Határonkívül

Határokon át, földön, vízen, levegőben

Irány Skócia avagy milyen először repülőre ülni

2015. február 04. 11:22 - határonkivül

Ma Sodalis osztja meg velünk élete első repülőgépes élményét. Röppenjünk hát vele.

jet2_757_lba.jpg

      Életemben először repülőre ülök!! JET2 from BP-to Edinborough>>Irány Skócia!! Félek.      Még sosem repültem.Nem is akartam. Évekkel ezelőtt kategorikusan kijelentettem, ha egyszer lesz pénzem világkörüli útra én oda vagy szánkóval vagy biciklivel megyek!!Úszni nem tudok, tehát a hajó kilőve, a repülő pedig leesik ha elromlik....Utolsó este búcsúparty, könnyek, jókívánságok keserédes hangulattal.Mindenféle érzelem ami a világon csak létezik kavargott bennem ezerrel.Elhatározásom sziklaszilárd volt de mégis kételyek támadtak bennem az utolsó pillanatban. lehet, hogy ez normális emberi reakció vagy labilitást tükröz.Sosem tudom meg. Másnap korán reggel indulás Ferihegyre, ahol szintén sosem voltam .Útközben erősen leltároztam magamban, eltettem mindent, mit hagyok itthon vajon, mit kellett volna még eltennem.Mostmár mindegy...Viszonylag gond nélkül boldogultam a reptéren, de az a szaros gombóc a torkomban állandóan fojtogatott.Hülye érzés, utálom! Ittunk kávát 8 millió FT-ért aztán könnyes búcsú, bár én próbáltam magam tartani kegyetlenül.Mégis egyértelműen úgy éreztem, minden szempontból elvesztem a lábam alól a talajt innentől kezdve és más alapokra lépek .Jóra vagy rosszra, az hamarosan kiderül majd .Becsekkoltam, majd átléptem a terminálba. Várakozás felszállásra a cikázó gondolataimmal....Nem túl jó együttes:P Természetesen, hogy bonyolódjanak a dolgok a JET2 légikisasszonya kiszúrta, hogy a 3500 ft-os kínaiban vásárolt 10 kg-os kofferemmel valami nem stimmel, rátették a  poggyászsablont és közölték velem , ez sajnos 1,5 cm-el hosszabb, nem vihetem fel a gépre és fizessek 12 ezer ft-ot.Szupi!:(Kistáskát nem pakoltam be , így felszállás előtt kivettem pénztárcámat, útlevelet, iratokat, a fiam özönvíz előtti MP3 lejátszóját, újságokat, 2 kabátot és felszálltam a gépre. 2 savanyú, cingár angolul beszélő fiatal ült mellettem, én ablak mellé mert onnan szép a kilátás állítólag. Egy biztos, én innen ki nem nézek az istennek se!! Csak éljem túl!! Ölemben 8 rakat aprósággal, meggyulladva a két kabát alatt, beszorulva az ülésbe valami állandóan leesik!!Ezt nem hiszem el!. Sírhatnékom van és már befelé sírok is.....Még nem késő, leszállhatok, hagyjuk ezt az egész állatságot, kell ez nekem, normális vagyok én ???? Mindegy már, a gép meglódult, felszállunk! A szivem a torkomban dobog és alig kapok levegőt.Emelkedünk, fel-fel ,egyre magasabbra, de hova már az isten szerelmére , már fenn vagyunk a Holdnál:PP Ilyen a repülés?? Hát nekem nagyon nem jön be. És kanyarodunk, ezt nem hiszem el, dönti a szárnyát , mindjárt átesik a gép.....Jézusom....10 ezer méteren biztos útkereszteződés van és jobbra fordulás be a mellékutcába??????Vagy mi ???? Nem lehet belőni a célt és csak úgy "ala natur" odarepülni? Lassulunk is persze, alig változik lennt a föld képe.Így soha nem érünk oda az biztos.Sőt mindjárt megállunk és leesünk szép lassan. 15 perce repülünk, nem telik az idő.Gondoltam hallgatok zenét, elterelem kicsit a figyelmemet,el is indítottam a zene lejátszót ami 2 szám után le is merült izibe.Ekkor már kicsit nagyobb sebességgel jöttek a könnyek a szememből, kéne zsepi...de az meg nincs...király....Nem részletezem tovább, 100x óranézés, 56 szárnydöntés, folyamatos pityergés után megérkeztünk. Örökkévalóságnak tűnt ez  3 óra, de legalább talaj van a lábam alatt megint.Sokáig tartó útlevélellenőrzés, mert egyszerre ért be 4 gép, a barátaim hívtak, itt vannak várnak a reptér előtt. Ez jó:)Persze a poggyászaimat nem jó futószalagnál vártam, 24 perc után erre azonnal rájöttem!.........

