Határonkívül

Határokon át, földön, vízen, levegőben

'OFF'szoba

2015. április 02. 21:50 - határonkivül

A megnevezés csak megközelítőleg takarja az elképzelésemet!

hqdefault.jpg

                                          "Ember , ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel..."

 

Ez az a hely , ahol szabadon OFF'olhatsz! Kukkants be néha

 

Tekintheted úgy is mint :

 

Kiskocsma    /de ne dühöngj, ne igyál sokat,ne verekedj és ne káromkodj!/

Chat szoba /figyelem,nem párkereső/

Pletyka szoba  /azért csak óvatosan/

Egyéb....:-)

Jó szórakozást!!!

 

 

Tehát, írhatsz, linkelhetsz videót,fényképet, filmet,bármit, amiről kedved van beszélni, vagy megosztani velünk.

 

509 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hataronkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr667323576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.08.11. 23:57:08

www.youtube.com/watch?v=AArr8gObS3A

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hogy honnan tudták ??? :-PPP

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.23. 11:24:16

Rezsöatya sok szeretettel meghívott az OFF szobába. Itt vagyok. :)

rezsöatya 2015.08.23. 15:40:25

@Megnevelő Ember: udv! Csak mert itt mindenrol lehet eszmet cserelni! :-)

rezsöatya 2015.08.30. 11:29:20

@Megnevelő Ember: osztom! A velemenyed! :-)))
Mashol meg nem tudom, mert no fb, no egyeb...

Ami a gyalogatkelohelyet illeti, a vicc jut eszembe: " Moricka akarsz valami jot? Igen, papa! Dugd ki a takaro alol a labad es meglatod, milyen jo lesz visszahuzni!"
Vannak ilyen videok a YouTube-on. Foleg orosz teruletrol. Krimibe illo, ami ott megy kozlekedes cimszo alatt. Itt (UK) meg a masik veglet (bar jo veglet ez!), hogy kozelitek a gyalogatkelohelyhez es mar megall az auto. Magyarorszag a jo kozeputon van. Es mivel idoszakosan jarok haza, feltunt a javulas is. Tobben allnak meg autosok es ram se dudalnak, ha megallok.
Daniaban hallottam meg nagyon regen azt az alapszabalyt, hogy mindig a gyengebbnek van elsobbsege. Es tok jo az ilyet mar gyerekkorban belenevelni a kicsikbe. Hogy figyeljunk egymasra!

Szoval en nem latom okyan elveszettnek a helyzetet...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.08.30. 15:16:51

@rezsöatya: Vezess havi 200 órát a belvárosban, és rögtön átértékeled a helyzetet. :) Engem amúgy tényleg az döbbent meg, hogy a gyalogosok félnek átkelni a zebrán. Azt sem akarják elhinni, hogy átengedem őket. Inkább intenek, hogy menjek tovább. Messze vagyunk mi még Európától.

rezsöatya 2015.08.30. 15:39:15

@Megnevelő Ember: nem akarok! :-)))

Utalom a belvarosi dugokat, meg ugy egyaltalan... azert (is) szoktam at a bringara...
Szabadsagerzetet ad! :-)))
(ugye most nem az jon, hogy milyenek a bringasok!? :-P )

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.01. 06:03:33

Na, hosszú idő után tanato, aki orvos létére rendkívül pofátlanul turkált bele a zsebünkbe, de a hálapénzekről valahogy nem szólt egy árva szót sem, végre leírta a választ arra a kérdésre, amit én már oly sokszor feltettem a Határátkelő blog gazdájának; nevezetesen azt, hogy mik a valódi szabályok azon az oldalon, amiről senki nem akar beszélni.

"Csak azért kötöttem beléd,mert szerintem egy kissé túl vehemensen mentél szembe a blog és a közönség többségének irányvonalával,és az nekem kicsit mindig furcsa,ilyenkor mindig vannak olyan érzéseim hogy a dolog nem teljesen spontán."

Hát akkor talán nem ártana kirakni egy tájékoztatót, hogy azon a blogon bizony van egy többségi irányvonal, amivel nem szabad szembemenni. Nem tudom, titeket ez érint-e, de ha valaki esetleg posztolni akar erről a jelenségről, ami az én szememben nagyobb magyarellenesség, mint a menekültekkel kapcsolatos kérdés (hiszen itt egy 20-30 főből álló magyar közösség igyekszik egy magyarok által gyakran látogatott oldalon alattomos csúsztatásokkal lejáratni a saját hazáját), úgy idézzétek bátran a doktor urat, aki mellesleg mélyen elszégyellhetné magát. A megjegyzését az Időutazás Amerikában című bejegyzés alatti beszélgetés vége felé olvashatjátok.

soad1221 2015.09.01. 15:43:45

@Megnevelő Ember: tökéletesen igazad van. Ugyanakkor szeretném felhívni a figyelmed arra a szabályra, hogy a gyalogos azután lépjen ki az adott sávba miután meggyőződött arról, hogy az autó megállt.
Arról az egyszerű dologról beszélek, hogy lelépek, mert a normális buszsofőr megállt (egyébként erre majd megjegyzek még vmit), elmegyek előtte, és a másik sávba akkor lépek ki, ha látom, hogy 1. nem jön autó, 2. megállt az autó.
mert én általános iskolában megtanítanám ezt mindenkinek, azzal a címszóval, hogy mert különben meghalhatok.
És akkor a megjegyzés. nem tudom miért és ki találta ki, de azt hiszem pont ezen az útvonalon van olyan, hogy a zebra előtt áll egy buszmegálló. Ha nem itt javíts ki, de így emlékszem.
szóval ki is az az eszement barom, aki egymás után rakja a zebrát és a buszmegállót?
ugyanez érvényes egyébként minden kereszteződésre, mert számomra gyerekkorom óta rejtély, hogy miért a közlekedés legveszélyesebb pontjára tesszük be a gyalogos és az autós találkozását?

szóval egyébként egyetértve a dologgal, erről eszembe jutott még ez a két dolog...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.01. 16:40:05

@soad1221: Na, akkor nézzünk két ide vonatkozó szabályt, amely egyértelműen fogalmaz.

21. § Gyalogosok közlekedése

(6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti.

(7) A kijelölt gyalogos-átkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogos-átkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs.

