04.27. 13:54:12

Sehogy se néz ki egészségesnek a pacák, se testileg se szellemileg. Ez viszont cseppet se csökkenti veszélyességét, kiszámíthatatlanságát a világ eseményeire. Egy sunyi, bosszúálló, téveszmék hatása alatt álló, teljhatalommal rendelkező ember, egyféle versenyfutás van közte (meddig marad hatalomban) és a világ ezen felének élhetősége között. Remélem hamarosan "elengedhetjük" Putyint a cimboráival együtt mint valami rossz álmot.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 16:22:55

Szerintem ez a magamutogató celebmajom arra hajt, hogy Lenin helyére kerüljön. Azért is szabatja folyamatosan a nevetni képtelen bumfordi pofáját, hogy megőrizze bebalzsamozva az utókornak. De el van tájolódva a barma, mert a balzsamtól pár év alatt atomjaira fog hullani a botoxolt képe.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.27. 16:25:28

Asztal helyett inkább a faszát kéne markolásznia. De jó szorosan.

Ménár Atya 2022.04.27. 16:25:34

@határonkivül:
Persze ez hülyeség, a szokásos beteg-fasiszta-kommunista kombó eleme.
De ha még így is lenne, annak sincs jelentősége, ha holnap kinyiffan száz másik vár a helyére.
Ez egy ilyen ország.

Ménár Atya 2022.04.27. 16:35:21

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Az oroszok esetében nem kell az USA-t belekeverni.
Az orosz nem azért vonult be Afganisztánba, Szíriába, mert a mocsok USA után békét akart teremteni."

-Nem is írtam ilyet, de stratégiailag jó döntés , és fegyver tesztre szintén, az usa is így csinálja, csak ők demokratikusan az emberi jogokat betartva bombázzák szarrá a lakosságot , rabolnak el embereket és kínoznak titkos börtönökben. De ők a szemedben a kis hőseid :)

Az orpszok szándékai nem az USA-val való szembenállásból fakadnak. Grúzia? Fehéroroszország? Kirgizisztán? Üzbegisztán?
"Sehol nem telepített a nato, nem jelent meg az USA.
Biztonsági zóna??? Törökország, Pakisztán felé?
Kamu. Vastagon. Miért nyalod be???"

-Hát tudod, az ukránok is nagyon szerettek volna nátó tagok lenni. Ja az kamu :)

"A szándék mpst is egyértelmű, és ehhez köze sincs a nato-nak.
Ukrajna érdekkörbe vonása. Aztán Moldova...hol is vannak még orosz lakta területek? Felkészülnek: balti államok."

Ukrajnában már jó ideje szervezkedik az usa, ez nem nagy titok, a bidé gyerek is eléggé érdekelt volt, és hát azért olcsó munkaerő hatalmas termőföldek, és egy lépéssel közelebb az oroszokhoz......
Kíváncsi lennék mit lépnének, ha az oroszok megint rakétákat vinnének kuba felé....
Biztos tapsolnának és virágfüzérrel meg tangás lányokkal várnák őket maiami partjainál.....

"És az égvilágon semmi köze ehhez az USA-nak..."
-:D:D:D
Jaja, nem is tud semmiről, most találták meg a térképen a ukrajnát a pentagonban :D:D

Ménár Atya 2022.04.27. 16:37:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Érvnek tökéletes, eddig ezen rugóztatok, most egy az egyben lett az ellenzéki gittegylet elpicsázva :)
De igazából ez csak Fitymatyinak szól (birkamenet), csak hogy szokja az érzést, hátha megint agymenése lesz és kitör belőle a fasiszta gyilkos ösztöne :D:D

Ménár Atya 2022.04.27. 16:42:25

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"nagyszerű! Párhuzam az arab tavasszal! A terelés nagymestere.
Hányszor kell még leírnom: Grúzia, Fehéroroszország, Kirgizisztán,...stb.
Ha az USA, meg CIA, akkor ott miért nem kavart be?"

"Nem tud megtelepedni, erősebb az orosz titkosszolgálat arrafelé.

A -sztán országokban nics olaj? Nincsenek elég közel az oroszhoz, távol az amerikaiaktól?
Ukrajna viszont igen?"

Egész más geopolitikailag, most jött ki igazán , hogy hogy fegyverzik az ukránokat, ha ezt karbatett kézzel várták volna, nagyobb bajban lennének, teljesen érthető miért háborúznak, most még olcsóbb.
Az más kérdés, hogy nem kellene, de hát ez egy ilyen játék, elgurul valakinél a gyógyszer és annyi.

Ébredj, a bideni fakenews hályogot von a szemedre."