 

55 komment
Címkék: repülés Skócia

A bejegyzés trackback címe:

https://hataronkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr667139885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2015.02.04. 16:34:50

Hat, ha igy kezdodott, varom a folytatast!
:-)

2015.02.04. 17:11:16

Haha, na én is így voltam a repüléssel :-( de én azóta is utálom! Mármint a repülést. Az első úton nem mertem megmozdulni, gyerek hányt mellettem és sírt mert fájt a füle, én meg a mozdulatlanságtól pár nappal az érkezésünk után trombózis gyanúval már a kórházban voltam, nem volt de azóta fáj és csinos gumi zoknikat hordok még mindig. Pedig csak 3,5 órás út volt. Most meg 4-5 órákat megyünk egyben, aztán átszállás és még rácsapunk 2-3 órával.

2015.02.04. 18:00:05

"ha egyszer lesz pénzem világkörüli útra én oda vagy szánkóval vagy biciklivel megyek" :)))

B....szus, Sodi, neked stand up comic-nak kene menned :))

Szinten zenesz. Vagyis eloszor akkor repultem amikor Kanadaba kijottem. Gozom nem volt semmirol es aggodtam a legkisebb razkodas miatt. Szerencsere meg Ferihegyen megismerkedtem egy magyar hazasparral akik szinten Edmontonba tartottak. Veluk rohantam at a frankfurti repteren, es meg epp hogy elcsiptem a csatlakozast - en pl. azt sem tudtam akkor hogy jo sok idot kell erre hagyni. Edmontonba tobb mint egy ora kesessel erkezett a gep. Ekkor mar sirogorcs kornyekezett mert nemsokara indult a belfoldi jaratom tovabb. De a panik akkor tort ki amikor a stewardess kozolte velem, a belfoldi repter a varos masik oldalan van, oda meg el kell jutni. Megszant engem es biztositotta, hogy az elso osztallyal egyutt huzzak el a geprol. Ennek alapjan mindenkinek azt tanacsolom, ha szorit a hurok, igenis essen nyiltan ketsegbe, igy valszeg segitseget fog kapni. :) Hataror nem baxtatott, csomag felbukkant hamar. Aztan jott taxis szaguldas (bevandorlo taxissal, szinten egyutterzett a helyzetemmel) Edmontonon keresztul, belfoldi jarat epp hogy eleres. Jo kis bumli volt! Azota is utalok repulni... :(

2015.02.04. 18:00:45

@rezsöatya: Javaslom hogy Sodalis ezentul itt irja meg elete torteneseit. :)

2015.02.04. 18:01:40

@cougarcat: Ez 1990-ben tortent...

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.04. 20:21:04

@cougarcat: @Turchi: Jaj hát....én még mindig utálom...és teljesen kész vagyok....mindig egyedül....senkivel nem tudok közben sem beszélgetni, soha egyetlen egy alkalommal sem sikerült....Teljesen kész vagyok már most is....gyűlölöm..az egész tortúrát, pl. hogy jutsz el a reptérre, millió egyezer kurva bőrönd, csomag, vonszolni, húzni-vonni, betenni kivenni, mikor alig álok a lábamon...bent a sorban állás, újra vonszolgatás, stressz, jó lesz-e a súly...aztán a gép, az időjárás, szeles vagy nem....a gépre a felszállás, a tranzitban az ácsorgás...araszolás....mint a lovak...mindenütt egyedül...utálom már...és mindig ugyanaz..és aztán fent, a felszállás....és vársz vársz a leszállásra...és izgulsz a földet érésen....utána meg megint a tortúra..minden kurva messze, a lakóhelyhez a bumlizás, szarakodás...úton..mint egy hazátlan bitang...bele a vadidegenbe......
Szóval...Egy szó van: Gyűlölöm, mindenestől! Bocs...A 3 csomag félig kész....most pedig iszok egy pálinkát....