Tehát: ha én a szélső sávban már átengedtem a gyalogost, és ő ennek következtében lelépett a járdáról, akkor azt nem hirtelen teszi, hiszen megkapta az elsőbbséget. A (7) bekezdés első mondata pedig már azelőtt rövidre zárja a beszélgetést, mielőtt az megkezdődne.

A KRESZ gyalogosokra vonatkozó rendelkezései megkerülhetetlenek.

A többi valójában forgalomtechnikai kérdés, arról nem tudok érdemben nyilatkozni. Egyébként valószínűleg egyre gondolunk. Ez a volt 4-es kapu utáni zebra. Igen, ott valóban van egy megálló, de az teljesen szabályos, hiszen a megállóban álló busz nem takarja ki a gyalogátkelőhelyet, már csak azért sem, mert a gyalogátkelőhelyet jelző tábla az út mindkét oldalára ki van helyezve, tehát az arra közlekedő autósnak a megállótól függetlenül is számítania kell a gyalogosokra. És akkor jegyezzük meg azt is, hogy ha esetleg áll busz a megállóban, akkor a zebrától függetlenül is csak fokozott óvatossággal lehetne elhajtani a nagy jármű mellett, számítva arra, hogy a takarásból ki fog lépni valaki.

soad1221 2015.09.01. 16:57:59

@Megnevelő Ember: igen, de én ezt úgy értelmezem, hogy akkor kezdheti meg az átkelést, ha meggyőződött MINDKÉT SÁVBAN az áthaladás veszélytelenségéről.

De mindenekelőtt nem leírt szabályként értem ezt, hanem egyszerűen mondjuk jól felfogott érdeknek :)

és persze ezek mind forgalomtechnikai kérdések, és igazából csak feldobtam egy olyan labdát, hogy számomra tökre elgondolkodtató (és volt már gyerekként is), hogy a legveszélyesebb helyekre irányítják a gyalogos és az ő bőrénél lényegesen erősebb anyagból készült autók találkozását. nem 20 m-el arrébb, hanem pont oda. :)

egyébként ez teljesen jogos, nem is az autós mentségére akartam ezt felhozni, mert egyértelműen nagyon lassan, és óvatosan lehet az ilyen helyeket megközelíteni. Számos másik példa van még, kb minden járdaszigeten lévő villamos megálló ilyen eset, ott is tök simán mennek autósok 50-60 km/h-val, miközben még ha nem lép ki senki akkor is fél m-en belül tuti van ember a megállóban...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.01. 17:10:41

@soad1221: Nem véletlen írtam párhuzamos közlekedésre alkalmas útról, valamint egy olyan járműről, mely adottságainál fogva kitakarja a gyalogost.

Amennyiben a gyalogos a gyalogátkelőhelyen megkapta az elsőbbséget és az úttestre lépett, onnantól neki már nincs más dolga, csak mielőbb befejezni az átkelést. Nem az ő kötelessége meggyőződni arról, hogy a belső sávban is megálltak-e, hanem a belső sávot használó jármű vezetőjének kell megállnia a szélső sávban álló jármű mellett.

Lehet erről vitázni naphosszat, de az biztos, hogy személyi sérülés esetén nem a gyalogost, hanem a gépjárművezetőt fogják elmarasztalni. Értem, hogy mit mondasz, én viszont nem a gyakorlat, hanem a szabály felől közelítem meg ezt a kérdést. A gyakorlat azt mutatja (ahogy azt már írtam is), hogy a gyalogos itthon fél a zebrán, és ez nagyon nincs jól.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.01. 17:17:46

Azt már csak halkan jegyzem meg, mennyire meg vagyok döbbenve az emberek közönyös hozzáállásán. A Gyalogátkelőhely című bejegyzést eddig 4-en osztották meg, pedig egy ilyen témával foglalkozó bejegyzésnek már körbe kellett volna érnie a hazai neten. Ez azt is jelzi, hogy ez emberek már hozzászoktak a tahókhoz (nemcsak az utakon, hanem mindenhol), és nagyjából leszarják ezeket a dolgokat. Úgy gondolják, hogy ezen úgysem tudnak változtatni. Aztán ugyanígy gondolják mással kapcsolatban is, a végén pedig sírnak, hogy minden szar, noha ők két szalmaszálat nem tesznek keresztbe azért, hogy jobb legyen.

Bezzeg ha a menekültekről írnék...

soad1221 2015.09.01. 17:28:45

@Megnevelő Ember: nézd én sem osztottam meg, mert nincs hol :) De rezsőatyához hasonlóan egyetértek

egyébként én jelentős javulást látok a közlekedésben, visszatekintve 5-10-15 évet mindenképpen sokkol jobb a közlekedési kultúra. És ezt egyébként pont a zebráknál látom, régen 10-ből 10-szer nem állt meg az autós. Ma 10-ből 5 megáll. Ez komoly fejlődés, remélem egyre jobban fogunk közelíteni a 10-ből 10 megállhoz..

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.01. 18:00:58

@soad1221: Ja, nem számonkérés volt. :)

Én viszont nem sok javulást tapasztalok, sőt. A vizsgákon egyre nagyobb a korrupció, ennek következményeként pedig egyre több potenciális gyilkos kerül ki a forgalomba. Félelmetes, hogy egyesek mennyire nincsenek tisztában még a gépjármű kezelésével se, nemhogy a szabályokkal. Hidd el, hogy buszosként minden egyes nap rémálom.

Amúgy tervezek nyitni egy YouTube felületet, ahová a menetrögzítő kamerával felvett szabálysértéseket fogom kirakni (egyúttal a rendőrséghez is eljuttatni). Ha beindult, majd szólok. Meg fogsz lepődni, hogy milyen balesethelyzeteket kell elhárítani nap mint nap. És itt nem egy-két alkalomról beszélek, hanem napi több tucat éles szituációról. Nagyon kemény.

Zebra, vasúti átjáró jelzésének figyelmen kívül hagyása, piroson áthajtás, jobbkezes utcák, követési távolság be nem tartása, beláthatatlan útszakaszon történő előzés, közúti veszélyeztetés és meg hosszan sorolhatnám. Egy 3TB vinyó már majdnem tele van. :)

Szerintem katasztrofális a hazai közlekedési morál. Meg úgy a morál általában.

rezsöatya 2015.09.02. 00:48:50

@Megnevelő Ember: nem tudom mi a helyzet a mai vizsgakon, amikor en vizsgaztam akkor az elottem levo 8 embert nem engedtek at, en voltam az egyeduli (raadasul meg meg is dicsert a vizsgabiztos. ATI, Vorosvari ut, 1986.)