Ménár Atya 2022.04.27. 16:47:05

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Sosem voltunk a szu tagállama, az elvtársaid igaz elárultak minket, dobrev nagypapival az élen, de még így sem.
Tehát hülyeséget beszélsz.
Amúgy ha annyira szeretnél harcolni mehetsz, de még egy szájkaratés ellenzéki forradalmárt nem láttam átlépni az ukrán határt.
Mi tart vissza?
Én biztos nem megyek, lőjék csak agyon egymást, nem sajnálom egyiket sem.
Majd ha valamelyik ide jön akkor lövöldözök, addig csak a kertben konzervdobozra.
Annyi marhaságot hordtok össze felindulásból, szemellenző mögül, de valójában semmit nem csináltok csak hőbörögtök, mert az a direktíva fletóéknál. :)

Ménár Atya 2022.04.27. 16:49:31

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Mindenki magából indul ki :)
Ne nagyon menj bele ilyen ostobaságba, csak ez az egy nickem van.
A ti oldalatok szokott annyira ostoba lenni, hogy azt hiszi ha több nicken írogatja a gondolatait akkor többen is van.
Na így lett 2/3-a a fidesznek.
ÖNámítjátok magatokat a hazugságokkal :)

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 18:15:24

@Ménár Atya: persze. Azèrt vannak belső informàciók az orosz àllapotokról, mert a cia ott meg tudott telepedni, de amikor Fehèroroszországban volt a balhé, ott nem. Ukrajában a Majdan idején szintén megtelepedtek .
Nem logikus.
A stílusod viszont kísértetiesen hasonlít Lenin barátunk stílusára .

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 18:18:23

@Ménár Atya: stratégiailag annyira jó döntés volt Afganisztán, hogy sikertelenek voltak. De legalább kipróbálták, hogyan lehet hazaszállítani a katonákat...koporsóban.
Mondjuk le is vonták a kövrtkeztetést: sehogy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 18:22:33

@Ménár Atya: az ellenzéki gittegylet egy lepkefing volt, de ez nem jelenti azt, hogy Orbán mindent jól csinál. Nekem úgy tűnik, hogy Putyin fogja a tökét erősen.
Mondjuk nem csak Putyin épül le szellemileg, Orbán siránkozása a szerb elnöknek, hogy mi magyarok milyen nehéz helyzetben vagyunk itt a szláv népek tengerében, elég rémisztő volt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 18:26:36

@Ménár Atya: " "Nem szeretnék egy európai világégést ezért a végletes nem engedünk senkinek politikáért"

Inkább szeretnél a Szovjetunió tagállama lenni.
Hagyod magad megbaszni, hamarabb szabadulsz...talán nézd meg, az orosz övezetben mennyire sikeres országok élnek"
"Sosem voltunk a szu tagállama, az elvtársaid igaz elárultak minket, dobrev nagypapival az élen, de még így sem.
Tehát hülyeséget beszélsz"

Ebből hogy lesz logikai kapcsolat? Ja, ne keressek?
Jó, legyen így: nem tagállam, csicska. Jobbágy. Gyarmat.
Bántod Kádárékat, de ugyanazt szeretnéd.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 18:31:34

@Ménár Atya: Apró Antal a Nagy Imre kormány tagja volt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.27. 18:32:24

@Ménár Atya: " oldalatok szokott annyira ostoba lenni, hogy azt hiszi ha több nicken írogatja a gondolatait akkor többen is van."

Persze...

Ménár Atya 2022.04.27. 19:08:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:
És akkor ezzel mit akarsz mondani?
Mind a kettő vérkomcsi volt, egyik kinyírta a másikat.
És?

Ménár Atya 2022.04.27. 19:10:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Hát persze.
Nem akarok Fitymatyin kívül kiemelni senkit sem, ő egy kretén skizofren, de bizony ezzel szoktatok élni előszeretettel.
Nem nagyon érdekel, csak nem értem, semmi értelme az önámításnak, ettől nem lesz igazabbatok .

Ménár Atya 2022.04.27. 19:13:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Te bolond vagy, miért szeretném, azért mert nem szeretem az ukránokat?
Nem ártok nekik, de nem fogok harcolni helyettük,mert hülyék voltak.
Rég elkellett volna zavarni a korrupt vezetőiket, és független államként simán jólétben élhetnének.
A polgáraikat sajnálom, mert a hülye vezetőik arcoskodása miatt szopnak.
Őket segítem, itthon, nálunk.

Ménár Atya 2022.04.27. 19:19:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Nem tudom miből tűnik úgy, szerintem ez a szokásos ellenzéki hülyeség .
Nem kell nekünk az oroszokkal közvetlenül konfrontálódni, abból már sokszor nem jöttünk ki jól.
Miért csinálna orbán mindent jól?
Van amit nem, van amit igen.
Majd a történelem eldönti.
Az orosz-ukrán helyzetre vonatkoztatva nehéz helyzetben vagyunk, fogalmam sincs mi a jó döntés, de biztos nem az szerintem, hogy háborúzzunk,mert az idióta komédiás azt mondja.
Talán ha mondjuk a nyelvtörvényt eltörölné a magyar kisebbségnek, és bocsánatot kérne, mert nyíltan fenyegettek minket háborúval,minden valós alap nélkül.
magyarnemzet.hu/kulfold/2021/12/brutalisan-megfenyegette-magyarorszagot-az-ukran-katonai-tisztviselo
Na majd utána kérhetnek légpuska töltényt.