2015.02.04. 20:27:33

@NagyságosSodalisO [eng]: Én is egyedül megyek legtöbbször, plusz a 12 éves kölök. A többi ugyanaz. Mikor hárman megyünk már szinte nem is zavar, annyira könnyebb. Mi mindig találunk valakit akivel beszélhetünk, leginkább a gyerekesek, illetve az egész suli tanári kara majdnem egyszerre utazik, iskola utolsó napjának éjszakáján, és kezdés előtti napon DD. Ebből is következtethetsz mennyire szeretnek itt lenni

2015.02.04. 21:25:47

@NagyságosSodalisO [eng]: @Turchi: Nehez lehet nektek oda-vissza menni, vagyis a visszaut erzelmileg megvisel mert olyan helyre mentek ahol nem igazan akartok lenni. :( Mondjuk a bucsuzasok engem is megviselnek, kb. mar egy hettel a visszafele indulas elott kezdek parazni ettol. Az idoeltolodastol meg kb. egy hetig szenvedek (9 ora kulonbseg).

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.04. 21:30:57

@cougarcat: Igen, és én sokszor gondolok arra, mennyivel könnyebb azoknak akiknek nem kell ilyen dolgokkal küzdeni. Jönnek-mennek lazán, néha azt hiszem erre is születni kell mint pl. orvosnak, mentősnek, tűzoltónak. Kell sok speciális képesség ami könnyebbé teszi.

2015.02.04. 21:46:28

@határonkivül: Az én férjem azt se veszi észre hogy éppen milyen országban van. Mikor hazamegyünk, még mindig angolul hablatyol nekem.

2015.02.04. 21:49:23

@határonkivül: Irigylem az ilyen embereket de en sajnos mar nem leszek hasonlo. Egyre inkabb ertekelem a kenyelmet, nyugalmat, egyre kevesbe illetve lassabban tudok alkalmazkodni. Az viszont konnyebb nekem hogy en ritkan megyek haza latogatoba, vagyis ha itt vagyok, akkor konnyebben viselem erzelmileg a tavolletet, mig a hazalatogatas mindig felkavar. Amikor pl. elsetalok egy pesti berhaz mellett es megut egy bizonyos szag .....es akkor rogton elojon sok regi emlek, jo es rossz is...

(Mar megvan a vazlat egy poszthoz, de meg egy darabig tepelodnom kell rajta, meg ekezetes gepen at kell irni.)

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.04. 21:50:32

@cougarcat: @Turchi: Én kifejezetten úgy érzem magam ilyenkor mint egy rossz, sátoros cigány. :-(

2015.02.04. 21:51:11

@Turchi: "Mikor hazamegyünk, még mindig angolul hablatyol nekem"

:)))) Koltozzetek haza, lehet, eszre sem venne - csak munkahelyet kell neki talalni. :))

2015.02.04. 21:52:49

@NagyságosSodalisO [eng]: Miutan lattam mi megy a londoni repteren, nem csodalom. De jobb azt gondolni hogy az osszes tobbi utazo a satoros cigany, te meg kozottuk a nagysagos asszony! :)

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.04. 21:56:23

@cougarcat: Hány éve élsz is kint ? Gondolom régóta, mintha írtad volna már, hogy 24? Javíts ki ha nem jól emlékszem.
Az jutott most eszembe , hogy mit várok én akkor magamtól, ha még neked is annyi év után felkavaró és lelkileg nehéz ez a kettősség. Létezik az, hogy aki egyszer elhagyja az otthonát, végleg meg tud békélni és hazaér. A szó klasszikus értelmében ? Tényleg , létezik fájdalom nélkül megélni egy hazalátogatást ? Amikor majd nem kavar fel? Vagy ez lehetetlen mert az emlékeinket nem tudjuk törölni ?
Van /csak nem tudjuk hol/ vagy nincs és nem is lesz soha "delete gomb ? Egyáltalán kéne, hogy legyen ? Jobb lenne vagy éppen ellenkezőleg ? Jó , hogy nincs ??