Azt meg mar irtam, hogy nekem kellemes tapasztalat volt a kozlekedes Mo-on.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.02. 05:56:29

@rezsöatya: Én viszont sajnos tudom, mert elég gyakran járok a Hofherr Albert utcába (vizsgabázis).
A 20, B 25, C 30, C+E 35, D 35.
Nagyjából ezek az elvártak.
Szinte az összes vizsgabiztos A8-assal, S-Mercivel, vadi új Insigniával rohangál. És akkor ez még csak a látványos része. Hogy a hivatal mit kap ebből (mert hogy kap, az hótziher), arról nem tudok. Cikkeztek is már erről eleget, de milliós (talán milliárdos) bizniszről lehet szó, mert senki nem tesz ellene semmit. Ahogy azt már itthon megszokhattuk.

rezsöatya 2015.09.02. 09:35:59

@Megnevelő Ember: Te jobban benne vagy, nyilvan. En meg 30 evvel ezelottrol irtam... "EZEK A MAI FIATALOK!" :-)))

A masik temara pedig: a Hataratkelo blogot meg "nem szabad" biralni, a kommenteloket sem, mert azt nagyon nem birjak! Ok mindenkit minosithetnek, csak oket ne! :-P
A normalis embereket kiutaljak, ugyhogy erezd megtisztelve magad! (Ld.: Orwell: Allatfarm!) :-)

soad1221 2015.09.03. 10:37:43

@Megnevelő Ember: elhiszem, Te napi 8 órában látod.. :) de én látom a javulást.
Van is egy elképzelésem mitől lehet. Vannak a gyökér, barmok, nem kétséges sok olyan van, aki leszar mindenkit, minden szabályt, csak ő haladjon.
Ezt az embert nem tudod, semmi és senki nem tudja meggyőzni. Ezek létszáma nagyjából állandó, egy-kettő felcsavarodik egy fára, de mindig lesznek újabbak is. Őket kiszűrni csak úgy lehetne, ha lenne kifejezetten ilyenekre ráállított közlekedési rendőrök, akik 24 órában csak büntetik, és csak bízhatunk benne, hogy előbb-utóbb nem lesz lehetősége, mert vagy elfogy a pénze, vagy börtönbe kerül, satöbbi...

És vannak azok akik sodródnak, a vezetési kultúra változtatható. mondjuk 15 éve még ők is az előbbiekhez húztak inkább, átvették az ő stílusukat, de aztán egyrészt a magasabb bírságok (a 30 ezres gyorshajtás már sok embernél eléri az eredményt), meg elkezdtek gondolkodni, és rájöttek, hogy nem éri meg, na szóval ezek elkezdtek tudatosabban vezetni.

és szerintem ennek van látható eredménye...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.03. 14:24:08

@soad1221: Oké. A helyszín a Nagykőrösi út folytatása, Kőrösi út, a Gyál felső vasútállomás után, irányban Gyál.
Ez egy enyhe S kanyar, ami jobbról balra keresztezi a vasúti forgalmat. Az átkelő csak fénysorompóval van védve. A busszal nekem mindkét sávot fognom kell, ami azt jelenti, hogy a jármű méretei miatt át kell lógnom a szembejövő forgalmi sávba, másképp nem férek át a kereszteződésen. Lassítok, helyezném balra a buszt. Az irányjelző már 150 méterrel korábban kint van, hogy jelezzem a mögöttes forgalom számára a szándékomat. Eddig megvan?
10 alkalomból legalább 6-szor megelőznek, de úgy, hogy nem láthatják, milyen jelzéssel villog a fénysorompó, hiszen én az kitakarom előlük. Elég gyakran előfordul, hogy későn veszik észre a tilos jelzést, de mivel nincs félsorompó, egy kövér gázzal még áttolják a szekeret. Olyan is volt már, nem is egyszer, hogy a barom a síneken előzött meg. Ebben az a szép, hogy a legtöbben aztán elfordulnak balra az 500 méterrel odébb lévő Ady Endre utcába, itt viszont elsőbbséget kell adniuk a szembejövőknek, tehát mire befordulnak, már utol is értem őket.
Eközben ők legalább fél tucat szabályt megszegtek, köztük az egyik legsúlyosabbat, a vasúti átjárón való áthaladásra vonatkozót.
És ez mindössze egyetlen példa. Ahogy már írtam, hamarosan ki fogom rakni a dash cam videókat. Meg fogtok döbbenni, hogy miket látok naponta. Szóval én nem osztom a véleményedet. Szerintem a hazai közlekedési morál (legalábbis Budapesten) sokkal rosszabb most, mint évekkel ezelőtt.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.03. 14:30:55

@Megnevelő Ember: De úgy is mondhatnám, hogy a munkaidőm 70%-ban nem csinálok mást, csak próbálom kivédeni mások hibáit. Nem véletlen, hogy ismét felmerült: elhagyjuk az országot. Norvégiában van egy csomó exkollégám, bármikor mehetnék. Csak az a helyzet, hogy nem nagyon akarunk már sehova sem ugrálni, ráadásul a céggel nekem nincs semmi bajom. Tehát van egy jó melóhelyem itthon, egész jól keresek, csak hát a paraszt közlekedési partnerek (és a még tahóbb utasok, akik csak anyázni tudnak, mert nekik soha semmi nem elég jó) eléggé elveszik az ember kedvét. És akkor az úthálózat minőségéről még nem is beszéltem. Amióta újra itthon tekergetem a kormányt, megint fáj a derekam, pedig évekig tünetmentes voltam.

soad1221 2015.09.03. 15:25:15

@Megnevelő Ember: nem kétlem, hogy tele van idiótákkal az ország és főleg Bp, csak én egyre több normális közlekedőt látok, olyat, aki megáll a zebránál, aki betartja a jobb kezet (bár pont ma volt egy olyan aki tök nyugisan 70-80-al szaladt végig egy jobbkezes szakaszon...), satöbbi...
mondom, gyártottam is hozzá elméletet :)

persze lehet, hogy nem így van, én jóval kevesebbet közlekedem, mint Te..

Norvégiában mit csinálnál? (vagy csináltál?)