Ménár Atya 2022.04.27. 19:23:47

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Egyet azért szögezzünk le.
Sem a cia, sem a kgb nem ma kezdte a szakmát.
van ahol előbbi, van ahol utóbbi van előnyben .Ez kb ennyi.
Nem tudom hogy hasonlít vagy nem, a stílusom, de én két istent ismerek, de a másik is én vagyok! :D
Tehát nyugodj bele, hogy nem vagyok lenin még mindig.
Ha nem hiszed, számlálj el háromig :)

Ménár Atya 2022.04.27. 19:27:50

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Szíriáról beszéltem.
Afganisztánba mindenkinek beletörik a bicskája.
Nem nagyon van mivel zsarolni a buckalakókat.
Szétlövöd a barlangját, vagy a szikláit? :D
Amúgy afganisztánban is a cia avatkozott be a stinger rakétákkal,amit aztán épp ellenük használtak fel....
Hát okos usa beavatkozás volt, belekerült jónéhány milliárd dollárjukba, meg halottakba, aztán szégyenszemre fejvesztve menekültek...ööö bocs hagyták el terv szerint a bázisaikat, meg minden műszaki eszközüket :D

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.04.28. 06:39:36

@Ménár Atya: Hogy el lettek volna keseredve a szír, afgán lakosok, ha a "gonosz, megszálló usa" floridába meg hollywoodba deportálja őket. Viszont a jóságos nagy ruszki medve milyen jólelkű azzal a sok Mariupolival, akik Szibériába a gulágra mehetnek a kánaánba.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.28. 11:30:58

@Ménár Atya: akkor most is bevetnek majd ideggázt, mint Szíriában? Mellesleg Szíria kicsit más. Az orosz a regnáló elnököt támogatta, nem vonult be egy másik ország területére területszerzési céllal.

Katonailag sem ugyanaz, az utcai harcok, a tömeges katonai bevetések, az ellátási vonalak megszervezése, átkaroló hadműveletek, besorozottak aránya, mind előre látható volt, de nagyon más, mint Szíriában.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.28. 11:32:52

@Ménár Atya: " a cia, sem a kgb nem ma kezdte a szakmát.
van ahol előbbi, van ahol utóbbi van előnyben .Ez kb ennyi"

Tehát a cia nem volt hatékony Fehéroroszországban, de Ukrajnában igen...szerintem hülyeség.

Ménár Atya 2022.04.28. 16:29:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Ez az ideggáz egy hülyeség.
Jól hangzik, csak ostobaság.
Ha valamivel megölnek, tök mindegy, hogy ideggáz, vagy rakéta.
Álszent ökörség.
Mint a tiltott fegyverek.
Élőerőt pusztítanak, hogy kazettás bomba, vagy pontlövés, vagy szőnyegbombázás, az kb mindegy.
A civileket is addig féltik, amíg van a közelben fényképezőgép", valójában leszarják.
Az usa is leszarja, az orosz is.
A háború ilyen, főleg ha partizánkodik az ellenfél.
Amúgy itt sem a területszerzés a fontos, hanem a kikényszerítés, és a potenciális támadás lehetőségének minimalizálása.
Szerinted minek kell az oroszoknak terület? kevés van nekik? :D

Ménár Atya 2022.04.28. 16:31:33

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:
Egyiket sem láttad, én sem, tehát vagy igaz, vagy nem ,de az biztos.
Hallottál már olyanról, hogy hiteles információ?
Az hogy ki mit mond, kb semmi jelentősége,mind a két fél dezinformál.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 12:07:02

@Ménár Atya: "zerinted minek kell az oroszoknak terület? kevés van nekik? :D"

Minek neki a tengerpart? Kevés van ?

Ennyire ne legyél már buta.
Az ideggáz nagyszerű fegyver, elsősorban a polgári lakosság megfélemlítésére. Nincsenek védőfelszereléseik, szemben a katonákkal. Viszont a gáz képes megölni őket a bunkerekben, óvóhelyeken is, és sokkal olcsóbb, mint bombázni konkrét célpontokat. Katonai célra kevésbé alkalmas, de terrorizálni kiváló.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 12:08:48

@Ménár Atya: nos, úgy tűnik, a CIA pontos információkkal rendelkezik a Kreml ajtajain belülről is. Ott hatékony, Grúziában nem? Ugyan.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 12:12:35

@Ménár Atya: "bolond vagy, miért szeretném, azért mert nem szeretem az ukránokat?
Nem ártok nekik, de nem fogok harcolni helyettük,mert hülyék voltak"

Terelsz. Azért cáfolsz mindent, hivatkozás nélkül, azért bagatellizálod az oroszok kegyetlenkedéseit, azért véded és próbálod elfogadhatónak beállítani a háborújukat, mert elfogulatlan vagy...ugyan, legalább ne hazudj.
süti beállítások módosítása