2015.02.04. 21:59:09

@cougarcat: Otthon csak a fiatalok kellenek az ő szakmájában, itt meg örülnek ha egyáltalán valaki ért hozzá. Nem tudom az ötvenes korosztállyal mégis mit akarnak otthon de úgy vágják ki őket a munkahelyekről mint azt a bizonyost, nehogy elérjék a nyugdíj előtti 5 év védett kort amikor már nem lehet kitenni. Ha van még ilyen törvény egyáltalán. Közben meg nő a nyugdíjkorhatár. Ha követem a családi hagyományok női ágát, meg sem érem a nyugdíjamat. Jó az ha valaki tud meg akar is dolgozni 65-70 évesen de ha már beteg, nincs olyan állapotban meg munka sincs akkor mégis hogy? 20 évesen ne a gyerekének hanem magának gyűjtsön nyugdíjra?

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.04. 21:59:47

@cougarcat: Hehe, köszi, ezt a nevet a TóthDávidtól kaptam a HÁ találkozón. :-)) De szeretem, bár nem vagyok nagyságos, nagyon nem. Ha az lennék, akkor most nem kellene csomagolnom.:-)))

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.04. 22:06:08

@Turchi: Igen, sajnos ez így megy. Vérlázító, hiszen a mi generációnkból még sokan vannak akiknek nincs meg az a biztos lábakon anyagi egzisztenciája, hogy már ne kellene görcsösen az aktív munkán kattogni. Bizony kell, akinek nem volt csókos rokona, vagy ismerőse és nem fért hozzá zsíros beosztáshoz, nem örökölt vagyont,vagy 'uramatyám olyan hivatást választott, amivel nem lehetett meggazdagodni...Nos, azoknak keményen kell dolgozni. Majdnem lehetetlen. A szomorú az, hogy változás nem lesz így a dolog itthon majdnem reménytelen.
Szemléletváltás kellene, de az nem lesz ...

2015.02.04. 22:20:20

@NagyságosSodalisO [eng]: 24 ev, igen. Nem tudom, talan mert ritkan jarok haza, nem volt alkalmam meg hogy a helyere tegyem a multat, mert itt nem foglalkozom ezzel. Amikor meg ott vagyok, nincs erre eleg ido. Bar lehet hogy az a baj hogy nem igazan akarok otthon sem ezzel foglalkozni, megnyomhatnam a "delete" gombot, de nem teszem. Talan azert mert ezt is meg akarom orizni magambol, a multambol, ami annyira a tavolban van mar.

@Turchi: Hat akkor ezert keresnek az emberek munkat kulfoldon. :(

rezsöatya 2015.02.05. 00:59:02

@Turchi: kedvencem egy otthoni allashirdetes volt (kar, hogy nem raktam el), ahol friss diplomast kerestek 10(!) ev gyakorlattal... na persze!
A tudas legyen meg, de ne kelljen fizetni, csak amennyit muszaj.
A munkanelkuliseg meg ratesz egy lapattal, a szuk latokoru vezetok meg nem gondol hosszutavra.
Nekem itt az elso meglepetes az volt, hogy mindegy hany eves vagy, a munkat nezik.
Epp a mult heten "udvarolt" az egyik kliensem, amikor szoba kerult a korom, hogy 40-nek nezek ki. Mikor mondtam, hogy tegyen ra meg huszat, akkor mondta, hogy ok, max 45...! :-)))
Mondjuk minoseget adok nekik (is), s ez a fontos.

rezsöatya 2015.02.05. 01:06:56

@NagyságosSodalisO [eng]:
"Tényleg , létezik fájdalom nélkül megélni egy hazalátogatást ?"