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.03. 15:33:10

@soad1221: Buszt vezetnék. Máshoz nem értek. :)
De nem valószínű, hogy megyünk, csak hát az ember lábában mindig ott van a boogie. Csak minket nem a pénz mozgat, hiszen azzal itthon sem állunk rosszul. Inkább a "megnevelésből" kezd elegem lenni. Persze nem munka közben csinálom, hiszen ott szolgáltatok. Inkább arra gondolok, hogy a magyarok, sajnos, saját magukat ássák egyre mélyebbre, és én ezt a folyamatot egyszerűen nem értem. Olyan, mintha 7-8 millió retardált élne körülöttünk, akik ráadásul még rosszindulatúak is.
Ha valaki szól nekem, hogy valamit elbasztam, akkor képes vagyok napokig azon gondolkodni, hogy legközelebb hogyan csináljam jobban. Ha én szólok rá valakire, akkor "hogy jössz te ahhoz", meg "kinek képzeled te magad", de a legritkább esetben hallok olyat, hogy "basszus, igazad van". Na, hát nekem ebből a mentalitásból van elegem, de nagyon.

soad1221 2015.09.03. 15:49:34

@Megnevelő Ember: logikus :)
és ott buszvezetőként el lehet helyezkedni? Én úgy tudom, hogy kint nagyon nehéz, egyrészt a nyelvet kell jól tudni, és hiány szakmával kell menni, akkor vannak jó esélyeid...

a többiben tökre igazad van, nagyon...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.03. 17:07:32

@soad1221: Ez már le lenne zsírozva. Írtam, hogy kollégák után mennék/mennénk, tehát már meglévő szerződéssel. A britektől is jó referenciát kaptam (Preston Bus), és hát a BKV-nál is jegyezve van már 750 ezer balesetmentes kilométer. Ebben a szakmában ez sokkal többet számít, mint a nyelvtudás, de szerintem azzal sem lenne sok gond.

Nem tudom még, mit hoz a jövő.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.16. 14:54:53

@rezsöatya: Olvastam. Amúgy ha valakit ez tényleg érdekel, akkor érdemes elmenni a nyílt napokra. Minden évben van 1-2 garázs, aki rendez ilyet. Ez mondjuk már elmúlt, de szokott lenni máskor is, máshol is.
www.bkv.hu/hu/nyilt_nap_a_delpesti_autobuszgarazsban_2015.09.02

Ha pedig valaki gerjed a megújult stílusra és tartalomra, akkor várom szeretettel az új blogomon.
Most még csak egy bejegyzés van (plusz egy bemutatkozás), de hamarosan ezt is megtöltöm jó kis tartalommal.
anagykekseg.wordpress.com/

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.21. 13:46:29

@rezsöatya: Most elég sok dolgom van, de szerintem pár héten belül megcsinálom azt a YouTube csatornát. Biztos vagyok abban, hogy le fogsz döbbenni, olyan felvételeim vannak a budapesti szabálysértőkről. Katasztrófa, ami ebben a városban megy. Itt mindenki szarik mindenkire, de ami ennél is nagyobb gáz, hogy mostanában már a rendőröket sem érdekli a dolog. A visszafejlődés jól látható. Nálunk talán már csak az oroszok rosszabbak.

rezsöatya 2015.09.29. 08:02:53

@A nagy kékség: tanulsagos, amit irsz. Ez a "szakmai szemmel" kulonosen. Mert hogy a "masik oldalt" is latod, hiszen nem utas vagy. Gondolkozol... ez nem jellemzo manapsag, eltunoben van... :-)

Amikor tervezek valamit, lemodelezem az egeszet fejben, aztan papiron (szamitogepen). Erre tanitottak minket az Iparmuveszetin. Reg volt... nagyon jo tanaraink voltak...

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.09.29. 16:00:56

@rezsöatya: Éppen most nyitok majd egy új "dobozt" a blogon Rajongóknak címmel. Oda kerül majd minden olyan írás, ami nem általánosságban szól a járókelőkhöz/autósokhoz/bringásokhoz/gyalogosok/utasokhoz, hanem "szakmai szemmel" mutatja be a buszozást, a hajnali kocsiátvételtől kezdve a különböző típusokon át egészen a műszakváltásokig. Szerintem a buszos szakmának sok rajongója van (egyik barátom azt mondta, hogy a buszvezetés olyan a gyerekeknek, mint a mozdonyvezetés; mindig valami misztikum lengi körül), szóval igyekszem olvasmányosan bemutatni, hogy mi van a színfalak mögött, amiről a legtöbb utas talán még nem is hallott soha, vagy legalábbis nem így, ahogyan én leírom.

rezsöatya 2015.10.13. 16:50:59

@A nagy kékség: "kiolvastam" a dobozt...

A buszos kep, mint foto is jo, de azt a nagy vasat felemelnisem kis muszaki teljesitmeny (az) emelok szinkronizalasara gondolok.

A bejegyzesekhez: nem csak a buszvezetes, de sok olyan munka van, amely egyszerre fizikai es idegi megterhelest jelent. Es hogy Moldova Gyorgyot idezzem: "minden munka nehezebb, mint amilyennek latszik!" :-)

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.10.15. 23:56:51

@rezsöatya: A fotót azóta töröltem.

Nem mondtam, hogy a buszvezetés az egyetlen ilyen típusú munka. A gondolat inkább azoknak szólt, akik szerint "ez nem rendes munka", mert "vezetni mindenki tud". Vagy nem.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.10.23. 11:56:43

@rezsöatya: Ígértem, hogy lesznek menetrögzítő kamerás videók. Nos, úgy dönöttem, hogy inkább részleteket fotózok a városból. Így is elég hatásos. Ezzel kezdem:
anagykekseg.wordpress.com/2015/10/23/keresztezodes/

rezsöatya 2015.10.23. 18:17:11

@A nagy kékség: van egy masik olvasata is a tortenetednek. Elindul a zoldnel a sor, rendes iramban, mondjuk te vagy az otodik, tehat nem latsz elore a tobbitol. Epp a keresztezodes kozepen jarsz, amikor a sor hirtelen megtorpan (rakodas, kukasauto, mittudomen) es te bentmaradsz a keresztezodesben. Nyilvan, aki nem latja az egesz folyamatot anyazik...
A te peldadban lattad a tortenest, lehet, hogy tenyleg pofatlanul (meggondolatlanul) ment be a zsufolt keresztezodesbe, ezt egy keprol en nem tudom megallapitani, ezert jobb lenne a video (tudom, maceras szerkeszteni /kivagni a lenyeget/, feltolteni).

Amugy epp ma volt egy esetem. Bent voltam Londonban. Allok a pirosnal (elsokent) latom, jon egy szirenazo mento szembol. Kozben zoldre valtott a lampa, de nem indultam, mert ki tudja merre tart, esetleg arra kanyarodik, amerre en es akkor feltartom. Hat, a mogottem levo nekiall dudalni, hogy miert nem indulok! Ez a turelmetlenseg amugy itt Angliaban szokatlan szamomra, megszoktam a nyugit... :-)

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.10.23. 18:32:08

@rezsöatya: A KRESZ erről egyértelműen rendelkezik. A kereszteződésbe a forgalomirányító fényjelző berendezés zöld jelzése esetén is csak akkor hajthatsz be, ha azt a zöld jelzés alatt el is tudod hagyni, magyarul nem ragadhatsz bent a kereszteződésben, ugyanis ebben az esetben INDOKOLATLANUL akadályozod a forgalmat. Erre nincs mentség. Ugyanez vonatkozik a vasúti átjáróra is; csak akkor hajthatsz rá, ha az előtted haladó azt már elhagyta, tehát te is biztonságosan át tudsz rajta haladni.

Akadályozás: ha valaki a közlekedés más résztvevőjét a szándéka szerinti menetében, mozgásában, továbbjutásában gátolja, hátráltatja, a célzattól eltérő közlekedési magatartásra (pl. fékezésre vagy irányváltoztatásra) kényszeríti.

Amúgy van nálam egy Vendégszoba. Ott is hozzászólhatsz egy-egy témához.

rezsöatya 2015.10.23. 18:37:34

Ok, most mar itt kezdtem, itt valaszolok... majd igenybe veszem azt is...! :-)

Szoval, ismerem a KRESZ-t, de azt azert megneznem, hogy a gyakorlatban mindenki ugy indulna el, ha mar az elozo atert. Azert irtam a fenti variaciot, mert egy dolog a szabaly, es megint egy dolog az elet, a gyakorlat. Ugyanis nem robotok vagyunk, hanem emberek. A turelem, udvariassag, megertes sok mindenen atsegit!

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.10.23. 18:56:30

@rezsöatya: Igen, de ezzel nem kell visszaélni, azaz a másik megértését ne arra használjam fel, hogy pofátlan legyek. Amúgy ezért kint (Angliában is) tényleg nagyon komolyan büntetnek. Nem véletlenül van szinte minden nagyobb kereszteződésben felfestve a sárga jel, ami a megállást tiltja. Nincs is ennyi kereszteződésbe beszorulás.

Amerikában szintén súlyos bírságokat lehet ezért kapni. Ott tábla figyelmeztet 'DO NOT BLOCK INTERSECTION' felirattal.

És akkor azt is hozzátehetném, hogy miért kell ezt egyáltalán magyarázni. Más is haladni szeretne, nem csak én.

rezsöatya 2015.10.23. 22:25:48

Ha mar off-szoba, akkor egy kis OFF:

Felirtam a bakancslistara...:

youtu.be/yLrZ4K1DI8U

(SÓÓÓDER!!!) :-))))))

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.10.25. 11:49:06

@rezsöatya: Olyan szívbemarkolóan leírtad az utolsó mondatodat.Kár, hogy ez így ebben a formában nem működik. :-DDD
Ez egy egyirányú utca csillagom...és nem illik a forgalommal szembe menni, nem tanítottak eleget az utóbbi időben ? Nem volt elég a "móresból"???? A magasan kvalifikált "elitek"jól megmondták , nem ?? Tessék szót fogadni! :-DDD Változz meg!

Fel kellene venni a kötelező tantárgyak közé.:-P

2015.10.27. 01:15:43

www.youtube.com/watch?v=ZCeQ8h4qucI - Five UK whale-watchers die in Canada - BBC News

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.10.27. 11:54:41

@Cascabel: igen, most olvastam en is.....szerencsetlenek.....

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.01. 05:49:27

Ma kérdezte tőlem vlaki, hogy van olyan mondás a magyaroknál, hogy " Utánozás majomszokás "?
Hát van bizony, nagyon is van ! .-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Igaz ?

rezsöatya 2015.11.01. 22:05:46

@NagyságosSodalisO [eng]: hat, igen...
Megy a sasolas ezerrel, aztan copy...!
:-)))

rezsöatya 2015.11.01. 22:11:31

@A nagy kékség: elolvastam.
Nem hinnem, hogy tipikus, meg ha ugy latod is.
Azt meg foleg nem, hogy EMIATT kellene elhagyni az orszagot!
(Ne allj be a sorba! Rossz tarsasagba keveredtel a meseblogon? :-)))))) )

Ideges, veszekedo emberek mindenutt vannak. Lam, a bunkosagot, a kivagyisagot még kint sem tudjak levetni, akinek olyan az alaptermeszete!

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.02. 06:52:49

@rezsöatya: A feszültség, az a tipikus. Meg ahogyan az emberek reagálnak bizonyos dolgokra.

Fogok még sokat sztorizni a blogon. Ha figyelmesen olvasol, látni fogod, hogy ezek bizony mindennapos dolgok. Olyan megjegyzéseket kapok a munkám során, hogy te talán nem is viselnéd el egy napnál tovább. Undorító, ahogyan az emberek itthon egymáshoz (és a különböző helyzetekhez) viszonyulnak. Bocsánat, de nem találok erre jobb szót. Se türelem, se megértés.

Tök jó lenne, ha csak egyetlen kanyarra eljönnél velem. Tuti, hogy te sem lennél többet ilyen megbocsátó.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.02. 10:11:53

@rezsöatya: Hagyjuk egy kicsit a közlekedést. Itt egy másik történet. Ez is Budapesten történt.
megnevelo.wordpress.com/2015/11/02/neveletlen_parasztok/

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.04. 07:17:27

@rezsöatya: Hát itthon ez nem így megy. Elég annyit mondani, hogy Széles Gábor. Gőzerővel folyik a BKV kivéreztetése, hogy a csókos maszekok erre a piacra is rátehessék a kezüket, de mivel ez politika, így ebbe nem is megyek bele jobban.

rezsöatya 2015.11.04. 07:30:14

@A nagy kékség: nem is a politikai, vagy hatter-reszet mondom, bar tudom, hogy elvalaszthatatlanok neha.
Csak erdekel a fejlodes, fejlesztes es tudom, hogy idealista vagyok azzal a nezetemmel, hogy inkabb ilyenekre kellene kolteni, mint haborukra, vagy epp stadionokra...
Szamomra az ertelmes munka, a kutatas, fejlesztes, tervezes, aminek eredmenye egy ilyen busz peldaul. (Persze minden munka fontos, még a mosogatoe is, talan a politikuse, meg a fegyvergyartas nem az!).