Mindannyian maskepp eljuk meg. En mindenutt jol tudom magamat erezni, probalom a jot meglatni. Az idei hazalatogatasom kulonosen vart volt, hisz a Kedvedem is epp Mo-on vart, s persze a ket unokamat is latni, atolelni is felemelo erzes volt. Nehez volt visszajonni, de itt elovettem a racionalitasomat, itt van munkam, itt tudom megkeresni a hatteret "jovomhoz".
Mondjuk vilageletemben optimista voltam. Szivesen adok belole masnak is...

2015.02.05. 02:58:26

@rezsöatya: "Mondjuk vilageletemben optimista voltam"
Maradj is az! :)

2015.02.05. 03:22:25

Eleinte én is optimista voltam. Aztán idővel ez csökkent egy kicsit.

rezsöatya 2015.02.05. 03:34:04

@cougarcat: ebben a korban az ember már nem változik! ;-)
(Legalább öregednék! De az sem megy!) :-P

2015.02.05. 03:38:16

Mázlista! Aludni meg nem szoktál?

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.05. 05:26:31

@NagyságosSodalisO [eng]: orulok hogyilyen hatassal voltam rad, Nagysagos Asszony :D

de mar megint a repulesrol beszelunk ... ne idegesitsetek ... par het mulva Dubajon keresztul repulok haza, es nem varom annyira ezt a repuloutat

pedig regen annyira szerettem repulni ... de hat oregszem :D:D

@rezsöatya: valahogy ismeros ez az allashirdetes :( entry-level poziciok 2-3-5 ev tapasztalattal pl

es pl nem vilagos hogy a szakmai gyakorlatok honapjait ossze lehet e adni evekke vagy sem? az lenne a logikus, de ki tudja?

meg mint a multkor megbeszeltuk ... kapcsolatok, foci csapat tarsak, rokonok, ilyenek kellenenek :(

rezsöatya 2015.02.05. 07:17:58

@Turchi: ezt tolem kerdezted, vagy a poszt irojatol?

2015.02.05. 07:30:46

@rezsöatya: Igen, mert nálam hajnal 3 volt mikor a kommented megjelent

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.05. 07:46:29

@Turchi: Nem szokott, csak bontásban. :-))))))) És te ??
@rezsöatya: Hát, az hurrá hangulatom már nekem is rég elveszett. És az én koromban már vannak alapelvárások, nem kötök kompromisszumot, magammal meg pláne nem. Vannak dolgok amikből már nem szeretek és nem akarok lejjebb adni. Nyilván próbálok alkalmazkodni a helyzetekhez, többé-kevésbé sikerül. De nem vagyok közben boldog, nagyon nem.
Nekem ez a " legyünk optimisták" kicsit mindig olyan érzetet kelt.....nah mindegy..inkább le sem írom...
Másik...Cuki, ahogy konstatálod, mennyinek gondolnak.
Szerintem igaziból ennek túl sok jelentősége nincs, sőt, valamilyen szinten önbecsapás szinten kapaszkodunk ezekbe , mert lehetőséget ad arra, hogy elutasítsuk az öregedést. Viccet félretéve, szerintem aki azt gondolja, hogy a nővérem lánya vagyok, arról azt gondolom, hogy csak simán hülye. Kit érdekel milyen a genetikám, a testem akkor is annyi amennyi vagyok, és az nem hazudik, ellentétben a környezetünkkel.:-DDDD
@DavidT: ...és te megint mész haza ?? Ne csaljál.....ez nem igazság......ekkora etapokat talán még én is kibírnék Indában....Ja, nem, ki van zárva.:-DDDDDDD

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.05. 07:49:28

@NagyságosSodalisO [eng]: :D:D

ja, februar vegevel vege a gyakorlatomnak, es megkezdem a "kiraly" munkanelkuliseget :(( ha csak nem valami isteni szerencse beesik

remelem! valaminek kell!