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.04. 10:42:48

@rezsöatya: Tökéletesen egyetértek. Viszont nézzük a jó oldalát. Legalább ilyenekre IS költenek, nem csak háborúkra.

rezsöatya 2015.11.06. 02:04:28

index.hu/tudomany/til/2015/10/13/miert_hiszik_azt_a_hulyek_hogy_ok_okosak/

Ugye tudjuk, kire gondolok?

:-))))))))))))))))) <--------- ez segit!

:D

rezsöatya 2015.11.07. 09:56:14

@rezsöatya: ha ezt tudom...?!

Tegnap nem gondoltam volna, hogy ma ez mennyire aktualis! :D

s17.postimg.org/3l0n1n5fj/image.jpg

rezsöatya 2015.11.08. 11:44:58

"És most reklám, maradjanak velünk!" :-)

youtu.be/wuz2ILq4UeA

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.08. 22:48:34

@rezsöatya: Nagyon kemény a brigád, de én egyelőre még élvezem ezt a játékot. :)

rezsöatya 2015.11.08. 23:50:59

@A nagy kékség: en is! Pattogatott kukirica bekeszitve! :-)))

Ha meg nem ismerned:

youtu.be/tlSlG8nlJPo

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.11. 09:58:14

@rezsöatya: Nem ismertem, de most már ismerem. :)

Van odaát ez a Csupacsí, vagy tök mindegy, mi a neve. Hát az egy nagyon primitív teremtmény. Bele sem merek gondolni, milyen utas lehet az ilyen. :)

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.11. 12:34:06

@A nagy kékség: :-))))))))))))
Volt ő már minden, csak épp.....még az nem.
Egy nagydarab,kövér pina/ ahogy ő nevezi a nőket! :-D/ állítólag jogásznak készül..../tudod az internetes istálló jó nagy, mindenki mondhat amit akar/, nagyon okos!,értelmes, mindent tud, jól lát, a falkájában mindenki nagyra értékeli gusztustalan stílusát..... neki nem...de ő beszólhat mindenkinek!, meg is teszi , orrára koppintás soha, belül van a cumis körben, kurvára idegesíti a sok felkiáltójel!!!,állandóan tanul...sztahanovista kommentelő, nála kezdődik és végződik minden. :-DDD
Sok évi kommentelés után alaposan megismertük egymást!!!!! :-PPPPPPP
Mindenki kurvára jól informált a másik életéről!! :-PPP
..és tudod, az a tuti, ha ők vagy én mondom, akkor az úgy is van!!!! :-DDD
Ne izgulj, utasod sose lesz, nem utazik busszal....arrafelé amerre te jársz....De ha mégis , azonnal rá fogsz ismerni.

rezsöatya 2015.11.11. 16:05:36

@A nagy kékség: latom megeloztek!
(Hiaba, no! Aki epp dolgozik, nem er ra a gep elott logni! Bezzeg a szabadnaposak! :-P )

Szoval megfogtad a lenyeget! Tok mindegy!

Maradjunk ennyiben! :-)))

rezsöatya 2015.11.11. 18:46:58

@NagyságosSodalisO [eng]: Neked nem kell! Szakadjon annak, aki otromban hazudozik...!

rezsöatya 2015.11.12. 07:34:13

@NagyságosSodalisO [eng]: most, hogy jobban elolvastam, kihagytal valamit: az is idegesiti, ha valaki magasabb, mint amilyennek "ő" elkepzeli! :-)))

Jerry Minions 2015.11.13. 08:20:46

Rágjátok a gittet még mindig?
Igaz, most már társatok is van a nagy debilség személyében!
Hajrá!!

rezsöatya 2015.11.13. 08:49:14

@Jerry Minions: ragjuk! :-)))

Elvenned a szorakozasunkat? Tudod milyen hasznosakat lehet tanulni ott?
Hogy a tehen makkot eszik, a dauer meg lilara szinezi a hajat! Es a tobbiek bologatnak hozza!

Jobb, mint barmilyen showmusor! :-)

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.13. 16:26:18

@Jerry Minions: Dragam! Csaxolok, nem ragjak kevesbe a haverjaid sem a seggunk veget.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.13. 16:45:34

@Jerry Minions: azt mar hozza sem tettem...csak most utolag...,hogy legkevesbe aggodok azon, hogy ki ert velem egyet vagy egyet sem. :- D...Viszont addig mig mashol a mindenttudo kapanyel meg nalam is jobban tudja mennyi penzem van epp....nos nem gondolom, hogy vissza kellene fognom magam....:-)

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.14. 09:16:55

"nagy debilség"

Ez én vagyok? :)

Vajon hány embernek csípem a szemét? Pedig esküszöm, hogy nincs bennem rossz szándék.

A nagy kékség · https://anagykekseg.wordpress.com/ 2015.11.14. 11:33:17

@rezsöatya: Nem tudom, mennyire nézegetitek a blogomon a dash cam képeket (amiket a videókból szedek ki). Hadd kérdezzem már meg, hogy egy-egy fotó visszaadja a lényeget? Videókat nem akarok sehová feltölteni, mert Magyarországon nem egyértelmű az ezzel kapcsolatos joggyakorlat. Nem szeretném, ha valaki pereskedne. A fotón ki tudom takarni a rendszámot, és különben is kis felbontásban töltöm fel, tehát belenagyítva nem lehet felismerni senkit.

Csak azért kérdem, mert naponta legalább 30-40 olyan szabálytalanságot rögzítek, amit nagyon komoly büntetéssel kéne sújtani. Nem értem, hogy a rendőrök miért nincsenek rajta a témán, és itt főleg a gyalogátkelőhelyekre gondolok.

És azért írtam neked címezve, mert szerinted itthon javult a közlekedési morál. Szerintem viszont katasztrofális, ahogyan az autósok/motorosok/biciklisek közlekednek. Nagy részük nem is ismeri a szabályokat, vagy ha igen, akkor kurva magasról szarik mindenre.

Van olyan gyalogátkelőhely, ami kiemelten veszélyes (útburkolati jel is felhívra rá a figyelmet, plusz a tábla is be van keretezve), és az álló busz mellett 60-70 km/h-val száguldanak el az autósok. Kibaszottul nem érdekli őket, hogy valaki már megkezdte az átkelést. És ez nem valami külterületen van, hanem az Örs vezért tér közelében.

Aztán ott vannak azok, akik záróvonalat átlépve, kanyarban, rossz látási viszonyok között is lazán előzgetik a buszt, és csak rajtam és a szembejövőn múlik, hogy nincs ütközés.

Na, ez most nagyon OFF volt, csak gondoltam, gyorsan kiírom magamból. Tényleg nagyon durva, ami a budapesti utakon történik.

rezsöatya 2015.11.14. 12:00:58

@A nagy kékség: Erre valo az OFF szoba! :-)

Kesobb valaszolok, ajogy a munkam engedi.

rezsöatya 2015.11.15. 05:39:59

@A nagy kékség:

kek-feher-piros busz... riszpekt!

Azalatt a harminc ev alatt, amig otthon vezettem, egyre romlott a helyzet. Ez nyilvan a sokasodo autoknak is koszonheto volt, de inkabb persze a vezetok moraljanak.
En ezt annak tudom be, hogy akinek anno 1500-os Ladaja volt, az felsobbrendunek erezte magat a Wartburgossal szemben. Kesobb megjelentek a Nyugatrol behozott roncsok, mert hat ugye az megiscsak BMW(!), ha huszonot eves is. Kelet-Europaban fokmero lett a "milyen kocsid van?".
Amiota kint elek, nyilvan kevesebbet vezetek hazai palyan, mint te. Viszont, amikor hazamegyek - legyen az sajat kocsi, vagy repteren berelt, - en valtozast latok/lattam. Hulyek persze mindenutt vannak es annak ellenere javulast latok, hogy a nyugisabb kozlekedest szoktam mar meg itt. Itt a gyalogatkelo szent, nem akarnak mindenaron elozni, stb. Ez nyilvan koszonheto a kameraknak is, ahol 5 merfold alatt 14 kamera van, ott igazan nem erdemes tullepni a sebesseget!
Visszaterve a felvetett temadra: ha nem videot teszel, akkor magyaraznod kell a kepet. GIF-et szerkeszteni meg maceras, bar eleg jo progik vannak mar.
Szoval jo ez igy, ahogy csinalod, talan a "szajbaragas" is segit gyengebb ertelmu medvebocsoknak megerteni. Illuzioid ne legyenek azonban, lasd, eleg megjelenned a hanta-blogon, alapbol neked esnek... :-))) az emberek nem szeretik, ha tukrot tartanak elejuk! A butak a "legokosabbak"!
A joszandeku "megneveles" hasznos, ha egy embernek felnyilik a csipaja, mar nem dolgoztal hiaba!

2015.11.15. 07:55:17

@NagyságosSodalisO [eng]:

Babettka egy öntelt, beképzelt, felsőbbrendűségi tudatzavarban szenvedő hülye picsa, aki ugyan úgy benne van a HA-s buliban, mint Digger. Csak ezt a HA-s kommentbirkák nem akarják észrevenni.Nekik ez így egyszerűbb.

rezsöatya 2015.11.15. 09:58:52

@Quercus erdész:

Szerintem egyszeruen csak buta es rosszindulatu!
Mindketto.
Ez a legrosszabb kombinacio amugy!

2015.11.15. 14:47:39

@rezsöatya:

Lehet. Bár abból a szellemileg lebutított társaságból -tisztelet a kivételnek- nem lóg ki.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.15. 19:35:09

@Quercus erdész: Az érdekes az, hogy van egy kedves 'ottani' rendszeresen kommentelő aki kérés nélkül de elküldi nekem a másolatot ha újra és újra rajtam csámcsognak. ...Miután eszemben nincs többé bele olvasni sem , így eléggé hergel ha azt látom, nem tudnak túljutni rajtam. Nagy falat lehetek ,ha az istennek sem megyek le a torkukon...:-DDD
Az amit a kékséggel művelnek az nem lep meg. Ezeknek az embereknek a sikeretlen életükbe egyszerűen kell egy ellenség. Az pedig aki itt, ezen a blogon kommentelni mer, az alapból ellenség lesz, mert ha ideír, az azt jelenti "velem" van.....Micsoda agyvelőre mutat már ez....A mama meg....folyamatosan megnevel a többi gyerekkel együtt, a megnevelő kékség szerintem még életében ennyiszer nem kért elnézést és bocsánatot......
A mama megnevel, moderál mint az őrült, ejnyeejnyéz, mert más blogon mert ottani kommentelőről irni....és fenyít, hogy ha mégegyszer ez lesz, akkor majd lesz nemulass, nem engedi be többet a hozzászólásait......azért ez erősen szánalmas már....Jaaaajjj :-DDD
Arról viszont viszont lapít, hogy a gyerkőcök ha bennünket emlegetnek nem éppen irodalmi stílusban, nos azt miért is engedi be ??? Hááá???? Hogy is van ez ??? Csupacsi/ezanév :-))))/, Kubikos és társai...az összes agybeteg ráérő unatkozó, megboldogult , nos őket nem kell megfenyíteni , megnevelni...amit ők csinálnak az bőven belefér....ugye van az a kurva differenciált tolerancia hányados...:-P
Nos!
Addig amig ezt nem fejezteti be a hülyegyerekeivel, vagyis moderálás nélkül beenged mindent rólam szóló vagy nekem címzett kommentet ,addig én is beengedek ide moderálás nélkül mindent.

Majd ha nem kapok rólam szóló kommenteket akkor majd teszem azt amit jónak látok.