2015.02.05. 07:52:18

@NagyságosSodalisO [eng]: Mióta gyerek van, hajnal 2-3 között mindig felébredek és rájöttem hogy a net álmosít, akkor kommentelek párat és alszom tovább. Nekem most a hurrá érzésem nagyon odalett, nincs kilépő vízumunk, a kinézett szállodában nincs hely, a gyerek beteg, nekem még mindig nincs kabátom, csizmám, szóval minden fasza.

2015.02.05. 07:53:49

@DavidT: Megkérdeztem a férjem arról a szudáni városról, azt mondta, nem annyira OK biztonság szempontjából. A többiből meg egyik város sem DD

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.05. 07:56:55

@Turchi: Köszi! még mindig nem adtam le a jelentkezést, most kéne megcsinálnom ebéd után ... és az még akkor sem garancia hogy egyáltalán szóba állnak velem

de gondoltam hogy akármi ott azért nem a biztonság fellegvára :)

de emiatt hátha többet fizetnek :D

2015.02.05. 08:01:43

@DavidT: Azért guglizd ki mik történnek arrafelé mostanában, mert golyóval a seggedben nem sokat érsz a többlet fizetéssel DD, mondom én, hát igen, voltunk már mindenféle helyzetben mi is, de a főváros ebből a szempontból biztonságos. Dél-Szudánban dolgozott egy ismerősünk és a munkahelye egy lakókocsi volt a sivatag közepén. Nem annyira szerette.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.05. 08:03:31

@Turchi: Fogadjunk a végére minden jól alakul majd, így szokott lenni, az nem számít , hogy közben megbolondulsz.:-DD

2015.02.05. 08:08:09

@NagyságosSodalisO [eng]: Fogadni a végére még éppen nem mernék de a megbolondulásra már igen DD

rezsöatya 2015.02.05. 08:16:53

@Turchi: nem a hetalvasomrol vagyok hires...! :-)

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.05. 08:23:29

@Turchi: hat azt nem csodalom hogy nem szerette, en sem szeretnem

mindjart utana kutatok .. csak most ebed, meg a blogra toltogetem a tegnapi kepeket :)

2015.02.05. 08:39:22

@DavidT: Minden facebook képen bulizol ! DD

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.05. 08:42:52

@Turchi: melyik mindegyiken???!! :D

amugz facera ritkan toltok fel magamrol, magamtol kepet, ezért csak azok vannak ott amiket masok lonek rolam és betagelnek

2015.02.05. 09:18:25

@DavidT: Miután nem régen ismerlek, csak az első oldalon már két bulis kép van. A blogodat meg hozzá se számoltam DD

2015.02.05. 09:19:59

@DavidT: Valóban nem te töltötted fel a képeket de akkor is ott vagy DD

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.05. 09:51:03

@Turchi: :D

most kompenzalok az egyetem alatt kihagyott bulikert ... najjo nem, csak probalok nem antiszoc lenni amennyire tudok (a termeszetem ellenere :D)

2015.02.05. 17:54:48

@NagyságosSodalisO [eng]: "Nekem ez a " legyünk optimisták" kicsit mindig olyan érzetet kelt"

Nalam "optimista" nem egyenlo azzal hogy letagadod a negativ erzeseket, vagy szonyeg ala soprod a problemakat, esetleg azt hazudod magadnak hogy minden szep korulotted. Csupan annyit hogy mindezen dolgok elismerese ellenere megprobalod jol erezni magad, amikor csak lehet. Vagyis burokba teszed magad es nem hagyod hogy a kornyezeted hatarozza meg a kozerzeted. Persze ez nem egyszeru dolog, ha az lenne, a pszichologusoknak, terapeutaknak nem lenne munkaja (pedig van, sot hiany van beloluk). Meg annak se egyszeru aki tudataban van ezeknek a dolgoknak, mert mindig konnyebb masnak utat mutatni, mint sajat magunkon gyakorolni ugyanazt. :) Az hogy valaki "nem boldog", talan meg nem egetrengeto dolog, sztem ez a boldogsag tema tul van ertekelve egy kicsit. A "boldogtalansag" tulajdonkeppen egy jelzes, hogy valami hianyzik, hogy valami mas a cel,hogy valtoztatni kell, stb. Csak nem szabad hagyni hogy tartos depresszio valjon belole...