/mondjuk, az is érdekes, hogy az igazi Trebics is vadássza, kinek hol lehet beszólni.....de csak ITT!!! 5 havonta megjelenik két mondat, azonnal itt van és próbál magatartásból egyest adni.....:-)))
Egyszer látnám már, hogy fordítva is működik, amikor máshol rágják a gittet, többen, gyakrabban......valahogy oda kurvára nem sikerül neki beszólni!!! Nem mer ? Vagy nem akar ? Vagy .....vannak még ötleteim...:-))) igaz, nagyjából , konkrétan leszarom, kik-kicsoda, hány nick neve van, ki -hol kommentel...rólam kellene lekopni végre...vegyék úgy, hogy megszűntem, éhen haltam ,mert a lapátnyél szerint elfogyott a pénzem, meghaltam szifiliszben mert a kurvák korán halnak...:-DD/

Jöhetsz Buta Gyík és copyzhatsz, új infó van! O_o

rezsöatya 2015.11.15. 19:50:48

@NagyságosSodalisO [eng]: ja, hogy ezen csamcsognak? Csak szalka ne akadjon a torkukon. Nem vagyunk olyan dagadtak, mint a computer elott élők...

Most egy masfel honapos tengerparti projektem van, csak idonkent tudok ezzel foglalkozni, leginkabb ejszaka...
Jajj, Istenem, hogy leszek igy naprakész??? :-)))

2015.11.15. 19:58:20

@NagyságosSodalisO [eng]:

A határátkelő egy szürke, semmitmondó, jellegtelen blog
Az ott kommentelők, kevés kivétellel, szürke, semmitmondó, jellegtelen emberek. Erről a blogkápó gondoskodik. Aki valamit is ad, vagy adott magára, az már elvétve, vagy egyáltalán nem jelenik ott meg szerintem. Legalább is, tegnap, mikor belenéztem a kommentekbe, ezt tapasztaltam. Gyakorlatilag az összes normális ember eltűnt onnan. Maradt a slepp. De gondolom Eszterkének ez volt a célja.
Az meg külön röhejes, amikor valakinek azt vágják a fejéhez, hogy más blogokon mit mond, miközben ott nem hagyják szóhoz jutni.
Afelől sincs kétségem, hogy folyamatosan itt lógnak a blogon. Ugyan így lógtak az én blogjaimon is. Persze kussban. Mert ha a kemény mag, meg a kapo megtudná, hogy jelen vannak az ellenségnél, akkor végük lenne a díszhuszár blogon. Az egy más kérdés, egy magára valamit is adó blog kifejezetten örül annak, ha a tanato, sárkánygyík, babettka, pappito, zka, stb félék távol tartják magukat.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.15. 20:49:59

@Quercus erdész: Baszki...azért most majdnem be@am a röhögéstől.....

Sunyi Gyík itt olvasgat, /meg persze ahogy mondod a többi is, mert ők olyan egyenes jellemek, sokkal de sokkal különbek bárkinél, amint azt ezerszer leírják magukról/..itt csorgatja a nyálát, les, figyel, és ha talál valamit lecsap mint vak tyúk a takonyra és másol. Majd bemásolja a mama blogjába! Mama meg....uram , láss csodát, hát nem beengedi ? Nem moderál, nem nevel, nem tanítgat móresra!!!!! :-)))) Áh, nem nevetséges.....

Aztán most a lapátnyél...újra leminősíti a Rezsőt,
/amit az igazság bajnoka, főmoderátor természetesen beenged, DE nekem nem kellene beengedni a kékség véleményét ide!Hogyisvanez ??????/
.....ahogy azt az aljas , gennyes jellemével azt szokta....és ugyan mennyire hiteles ez tőle? Majd ezt mondja a szőrös cicának is, aki vágóból lett takarítónő ??? Vagy a többi barátjának akik szintén a szart vakarják a betegek, öregek segge alól ??? Ugyeugye????
Ha seggnyaló csinálja ugyanazt, mindjárt micsoda tiszteletet érdemlő dolog?! Vazz.....
Természetesen ezek egyenesen bemehetnek, mert belefér a profilba, ugyanúgy, ahogy a lapátnyél elemzi, hogy csorog le a húgy az intelligencia torkán.....mert az elit az elit marad!!!!
Vaze, komolyan! :-DDDDD Ez kész!

Gyere Gyík, de töröld meg a szádat!

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.11.15. 21:19:46

Egy biztos, ha továbbra is jól alakulnak a dolgok, kint leszünk az EB-n. Ami azért nem egy rossz dolog.
Még a döntetlen is jó lehet nekünk, de biztosabb ha rúgunk még egy gólt.
Hajrá Magyarország! :-))))

2015.12.14. 04:09:19

Hosszu hetek utan ma beneztem a "kopkodobe". De a sok nyaltol nem lattam semmit :(

"Ez az a ház, ahol semmi se változik / Ez az a ház, ahol áll az idő "

Peace and Love!

2015.12.14. 17:04:58

Nah, akkor "coming out" - olok:
Sok mexikoi kepemet meg lehet talalni a Facebookon, Mihaly Major (Csoves) nev alatt! :) :)
Most epp Mexikoban csovezek, lumpenproli szokas szerint :)
Peace and Love!
God Bless You All!

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.12.20. 19:21:52

@A nagy kékség: Köszi, megvolt. /kicsit késtem a válasszal/

@Cascabel: Megnéztem a képeidet Misi....hát tudsz élni:-)) Mexikó gyönyörű lehet...veszélyes, exotikus, szélsőséges, forró, párás, színes stb..szóval ....jól áll neked...élvezd a jó időt, jó kajákat és csinálj még több képet. Pussz.

rezsöatya 2016.01.06. 17:02:22

@A nagy kékség: na, majd ha megyek haza legkozelebb, majd jol berlek egy autot es jol kikerullek! :-DDD

rezsöatya 2016.01.08. 02:30:54

:DDD

A zenei alafestes telitalalat!

youtu.be/3H2FLRUtdmU

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2016.02.09. 04:25:40

itt vagyok itt vagyok am hebe hoba, csak ugy elmegy mindig az idom

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2016.02.11. 13:48:56

@NomádMatyi: Követlek, olvaslak, látom mennyire intenzív vagy ! Tök szuper ! Horror mennyiségű képed és élményed van . Szuperszuperüberszuper. :-)) Élvezd minden percét, gyarapítsd a világjárós tapasztalataidat.Na és vigyázz közben magadra is.:-D

adg 2016.02.11. 13:50:48

@rezsöatya: hat sajnos keso. Ezt most lehet, hogy kihagyom.

NomádMatyi · http://turkesztantajmz.blog.hu/ 2016.02.12. 04:17:38

@NagyságosSodalisO [eng]: koszi koszi :))) orulok hogy tetszenek a kepek, es tenyleg horror mennyisegu, meg tul sok is :D :D
süti beállítások módosítása