2015.02.05. 18:51:59

@DavidT: "remelem! valaminek kell!"

Innen is szoritok....

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.05. 20:21:13

@cougarcat: Annyira jó dolgokat írsz, csak ámulok-bámulok. Persze, a Há-n lehetőségünk sem volt soha arra, hogy őszintébben megnyíljunk és kicsit mélyebbre menjünk a dolgokban, anélkül, hogy valaki ne barmolt volna le bennünket. De itt most jó veletek. Tényleg. Jó olvasni téged. :-)

2015.02.05. 20:27:29

@DavidT: DDD, antiszoc, pont úgy nézel ki DD. Aztán ha megpályáztad a szudáni állást és fel is vennének, kimegyünk eléd a reptérre ! Ha még itt leszünk bőőőő

2015.02.05. 20:37:03

@NagyságosSodalisO [eng]: Pont ez jutott eszembe nekem is hogy a másik blogon valahogy nem így jöttek le a dolgok tőle, bizony, okos dolgokat írt pedig ott is, itt meg még inkább

2015.02.05. 21:11:16

@NagyságosSodalisO [eng]: Koszi....:) a HA-n tenyleg nem lehetett ilyesmirol beszelgetni. A legborzasztobb beszolasok azok voltak, amikor azt sugalltak hogy akinek problemai vannak azok "gyenge" emberek. Nos, ezek kozul legalabb egy mostanra mar megtapasztalta hogy ez nem igy van (persze nem orulok neki, nem azert irom). Szerintem nagyon fontos hogy az emberek nyugodtan kibeszelhessek a gondjaikat - ez mar maga terapia, es legtobb esetben nincs is tobbre szukseg, csak nehany par megerto fulre. :) A noknek meg kulonosen szuksege van erre, nekunk ez termeszetes. A HA-nak mar elveszett ez a profilja, pedig mintha anno lett volna ilyen szerepe is.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.05. 21:22:13

@Turchi: @cougarcat: Igen, nekem is voltak anno gyenge próbálkozásaim, de hamar észre vettem, hogy ezzel az iránnyal ott vigyázni kell. Az érzéseim nem csaltak, utóbb kiderült jól gondoltam. Ment a sok hülyeség, túl sok, mindenféle ember, / ami a nyitott blogok jellegzetessége/ és épp ezért mélyebb, tartalmasabb beszélgetésekre nem is volt alkalmas. Mostanára meg nekem kicsit olyan mint egy ring, megy a box, kellenek hozzá ütők és kellenek akiket püfölnek, a közönség meg szurkol mint az állat.

Ha más haszna ennek itt nem lesz, csak annyi, hogy ennyire jól el tudunk beszélgetni és azt a kis időt amit gépnél vagyunk legalább tartalommal töltjük ki nem pedig bosszúsággal, mérgelődéssel már megérte.

Válogatott jó kis csapat vagyunk, érdekes, hogy még a cyber világban is eljutnak a mágnes vonzó pólusai nagy távolságokra és bevonzzák az hasonló egyéneket egy helyre. Ez tök jó.

Magamon speciel azt veszem észre, hogy szívom magamba ezerrel amiket írtok, és ad némi kis enyhülést a háborgó kis lelkemben most, mert tudom, hogy tudjátok , ismeritek, átéltétek ti is ezt a nehéz időszakot.

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2015.02.06. 04:52:12

@Turchi: hat pedig az vagyok :D

vagyis a tarsasagtol fugg

jajj ez nagyon kedves, koszonom ... most fogok jelentkezni, es azonnal update-ellek ha van valami

@NagyságosSodalisO [eng]: szerintem is itt nyiltabban tarsalgunk ... tok jo!

mi vagyunk a nagysagosok :D persze csak a Nagysagos Sodalis utan :D

rezsöatya 2015.02.06. 06:58:55

@NagyságosSodalisO [eng]: jo utat Nagysasszony! Remelem, mar nem jon az az erzes, mint mikor eloszor repultel!
süti beállítások módosítása